Waar erger je je aan? #21

Echt, waarom? Door het geluid of type (grote) wagen?

1 like

Omdat ze fucking groot zijn en die mensen altijd denken dat ze in een regulier parkeervak passen maar dat is niet dus staan ze in minimaal 2 vakken. En als je een parkeervak voor je huis hebt waar ze gaan staan, dan kun je om 2 uur ‘s middags al je lampen aan doen want ze blokkeren al het licht dat nog binnenkomt.

25 likes

Dit is waar ik aan denk als ik iemand (vooral in een land als NL waar je niet eens parkeerplekken hebt in deze maat) in een veel te grote SUV zie rijden:

18 likes

Fucking vet hahaha is echt m’n droomauto

7 likes

Ik snap je wel! Maar in bepaalde bedrijfstakken zijn pick-ups wel gewoon heel erg handig.

2 likes

Tokkietrucks zijn het. Ook altijd aso’s die erin rijden en ze parkeren altijd dubbel.

8 likes

Zoals?

2 likes

Bijv landbouw/veeteelt, bosbouw, infrastructuur. Eigenlijk alle bedrijfstakken waarbij je veel transportruimte en veel trekkracht nodig hebt icm rijden op onverhard terrein

2 likes

Sorry, maar dan koop je maar een tractor.

Ik snap wel dat je een dergelijke auto neemt als je in the middle of nowhere woont zonder geasfalteerde wegen. Maar in Nederland is dat gewoon niet echt aan de hand, ook niet op de Veluwe.

43 likes

Ik moest een keer een boot vervoeren en toen kwam zo’n guy die ik had ingehuurd ook met zo’n MEGATRUCK aan
We konden sommige bochten niet nemen zonder bewoners te vragen de auto te verplaatsen
(Was van friesland naar Amsterdam)

2 likes

Maar voor landbouw en veeteelt zijn toch allemaal speciale wagens beschikbaar? Tractors enzo. En bij infrastructuur toch ook, een cementwagen ofzo (sorry ik heb niet de autokennis van een 3jarige). En in Nederland zijn de bossen/wegen/velden toch niet zo onbegaanbaar of groot.

1 like

Maar in Nederland toch niet? Kan me voorstellen als je ergens in de outback in Canada woont of schapenherder bent in Australie ofzo, maar in NL vind ik die dingen zo dom. Hier in de buurt staat ook zo’n Dodge Ram, en die past niet in de parkeervakken dus staat altijd op de weg geparkeerd. Laatst moest de brandweer met spoed komen voor een brand konden ze er niet langs door die aso truck.

15 likes

Een Lamborghini is idd heel gaaf! Mijn favoriete auto :smiling_face_with_three_hearts:

Volgens mij moet je soms ook met je auto het weiland op en als dat drassig is heb je volgens mij niet zoveel aan een Kia Picanto

Er zit ook niks tussen een Kia Picanto en een Dodge ram nee :joy:

21 likes

Een Ram is een truck, dat is niet hetzelfde als een SUV! Maar die zijn dus nog erger qua veiligheid :grimacing:

Super handig wel als je meubelen moet vervoeren! Maar lijkt me een nachtmerrie in Nederland met die kleine parkeerplaatsen en nauwe straten.

4 likes

30 year old child (1.89m) :joy::joy:

17 likes

Daarvoor heb je dus tractors of terreinwagens.

2 likes

Of paard en wagen

2 likes

Of gewoon laarzen aan en gaan (Juliana hahah)

1 like