Waar erger je je aan? #21

:sob:

3 likes

Huil je omdat je het niet lekker vindt of omdat die plakkerige zwarte saus geen zoete sojasaus is?

Had helemaal poezelige voetjes en toen zat ik net proberen een hoekje van mn nagel weg te halen en toen knipte ik per ongeluk mn halve nagel eraf bye zomer

2 likes

Allebei haha

3 likes

Picnic is weer eens niet op komen dagen. Moet ik zelf weer kattengrind gaan halen op de fiets :sob:

Ik ben bij een musical en er zitten echt irritant veel mensen ā€˜even’ op hun mobiel tijdens de voorstelling. Het geeft meer licht dat je denkt, tief op met die kutmobieltjes.

(Het is nu pauze)

14 likes

M’n magnesiumpillen waren op en ik had geen zin om nieuwe te kopen en geloof er low-key ook niet echt in maar nu heb ik weer allemaal gekke kramp in m’n benen ugh ik erger me aan mezelf uit het verleden

4 likes

Hoe lossen ze dit op? Moet je dan ergens de boodschappen ophalen of krijg je gewoon je geld terug. Ik heb wel eens meegemaakt dat ze het tijdstip niet haalden maar dan kwamen ze later alsnog. Niet komen opdagen is wel heel vervelend.

Geld terug gelukkig

2 likes

Ik ben voor het eerst opgelicht op Vinted voor 60 euro dus een geschil geopend. Zij dreigen zelf steeds dat ik binnen 48 uur moet reageren en ze anders het ticket gaan sluiten. Ik heb op alle vragen direct gereageerd en nu krijg ik zelf al bijna 3 dagen radiostilte :slightly_smiling_face:

Ja, dat is vet irritant! Ik had ook een geschil geopend maar daar werd niet op tijd op gereageerd en nu is de verkoop afgerond. Eikels.

Oh bah dan bereid ik me maar op het ergste voor.

Edit: blijkbaar helpt erover zeuren want krijg echt nu bericht dat ik m’n geld terugkrijg.

3 likes

mensen die in een drukke trein naast een onbekende in een tweezits zitten, en dan onmiddellijk bij het volgende station gaan sprinten naar een lege tweezits om aan het gangpad te zitten en de raamstoel te barricaderen met bagage :rage::rage::rage:

4 likes

Oh hier word ik een beetje zenuwachtig van, heb net een probleem gemeld. Heb namelijk een pakket ontvangen zonder inhoud en het gaat om een camera dus veel geld.

@whistle, waar heb jij gezeur? Gewoon in de chat?
Ooh bedenk nu dat je hier bedoelt, haha. Ik hoop dat het bij mij ook helpt!

2 likes

Dit had ik ook ondanks dat ik op tijd een geschil had geopend. Heb toen gedreigd dat ik een geschil bij mijn bank zou openen en toen kon het opeens wel.

1 like

Bij mij ging het ook om een lege doos.

Ik heb via ā€œnee ik heb een probleemā€ een ticket aangemaakt, dan moet je wat foto’s meesturen en een beschrijving van het probleem geven. Vervolgens kom je in een chat met de klantenservice. Ik moest daar ook een foto van het pakket op de weegschaal meesturen, dus hou daar rekening mee en gooi de doos nog niet weg.

Daar reageerden ze dus elke keer heel traag, maar toen ik vroeg hoelang het nog ging duren voor ik respons kreeg was het na een paar minuten geregeld uiteindelijk.

Ah thanks, dat biedt alweer wat hoop. Heb al wel reactie dat ze het gaan onderzoeken maar dan hou ik het even goed in de gaten!

1 like

Niet per se naar jou, maar ik krijg altijd zo’n vervelend gevoel van dit soort klachten in detail over hoe je lichaam eruit ziet.

8 likes

Persoonlijk vond ik het gedetailleerde nog meevallen. Maar goed, ik dacht dat dit op een forum met vrijwel alleen vrouwen wel kon. My bad.

Het is niet dat het niet kan, dat bedoel ik niet

1 like