Ik ben voor het eerst opgelicht op Vinted voor 60 euro dus een geschil geopend. Zij dreigen zelf steeds dat ik binnen 48 uur moet reageren en ze anders het ticket gaan sluiten. Ik heb op alle vragen direct gereageerd en nu krijg ik zelf al bijna 3 dagen radiostilte ![]()
Ja, dat is vet irritant! Ik had ook een geschil geopend maar daar werd niet op tijd op gereageerd en nu is de verkoop afgerond. Eikels.
Oh bah dan bereid ik me maar op het ergste voor.
Edit: blijkbaar helpt erover zeuren want krijg echt nu bericht dat ik mān geld terugkrijg.
mensen die in een drukke trein naast een onbekende in een tweezits zitten, en dan onmiddellijk bij het volgende station gaan sprinten naar een lege tweezits om aan het gangpad te zitten en de raamstoel te barricaderen met bagage ![]()
![]()
![]()
Oh hier word ik een beetje zenuwachtig van, heb net een probleem gemeld. Heb namelijk een pakket ontvangen zonder inhoud en het gaat om een camera dus veel geld.
@whistle, waar heb jij gezeur? Gewoon in de chat?
Ooh bedenk nu dat je hier bedoelt, haha. Ik hoop dat het bij mij ook helpt!
Dit had ik ook ondanks dat ik op tijd een geschil had geopend. Heb toen gedreigd dat ik een geschil bij mijn bank zou openen en toen kon het opeens wel.
Bij mij ging het ook om een lege doos.
Ik heb via ānee ik heb een probleemā een ticket aangemaakt, dan moet je wat fotoās meesturen en een beschrijving van het probleem geven. Vervolgens kom je in een chat met de klantenservice. Ik moest daar ook een foto van het pakket op de weegschaal meesturen, dus hou daar rekening mee en gooi de doos nog niet weg.
Daar reageerden ze dus elke keer heel traag, maar toen ik vroeg hoelang het nog ging duren voor ik respons kreeg was het na een paar minuten geregeld uiteindelijk.
Ah thanks, dat biedt alweer wat hoop. Heb al wel reactie dat ze het gaan onderzoeken maar dan hou ik het even goed in de gaten!
Niet per se naar jou, maar ik krijg altijd zoān vervelend gevoel van dit soort klachten in detail over hoe je lichaam eruit ziet.
Persoonlijk vond ik het gedetailleerde nog meevallen. Maar goed, ik dacht dat dit op een forum met vrijwel alleen vrouwen wel kon. My bad.
Het is niet dat het niet kan, dat bedoel ik niet
Dat ik voor de tweede keer in 2 maanden tijd door mān rug ben gegaan
Nu loop ik er bij als een kromme oude oma. Ik ging vandaag even fietsen langs wat familie en bekenden, want fietsen lukt wel. Iedereen lachen als ze me zagen lopen ![]()
Ik heb de nagels van mijn grote teen te kort laten knippen/ vijlen bij de pedicure en dat voelt zooo vervelend in schoenen.
Echt mijn eigen schuld, want ze vroeg of het zo goed was en ik had wat issues met mān lenzen dus zag het niet goed toen ik zei o doe maar stukje korter nog haha.
Ik heb ruzie gehad met iemand die normaal heel goed communiceert, maar tijdens een ruzie dus blijkbaar compleet uitschakelt en ijzig wordt en niet heel veel meer zegt dan āoke, ja, zalā.
En het boeit allemaal niet meer want ik hoef diegene niet meer te zien, maar ik word echt laaiend als ik terugdenk aan die vlakke reactie. Vind weinig dingen zo irritant als iets uit willen praten met een muur ![]()
ik race helemaal naar het postnl punt toe omdat je ineens heel weinig tijd hebt om op te halen, moet ik per se fysieke legitimatie hebben DIE IK IN MIJN HAAST NATUURLIJK NIET GEPAKT HEB. heb dat echt nog nooit gehad jezus
Er hangt al een paar dagen een soort vieze vaatdoekgeur in de buurt van de bank. Eerst dacht ik dat het de robotstofzuiger (met dweil) was, maar daar is alles van vervangen en ik blijf het ruiken. Echt irritant als iets vies ruikt maar je vindt de oorzaak niet.
Kan het een dode muis zijn? Ooit in een ver verleden had ik een ondefinieerbare geur in huis die maar bleef hangen nadat alles schoongemaakt was en dat bleek een dode muis in de onderkant van de bank te zijn, echt verschrikkelijk.
Sorry als ik iemand nu een nieuwe angst aanpraat.
Ja ik had dat ook een keer achter de bank, binnengebracht door mijn kat. Echt vies
Oh nee nu ben ik wel bang! Het gekke is dat ik wel steeds een whiff krijg van die geur maar ik ben net een groot deel van mān bank afgegaan en ruik het niet sterker op ƩƩn plek ofzo. Maar zal morgen de bank eens helemaal afgaan, ook de onderkant. Hoop niet dat je gelijkt hebt!
Wij hadden een keer een zak rotte aardappels in de voorraadkast. Wat een stank was dat zeg. Alsof er ergens een vis lag te rotten. Pas toen er vocht lekte vond ik was het was en neeeee dat was niet okƩ.