Dat ik voor de tweede keer in 2 maanden tijd door m’n rug ben gegaan
Nu loop ik er bij als een kromme oude oma. Ik ging vandaag even fietsen langs wat familie en bekenden, want fietsen lukt wel. Iedereen lachen als ze me zagen lopen ![]()
Ik heb de nagels van mijn grote teen te kort laten knippen/ vijlen bij de pedicure en dat voelt zooo vervelend in schoenen.
Echt mijn eigen schuld, want ze vroeg of het zo goed was en ik had wat issues met m’n lenzen dus zag het niet goed toen ik zei o doe maar stukje korter nog haha.
Ik heb ruzie gehad met iemand die normaal heel goed communiceert, maar tijdens een ruzie dus blijkbaar compleet uitschakelt en ijzig wordt en niet heel veel meer zegt dan “oke, ja, zal”.
En het boeit allemaal niet meer want ik hoef diegene niet meer te zien, maar ik word echt laaiend als ik terugdenk aan die vlakke reactie. Vind weinig dingen zo irritant als iets uit willen praten met een muur ![]()
ik race helemaal naar het postnl punt toe omdat je ineens heel weinig tijd hebt om op te halen, moet ik per se fysieke legitimatie hebben DIE IK IN MIJN HAAST NATUURLIJK NIET GEPAKT HEB. heb dat echt nog nooit gehad jezus
Er hangt al een paar dagen een soort vieze vaatdoekgeur in de buurt van de bank. Eerst dacht ik dat het de robotstofzuiger (met dweil) was, maar daar is alles van vervangen en ik blijf het ruiken. Echt irritant als iets vies ruikt maar je vindt de oorzaak niet.
Kan het een dode muis zijn? Ooit in een ver verleden had ik een ondefinieerbare geur in huis die maar bleef hangen nadat alles schoongemaakt was en dat bleek een dode muis in de onderkant van de bank te zijn, echt verschrikkelijk.
Sorry als ik iemand nu een nieuwe angst aanpraat.
Ja ik had dat ook een keer achter de bank, binnengebracht door mijn kat. Echt vies
Oh nee nu ben ik wel bang! Het gekke is dat ik wel steeds een whiff krijg van die geur maar ik ben net een groot deel van m’n bank afgegaan en ruik het niet sterker op één plek ofzo. Maar zal morgen de bank eens helemaal afgaan, ook de onderkant. Hoop niet dat je gelijkt hebt!
Wij hadden een keer een zak rotte aardappels in de voorraadkast. Wat een stank was dat zeg. Alsof er ergens een vis lag te rotten. Pas toen er vocht lekte vond ik was het was en neeeee dat was niet oké.
Aan mezelf. Ben op de bank in slaap gevallen en nu lig ik in bed en kan ik natuurlijk niet slapen
Aan mezelf dat ik het vanochtend een goed idee vond om de schone was op bed te gooien, want dan moet ik het wel vouwen…
Was het alleen vergeten, dus nu wil ik gaan slapen en ligt mn bed nog vol ![]()
Daar heb je “de stoel” voor ![]()
Die lag (ligt) al vol ![]()
![]()
Mezelf omdat ik me hieraan erger. Maar ik zit in de trein en de dienstregeling is veranderd zodat ik voortaan 15 minuten langere reistijd heb enkele reis. Nou dan ga ik voortaan nog maar 1x per maand naar kantoor als we kantoordag hebben
. En vandaag schijnt er ook nog niemand te zijn maar ik heb een afspraak op kantoor. Mss ga ik wel gewoon direct terug naar huis 🥹
Aan mijn collega die vraagt of ik zwanger ben. Als ik zeg dat ze dat nooit moet vragen en dat het niet het geval is zegt ze ‘Omdat je zo met je buik naar voren staat en ik zou dan heel blij voor je zijn.’ Daarna ook wel excuses enzo maar how about bemoei je met je eigen zaken en iedereen weet toch dat dit een domme vraag is. ![]()
Wow nog even een trap na geven met die opmerking ook. Mensen zijn gek.
Tf?? Die double down is niet ok
Woooow de tering zeg… wat ongekend om zo te reageren nadat je ergens op gewezen wordt.
@Bunnyslippers @Kauai ja inderdaad, sowieso is dit een rare vrouw. Ondanks dat ik dan een paar keer heb gezegd dat ze zoiets niet moet vragen blijf ik eigenlijk nog veel te aardig, daar baal ik dan ook wel weer van. Maargoed maar snel weer vergeten dit.
Mannen
Was vorig weekend uit en had met een jongen gedanst. Hij wilde mijn insta want hij wilde me ECHT HEEL GRAAG NOG EENS ZIEN. Ik denk "
" maar vooruit.
Hij stuurde me vrij snel om af te spreken, ik denk "
" maar vooruit. We legden donderdagavond vast - nog geen concreet uur of locatie, maar (hahaha) dat volgt wel ![]()
En kijk eens aan het is donderdagavond en ik hoor niks van hem ![]()
Ik heb gelukkig niks geschoren anders had ik pissed geweest ![]()