Waar erger je je aan? #21

Mijn vriend besloot op mijn thuiswerkdag ook thuis te werken, vind ik al mega irritant. Ik wilde op zolder, waar hij werkt de was doen, maar hij zat nog in meeting. “Ik doE het zo zelf wel”

Papieren zakdoekjes in zijn broekzak laten zitten, BIJ DE ZWARTE WAS :upside_down_face::upside_down_face::upside_down_face:

7 likes

Ik erger me eraan dat het de komende 2 weken zo heet blijft, ik lange (witte) steunkousen moet dragen vanwege mijn zwangerschap, waardoor ik geen korte broeken of rokken ‘kan’ dragen zonder dat je die eronderuit ziet komen. Ik draag dus liever gewoon lange broeken.

Heb net nog wijde broeken aangeprobeerd, maar voel me echt lelijk op het moment en wil eigenlijk geen extra kleding kopen voor deze laatste anderhalve maand van mijn zwangerschap.

Verder ben ik ook nog aangestoken door mijn zoontje en ben ik nu snotverkouden en heb ik keel pijn.

:persevere:

1 like

Naast dat het irritant is, nog ff draaien met een paracetamol erin. Dan is t weg

2 likes

Oh wat rot met die hitte! Ik hoop dat je een mooie linnen broek of lange rok kan vinden met elastieken band. Is ook na je zwangerschap fijn, dus wel een investering voor t/m september.

3 likes

Hehhh?! Wat is de wetenschap hierachter? :scream:

3 likes

Mensen met een eenmanszaak die zichzelf CEO noemen.

19 likes

Geen idee,ben ik ook nog steeds benieuwd naar :grinning:

Sinds die update van PostNL krijg ik alleen post in de app te zien met mijn volledige voornaam erop, niet met mijn initiaal. Dus in de praktijk zie ik de helft van de post niet in de app.

2 likes

Ik haat het dus echt als mensen vlak voordat ze niezen zo’n schreeuwtje doen. Gisteren op een terras met een vriendin (met hooikoorts) en die brult echt een soort van HAAA van tevoren :slightly_smiling_face: terwijl het verder geen luidruchtig type is. En mannen doen het natuurlijk ook altijd in de overtreffende trap, zo hinderlijk

7 likes

Echt he, het hele nut van die app is weg.
Wist precies wanneer er iets kwam en mn brievenbus moest legen (wij hebben een losse) maar nu zie ik niks meer, ook niet als het aan mn man of dochter gericht is

9 likes

Weer een cornetto zonder chocolade :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage:

9 likes

Heel irritant. Maar heb nu de app maar verwijderd want totaal geen zin zo.

Heeft het niet met die nieuwe privacy regels te maken? Zouden ze overigens prima kunnen oplossen door initialen ook te gebruiken.

4 likes

Ja dat heeft daarmee te maken. Ze zullen het met de initialen zo doen omdat je feitelijk meerdere J. Janssens op hetzelfde adres kunt hebben.

Maar alle post komt via dezelfde brievenbus binnen?!

1 like

Ja klopt maar ze willen toch voorkomen dat je post van huisgenoten/familieleden kan zien die niet voor jou bestemd is? En ergens snap ik die beweegreden ook wel hoe onhandig en kut ook.

Ik snap waarom het zo is. Verandert niet dat het irritant is!

2 likes

Ik kan dus gewoon niet stil niezen. Vind het heel kut want ik moet natuurlijk altijd net niezen op momenten dat iedereen stil is. Ik probeer echt stil te niezen dan, maar het lukt gewoon niet. Thuis laat ik het wel lekker gaan, want niks lekkerder dan heel hard niezen :laughing:

6 likes

Ik had twee nieuwe borstels besteld en die moesten uit Amerika komen. Daar ook alleen online te koop. Anders had ik wel gevraagd of iemand ze mee wou nemen voor mij. Nou oké helemaal prima maar toen kwamen de inklaringskosten voor 0,37 euro. Daadwerkelijk kosten 10,37 want 10 euro administratiekosten. Wat is dat voor kutdeal.

2 likes

Ik heb ruzie met mijn vriend en ik was net in de tuin om alles op te ruimen en te verzorgen. Ik had een bord kippenvoer en fruit rommel weggegooid in de container, toen liep ik met een leeg bord weg van de containers en toen viel ik over een metalen afdakje dat mijn vriend daar had neergezet. En het was echt recht onder onze camera’s. En ik viel dus dat bord kapot maar mijn jurkje ging omhoog dus ik lag ook nog op in mijn blote buik en reet in het gras. En ik vind het heel bizar om als volwassen persoon te vallen dus ik bleef ook nog echt lang zo liggen.

En ik gun het hem echt niet dat hij dat dadelijk ziet op de beelden :weary::rage:

10 likes

Kan je het niet snel verwijderen uit de opslag?

2 likes