Waar erger je je aan? #21

Ik heb voor het eerst dasty vaatwasmachinereiniger gebruikt in plaats van mijn trusty finish uit gierigheid. En mijn vaatwasser stinkt, ik moet hem opnieuw reinigen en de andere die ik gekocht had gewoon weg gooien. Het stinkt in mijn huis.

3 likes

Maar die reinigers zijn toch juist helemaal niet goed voor je machines net zoals bij wasmachines.

3 likes

Ja? Dat wist ik niet. Ik gebruik ze als mijn machine het aangeeft.

2 likes

Huh waar heb je dit vandaan?

1 like

Van de bosch/siemens monteur.

Oh wat gek, bij mij werd bij de vaatwasser in ieder geval verteld dat het eens in de zoveel tijd juist goed kon zijn.

Bij de wasmachine gebruik ik geen speciale reiniger overigens, gewoon heet wassen en natuurazijn etc., maar ook daar niet specifiek gehoord. Alleen dat je geen vaatwastabletten erin moet gooien, wat een tijdje populair was.

1 like

Wat raden ze aan? Iets van bosch/siemens?

2 likes

Nee juist niks.

Vaatwasser gewoon leeg heet wassen
En wasmachine of kookwas leeg of met oude handdoeken.

Ik kan niet vergelijken met Finish (of een ander merk), maar heb onlangs voor het eerst die van Dasty gebruikt en vond ook dat het stonk!

1 like

Dit is echt totaal niet mijn probleem, maar mensen die met deze hitte de hele dag de deuren en ramen openhouden voor “frisse lucht”. Ik snap het als je in een mega slecht geĂŻsoleerde woning woont die toch 30+ graden wordt, maar anders is het gewoon alsof je bewust een föhn de hele dag hete lucht binnen laat blazen. :dizzy_face:

18 likes

Is toch heeeeerlijk.

En op mijn werk wil ik ook graag raam open ivm stinkende collega’s :sob:

5 likes

Ik heb geen last van de warmte en vind het heerlijk om lekker de deur en de ramen open te hebben. Alles staat al dagen open en het is nu 25.5 graden in huis.

11 likes

Bij mij is het 26,1 en buiten voelt het aanzienlijk warmer. Ik heb tot tegen 10 uur alles open gehad, maar toen toch maar dicht.

3 likes

Da’s raar want ze verkopen wel reinigers voor was- en vaatwasmachines. En daar hameren ze ook heel erg op haha ik heb nog op de marketingafdeling gewerkt daar en ze wilden liefst in elke socialemediapost of nieuwsbrief die kutproducten aansmeren hahaha

1 like

Ja maar dat is juist de bedoeling van zo’n product toch ook. De marketing.

10 likes

Ja dat sowieso. Maar soms is het voor mij ook een afweging dat als het niet te slecht is ik het voor af en toe wel fijn vind. Merk zelf toch wel verschil, vooral bij de vaatwasser.

Douchen elke dag is ook niet goed, maar ja, ruik je wel naar ass.

6 likes

Monteur zei tegen mij ook dat die ontstopkorrels heel slecht zijn en dat ik die nooit meer mag gebruiken.

Dat klopt maar die werken wel gigantisch goed

3 likes

Pffft vandaag tijdens een klus alles moeten plannen om de regen heen, toen naar huis rijden in én file én gewoon continue een zondevloed en vreselijke onweer
 en nu kom ik thuis en we hebben 2 druppels regen gehad hier!!! Nu ben ik gesloopt en moet ik nog de tuin sproeien fml :rofl:

6 likes

De Jumbo app is zo irritant, dan blader je in de app door de folder en klik je op een product om evt toe te voegen aan je mandje en dan gaat ie naar je gewone browser???

2 likes