Jezus zo irritant. Hele tuin storm/onweer/regen/hagel/defcon 1 proof gemaakt.
Gaat het niet eens een beetje regenen?
Jezus zo irritant. Hele tuin storm/onweer/regen/hagel/defcon 1 proof gemaakt.
Gaat het niet eens een beetje regenen?
Haha hier ook, met fucking alle kussen/bedden gesleept. Zwembad goed ingepakt, parasol uit elkaar gehaald ![]()
Er zijn net 3 druppels gevallen in onze hoek van het land, dus het was niet voor niets!
Ik kan me er zo aan ergeren dat ik na jaren nog steeeeds altijd elastiekjes kwijtraak en ineens plotseling niks meer heb. Terwijl mn vriend heeft er 2 ofzo en natuurlijk raakt hij die nooit kwijt. Ugh, ik denk dat ik straks naar de etos ga en minimaal 5 pakken insla. Heb zelfs wel eens uit wanhoop mn haren met een string vastgeknoopt voor het douchen. Wat een gezeik zeg.
Pakt hij niet stiekem jouw elastiekjes?
Dat de ‘verse’ ‘pesto’ van de ah zo lekker is. Het is olie, melk en spinazie en 0,003% basilicum ongeveer en 2 pijnboompitten. Als ik dit in de blender gooi komt er echt iets goors uit
De prijs van schep ijs en hoe veel het elk jaar weer omhoog gaat man man man
Herkenbaar, misschien ook wat klemmen aanschaffen? Die raken minder snel kwijt haha en chill voor het douchen
Echt bizar hè. Ik was net bij een ijssalon was waar het eerst (2020) altijd iets onder de 5 euro was voor 2*2 bolletjes, wat ik toen al prijzig vind trouwens. Nu is het gewoon bijna dubbel zo veel. Om te huilen. En de bakjes zaten ook niet eens zo vol als vroeger.
Ik snap trouwens wel dat alles duurder is geworden maar in sommige dingen merk je het gewoon extra.
Ik heb heel lang in een ijssalon gewerkt en toen waren bolletjes gewoon 0,80 cent ![]()
Ik vind het zo tering duur nu. Maar vind de bollen soms wel overdreven groot, zou dan liever kleinere bollen willen.
Ik dacht er toevallig ook vandaag over na, nadat ik een nieuwe ijssalon probeerde waar de bolletjes 3 euro waren!
In een andere eeuw, toen ik bij een ijssalon werkte was het 0,75 guldencent per bol!!
Oh dat lijkt me wel moeilijk rekenen! We moesten alles uit ons hoofd doen en als het me te lastig werd maakte ik er maar gewoon een mooi bedrag van ![]()
Kwartje voor het bakje/hoortje en dan doorrekenen. Uiteindelijk weet je elke hoeveelheid bollen wel uit je hoofd.
We hadden ook nog een kassa uit 1800 dus die hielp helemaal niet mee met uitrekenen.
En ook het geld wat je terug moest geven zelf uitrekenen.
Heb daar heel goed geld leren tellen.
Want wat jij deed kon echt niet bij ons. Een kasverschil? Kreeg je op je kop.
Maar wat is het een leuk baantje he werken bij een ijssalon.
Ik maak zo nu en dan nog gebruik van dvd’s om wat oudere kostuumdrama’s te kijken. Alleen mijn externe dvd speler heeft echt altijd kuren en als ik mijn laptop ondertussen ook nog met een hdmi kabel wil verbinden aan mijn televisie is het al helemaal gedoe ![]()
Heb je een gameconsole waar je een cd in kan doen? Volgensmij kijken wij altijd dvds en blueray via de xbox.
Nee, ik speel nooit games, maar hoor inderdaad weleens dat dat veel chiller werkt!
Dit heb ik ook zovaak gedaan als ik achter de bar bij een evenement stond. 2 bier 2 cola en 4 wijn dacht ik ja weet ik veel doe maar 30 (bewijzen van)
Bewijzen van wat
Vanmiddag boodschappen gedaan, maar de helft vergeten en niet aan avondeten gedacht (of iets uit de vriezer te halen 🫠)… dus wordt of een boterham of een tosti of zo…