Echt he, het hele nut van die app is weg.
Wist precies wanneer er iets kwam en mn brievenbus moest legen (wij hebben een losse) maar nu zie ik niks meer, ook niet als het aan mn man of dochter gericht is
Weer een cornetto zonder chocolade
![]()
Heel irritant. Maar heb nu de app maar verwijderd want totaal geen zin zo.
Heeft het niet met die nieuwe privacy regels te maken? Zouden ze overigens prima kunnen oplossen door initialen ook te gebruiken.
Ja dat heeft daarmee te maken. Ze zullen het met de initialen zo doen omdat je feitelijk meerdere J. Janssens op hetzelfde adres kunt hebben.
Maar alle post komt via dezelfde brievenbus binnen?!
Ja klopt maar ze willen toch voorkomen dat je post van huisgenoten/familieleden kan zien die niet voor jou bestemd is? En ergens snap ik die beweegreden ook wel hoe onhandig en kut ook.
Ik snap waarom het zo is. Verandert niet dat het irritant is!
Ik kan dus gewoon niet stil niezen. Vind het heel kut want ik moet natuurlijk altijd net niezen op momenten dat iedereen stil is. Ik probeer echt stil te niezen dan, maar het lukt gewoon niet. Thuis laat ik het wel lekker gaan, want niks lekkerder dan heel hard niezen ![]()
Ik had twee nieuwe borstels besteld en die moesten uit Amerika komen. Daar ook alleen online te koop. Anders had ik wel gevraagd of iemand ze mee wou nemen voor mij. Nou oké helemaal prima maar toen kwamen de inklaringskosten voor 0,37 euro. Daadwerkelijk kosten 10,37 want 10 euro administratiekosten. Wat is dat voor kutdeal.
Ik heb ruzie met mijn vriend en ik was net in de tuin om alles op te ruimen en te verzorgen. Ik had een bord kippenvoer en fruit rommel weggegooid in de container, toen liep ik met een leeg bord weg van de containers en toen viel ik over een metalen afdakje dat mijn vriend daar had neergezet. En het was echt recht onder onze camera’s. En ik viel dus dat bord kapot maar mijn jurkje ging omhoog dus ik lag ook nog op in mijn blote buik en reet in het gras. En ik vind het heel bizar om als volwassen persoon te vallen dus ik bleef ook nog echt lang zo liggen.
En ik gun het hem echt niet dat hij dat dadelijk ziet op de beelden ![]()
![]()
Kan je het niet snel verwijderen uit de opslag?
Grotere tieten (wel minder mooie moet ik zeggen) dan ik, maar omdat het een man is hoeft er geen censorbalkje overheen. Zo dom.
Ik voel me echt een zeikerd dat ik me hieraan erger maar doe het wel: iemand die in de trein in de spits met zijn (niet-vouw)fiets 3 zitplekken bezet houdt.
Haha oh dit doet me er aan denken dat ik gewoon buiten de spits in een stoptrein dus ook zo’n plek bezet hield en er blijkbaar een storing was bij Amersfoort en iedereen in die ene stoptrein naar Utrecht moest. Ik kreeg zoveel boze blikken
Ik snap het maar ik heb die storing ook niet gepland ![]()
(edit: haha dit is een heel random verhaal sorry hier heb je niks aan!!)
Ahw dat vind ik sneu voor je, buiten de spits zou ik me er ook niet aan storen moet ik zeggen. Dan mag het gewoon, en zou ik me aan de NS ergeren dat er een storing is en het veel te druk is. Hier was 0 sprake van storing en deze man zat ook nog zelfgenoegzaam rond te kijken met zijn boomerbakkes, echt optyfen (en dat laatste deed hij net gelukkig ook hehe dus ik zit nu lekker even).
Om er nog een schepje bovenop te doen: fuck vouwfietsen!! Hoezo pas ik soms niet in een trein omdat het zo druk is maar mag een vouwfiets die plek gewoon innemen! En je ziet er ook nog eens dom uit als je erop fietst
Ja mensen waren er wel achter gaan zitten, wat ik begrijp, alleen de trein hobbelde ook nog heel erg dus die fiets klapte de hele tijd tegen mensen aan, maar… nou ja alles zat/stond vol dus het kon allemaal geen kant op. Voelde me zo opgelaten
![]()
Echt irritant ja, jammer dat er dan ook nooit een conducteur komt controleren dan he ![]()
Ik erger me sowieso aan mensen in de spits met een fiets, ook als een ruimte zat is. Ik ga dan altijd heel boos kijken ook al heb ik er geen last van.
Aan mezelf. Lig net in bed en besef me dat ik m’n lenzen nog in heb ![]()
![]()
Maar het is wel goed voor het mileu als dit ervoor zorgt dat iemand de auto niet pakt!