Grotere tieten (wel minder mooie moet ik zeggen) dan ik, maar omdat het een man is hoeft er geen censorbalkje overheen. Zo dom.
Ik voel me echt een zeikerd dat ik me hieraan erger maar doe het wel: iemand die in de trein in de spits met zijn (niet-vouw)fiets 3 zitplekken bezet houdt.
Haha oh dit doet me er aan denken dat ik gewoon buiten de spits in een stoptrein dus ook zoân plek bezet hield en er blijkbaar een storing was bij Amersfoort en iedereen in die ene stoptrein naar Utrecht moest. Ik kreeg zoveel boze blikken
Ik snap het maar ik heb die storing ook niet gepland ![]()
(edit: haha dit is een heel random verhaal sorry hier heb je niks aan!!)
Ahw dat vind ik sneu voor je, buiten de spits zou ik me er ook niet aan storen moet ik zeggen. Dan mag het gewoon, en zou ik me aan de NS ergeren dat er een storing is en het veel te druk is. Hier was 0 sprake van storing en deze man zat ook nog zelfgenoegzaam rond te kijken met zijn boomerbakkes, echt optyfen (en dat laatste deed hij net gelukkig ook hehe dus ik zit nu lekker even).
Om er nog een schepje bovenop te doen: fuck vouwfietsen!! Hoezo pas ik soms niet in een trein omdat het zo druk is maar mag een vouwfiets die plek gewoon innemen! En je ziet er ook nog eens dom uit als je erop fietst
Ja mensen waren er wel achter gaan zitten, wat ik begrijp, alleen de trein hobbelde ook nog heel erg dus die fiets klapte de hele tijd tegen mensen aan, maar⊠nou ja alles zat/stond vol dus het kon allemaal geen kant op. Voelde me zo opgelaten
![]()
Echt irritant ja, jammer dat er dan ook nooit een conducteur komt controleren dan he ![]()
Ik erger me sowieso aan mensen in de spits met een fiets, ook als een ruimte zat is. Ik ga dan altijd heel boos kijken ook al heb ik er geen last van.
Aan mezelf. Lig net in bed en besef me dat ik mân lenzen nog in heb ![]()
![]()
Maar het is wel goed voor het mileu als dit ervoor zorgt dat iemand de auto niet pakt!
Ik heb voor het eerst dasty vaatwasmachinereiniger gebruikt in plaats van mijn trusty finish uit gierigheid. En mijn vaatwasser stinkt, ik moet hem opnieuw reinigen en de andere die ik gekocht had gewoon weg gooien. Het stinkt in mijn huis.
Maar die reinigers zijn toch juist helemaal niet goed voor je machines net zoals bij wasmachines.
Ja? Dat wist ik niet. Ik gebruik ze als mijn machine het aangeeft.
Huh waar heb je dit vandaan?
Van de bosch/siemens monteur.
Oh wat gek, bij mij werd bij de vaatwasser in ieder geval verteld dat het eens in de zoveel tijd juist goed kon zijn.
Bij de wasmachine gebruik ik geen speciale reiniger overigens, gewoon heet wassen en natuurazijn etc., maar ook daar niet specifiek gehoord. Alleen dat je geen vaatwastabletten erin moet gooien, wat een tijdje populair was.
Wat raden ze aan? Iets van bosch/siemens?
Nee juist niks.
Vaatwasser gewoon leeg heet wassen
En wasmachine of kookwas leeg of met oude handdoeken.
Ik kan niet vergelijken met Finish (of een ander merk), maar heb onlangs voor het eerst die van Dasty gebruikt en vond ook dat het stonk!
Dit is echt totaal niet mijn probleem, maar mensen die met deze hitte de hele dag de deuren en ramen openhouden voor âfrisse luchtâ. Ik snap het als je in een mega slecht geĂŻsoleerde woning woont die toch 30+ graden wordt, maar anders is het gewoon alsof je bewust een föhn de hele dag hete lucht binnen laat blazen. ![]()
Is toch heeeeerlijk.
En op mijn werk wil ik ook graag raam open ivm stinkende collegaâs ![]()