Waar erger je je aan? #21

Daarop aanhakend ook een bruiningsergernis.

Ik had haarlemmerbruin gekocht (voor óver m’n SPF overigens). Maar het deed echt helemaal geen hol?! Behalve dat ik echt goooor glibberig werd dan. Bah.

2 likes

Moet wel zeggen dat de zonkracht nu dusdanig is dat zelfs met dikke laag zonnebrand je goed bruin wordt haha

2 likes

Hahaaha echt memories toen mijn vriendinnen en ik zomers lang overleefden met alleen haarlemmerbruin :nail_care: pfff

3 likes

Ik heb dus een collega die altijd zo praat:
Wat heb je dit weekend gedaan?
Blabla
Oh niet gezwommen?

Wat ga je vanavond eten?
Blabla
Oh geen bbq?

En dit echt gewoon 10 keer per dag. Neeheee… anders zou ik het toch wel zeggen!!!

29 likes

Doet me denken aan een collega die nog een tandje erger was. Die deed statements en bedoelde dat dan als vraag. Die had zo kunnen ‘vragen’: dus jij hebt gezwommen dit weekend.

Niet te doen die manier van praten.

2 likes

Ik erger me aan mijzelf die een chili aan het maken was en wat extra komijn er wilde doen maar het was kaneel :skull: Nou ja nog steeds eetbaar maar toch, zo jammer want het was ook een grote batch :sweat_smile:

3 likes

Kan volgens mij best werken en zou zomaar iemands geheime ingrediënt kunnen van zijn chili-succesrecept. Of je hebt gewoon een ontdekking gedaan.

3 likes

@ciselering joh er zijn ook recepten waarbij je pure chocolade in de chili gooit. Volgens mij moet je behoorlijk je best doen om chili te verknallen. Tenzij je een blik ananas erin dumpt, smaakt chili altijd wel

5 likes

Ik doe wel altijd kaneel in de chili hoor! Eetse :smiley:

6 likes

Gewoon wat extra van je andere kruiden erbij en wat suiker. Dan is het vast nog super lekker en iets meer in balans als de kaneel nu wat overheerst.

2 likes

Omg dit!!! Bij Calvin Klein doen ze dat al bij een 75D en dat is echt niet zo groot of zwaar dat ik een halve veiligheidsgordel nodig heb hoor :cry:

2 likes

Dat je met deze temperaturen chili maakt, petje af

2 likes

Komt chili con carne niet ook uit een warm land? Ik vind dat soort gerechten juist wel lekker met dit weer.

5 likes

Jaa dat klinkt heel oordelend! Een vriendin (die zelf heel onzeker is) doet dit vaak. Een soort projectie van alles wat niet “normaal of gangbaar” is in haar ogen gaat ze extra veel vragen over stellen zonder echte interesse ofzo…?

2 likes

Dank allen! Jaaa ik heb het ergste er uit gevist (ik had er namelijk vrij veel in gedaan haha) en er nog wat extra kruiden aan toegevoegd idd, het smaakte helemaal prima. Nou vind ik kaneel ook heel lekker dus had het sowieso toch wel opgegeten :laughing: maar het was gelukkig niet overheersend.

6 likes

Ik heb dit andersom gedaan: heerlijk, komijn in mijn havermout ipv kaneel.
Kaneel doe ik wel standaard in mijn chili, maar komijn niet in mijn havermout. Ik ben nooit zuinig met kaneel dus erg lekker was dit ontbijt niet :’)

5 likes

Het warme weer dat zoveel mensen zuur ruiken man o man beetje persoonlijke hygiëne kan geen kwaad.

13 likes

Haha alles beter dan mijn half blinde oma met staar die kerrie in de appeltaart had gedaan in plaats van kaneel. Knal gele taart was het en uiteraard niet te eten.

9 likes

Oh jaaa ik heb ook wel eens paprikapoeder ipv kaneel in mijn havermout gedaan ughhh :smiling_face_with_tear:

Kaneel is een heel belangrijk kruid in de Mexicaanse keuken! Ik gooi het er ook standaard doorheen eigenlijk

5 likes