Leuk he, zo’n postpartumbrein? ![]()
Ik weet niet of het de twee wijn zijn die ik op heb maar ik ga hier zo stuk om hahaha
Mijn koelkast is stuk en heb gister weekboodschappen gedaan ![]()
Ai da’s kut. Kan je wat dingen bij de buren kwijt misschien? Koeltas met icepacks erin? Campingkoelkastje via marktplaats als noodoplossing?
Ik heb ook bij een ijssalon gewerkt en het ging daar precies hetzelfde. 0.75 per bolletje en een kassa waarbij je alles zelf moest uitrekenen. Ik moest alle prijzen uit mijn hoofd leren want ik kan niet rekenen ![]()
Ik weet nog dat mensen toen vaak zeiden dat 0.75 duur was haha.
Ik heb die zomer zoveel ijsjes gegeten dat ik nu niet meer zo van ijs houd.
Het woord ‘snippet’.
Ja ik heb een koeltasje, de koelkast doet het nog een klein beetje. Heb ook dingen in de vriezer gedaan. Dinsdag komt de nieuwe koelkast gelukkig al.
Haha nou… ik dacht altijd dat dat wel mee zou valllen… nou niet dus.
Morgen nieuwe poging
en een wekker gezet om avondeten te regelen
Echt? Ik kreeg na elke dienst een ijsje en vind het nog steeds heerlijk.
Ik wil al twee jaar ofzo een keramiek cursus doen (ja, wie niet) maar grijp iedere keer mis. Vanochtend gingen de inschrijvingen open en heb ik die site zitten refreshen alsof ik concerttickets wilde bemachtigen maar nog steeds op de wachtlijst geplaatst ![]()
Ik had een sushi roll van de AH en er zat nauwelijks zoete sojasaus en pikante mayo op. Hallo, de saus is toch wat het net eetbaar maakt???
![]()
Huil je omdat je het niet lekker vindt of omdat die plakkerige zwarte saus geen zoete sojasaus is?
Had helemaal poezelige voetjes en toen zat ik net proberen een hoekje van mn nagel weg te halen en toen knipte ik per ongeluk mn halve nagel eraf bye zomer
Allebei haha
Picnic is weer eens niet op komen dagen. Moet ik zelf weer kattengrind gaan halen op de fiets ![]()
Ik ben bij een musical en er zitten echt irritant veel mensen ‘even’ op hun mobiel tijdens de voorstelling. Het geeft meer licht dat je denkt, tief op met die kutmobieltjes.
(Het is nu pauze)
M’n magnesiumpillen waren op en ik had geen zin om nieuwe te kopen en geloof er low-key ook niet echt in maar nu heb ik weer allemaal gekke kramp in m’n benen ugh ik erger me aan mezelf uit het verleden
Hoe lossen ze dit op? Moet je dan ergens de boodschappen ophalen of krijg je gewoon je geld terug. Ik heb wel eens meegemaakt dat ze het tijdstip niet haalden maar dan kwamen ze later alsnog. Niet komen opdagen is wel heel vervelend.
Geld terug gelukkig