Waar erger je je aan? #21

Ik heb geen last van de warmte en vind het heerlijk om lekker de deur en de ramen open te hebben. Alles staat al dagen open en het is nu 25.5 graden in huis.

11 likes

Bij mij is het 26,1 en buiten voelt het aanzienlijk warmer. Ik heb tot tegen 10 uur alles open gehad, maar toen toch maar dicht.

2 likes

Da’s raar want ze verkopen wel reinigers voor was- en vaatwasmachines. En daar hameren ze ook heel erg op haha ik heb nog op de marketingafdeling gewerkt daar en ze wilden liefst in elke socialemediapost of nieuwsbrief die kutproducten aansmeren hahaha

1 like

Ja maar dat is juist de bedoeling van zo’n product toch ook. De marketing.

10 likes

Ja dat sowieso. Maar soms is het voor mij ook een afweging dat als het niet te slecht is ik het voor af en toe wel fijn vind. Merk zelf toch wel verschil, vooral bij de vaatwasser.

Douchen elke dag is ook niet goed, maar ja, ruik je wel naar ass.

6 likes

Monteur zei tegen mij ook dat die ontstopkorrels heel slecht zijn en dat ik die nooit meer mag gebruiken.

Dat klopt maar die werken wel gigantisch goed

3 likes

Pffft vandaag tijdens een klus alles moeten plannen om de regen heen, toen naar huis rijden in én file én gewoon continue een zondevloed en vreselijke onweer… en nu kom ik thuis en we hebben 2 druppels regen gehad hier!!! Nu ben ik gesloopt en moet ik nog de tuin sproeien fml :rofl:

6 likes

De Jumbo app is zo irritant, dan blader je in de app door de folder en klik je op een product om evt toe te voegen aan je mandje en dan gaat ie naar je gewone browser???

1 like

Jezus zo irritant. Hele tuin storm/onweer/regen/hagel/defcon 1 proof gemaakt.

Gaat het niet eens een beetje regenen?

6 likes

Haha hier ook, met fucking alle kussen/bedden gesleept. Zwembad goed ingepakt, parasol uit elkaar gehaald :joy:

Er zijn net 3 druppels gevallen in onze hoek van het land, dus het was niet voor niets!

1 like

Ik kan me er zo aan ergeren dat ik na jaren nog steeeeds altijd elastiekjes kwijtraak en ineens plotseling niks meer heb. Terwijl mn vriend heeft er 2 ofzo en natuurlijk raakt hij die nooit kwijt. Ugh, ik denk dat ik straks naar de etos ga en minimaal 5 pakken insla. Heb zelfs wel eens uit wanhoop mn haren met een string vastgeknoopt voor het douchen. Wat een gezeik zeg.

6 likes

Pakt hij niet stiekem jouw elastiekjes?

2 likes

Dat de ‘verse’ ‘pesto’ van de ah zo lekker is. Het is olie, melk en spinazie en 0,003% basilicum ongeveer en 2 pijnboompitten. Als ik dit in de blender gooi komt er echt iets goors uit

15 likes

De prijs van schep ijs en hoe veel het elk jaar weer omhoog gaat man man man

8 likes

Herkenbaar, misschien ook wat klemmen aanschaffen? Die raken minder snel kwijt haha en chill voor het douchen

2 likes

Echt bizar hè. Ik was net bij een ijssalon was waar het eerst (2020) altijd iets onder de 5 euro was voor 2*2 bolletjes, wat ik toen al prijzig vind trouwens. Nu is het gewoon bijna dubbel zo veel. Om te huilen. En de bakjes zaten ook niet eens zo vol als vroeger.

Ik snap trouwens wel dat alles duurder is geworden maar in sommige dingen merk je het gewoon extra.

3 likes

Ik heb heel lang in een ijssalon gewerkt en toen waren bolletjes gewoon 0,80 cent :sob:

Ik vind het zo tering duur nu. Maar vind de bollen soms wel overdreven groot, zou dan liever kleinere bollen willen.

8 likes

Ik dacht er toevallig ook vandaag over na, nadat ik een nieuwe ijssalon probeerde waar de bolletjes 3 euro waren!

2 likes