Waar erger je je aan? #21

ik haat dit zo, net op het moment dat je begint te denken ‘nou misschien kan dit nog wel leuk zijn’ dan trekt zo iemand weg

4 likes

Ik snap dit ook echt niet. Laat me dan gewoon met rust? Waarom vraag je dit om vervolgens toch af te haken en niks te zeggen.

Ik heb hem vandaag “wel? :joy:”* gestuurd en hij zei dat hij het heel druk had maar dat hij vandaag in de buurt was maar wel 14uur moest werken (wat is je boodschap dan??? :joy::joy:) dus ik zei dat als je mij 1 keer laat zitten, ik genoeg weet en we het geen tweede keer moeten proberen. Hij zei “ja ben ik het mee eens”. Dus ik verwijderde hem van mn volgers en toen was ie beledigd en ging hij MIJ beledigen? :joy: “Ik zie wat voor persoon je bent” zei hij. Nee vriend IK zie wij JIJ bent. Thanks but no thanks.

*Volgende keer verwijder ik zo iemand direct. Ik ben nog aan het leren om mezelf niet zo beschikbaar te maken

14 likes

Volgende keer reageer je gewoon met “Mooi”

Echt rot een eind op met dat passief agressieve gemiep

Nee volgende keer iemand onze afspraak vergeet gooi ik hem gewoon van mijn socials, zonder uitleg te zoeken.

6 likes

Een dodge ram/mensen die in een dodge ram rijden. Ik vind je dan meteen stom

44 likes

Ik heb een week geleden foto’s gemaakt van wat boeken die ik wil verkopen en nu heb ik ze net bewerkt en wil ik ze op Vinted zetten maar ik kan ze nergens vinden via de Vinted app :rage: ik denk dat het komt omdat Vinted niet te koppelen is aan Google Photos, echt idioot onhandig. Maar ik kan ze ook niet downloaden uit Google Photos want volgens die app staan ze al op mijn telefoon. :rage:

Ik haat het echt als dingen niet gewoon goed werken.

1 like

Kan je ze whatsappen naar iemand en dan opslaan?

Ik denk altijd meteen ‘micropenis’

8 likes

Echt, waarom? Door het geluid of type (grote) wagen?

1 like

Omdat ze fucking groot zijn en die mensen altijd denken dat ze in een regulier parkeervak passen maar dat is niet dus staan ze in minimaal 2 vakken. En als je een parkeervak voor je huis hebt waar ze gaan staan, dan kun je om 2 uur ‘s middags al je lampen aan doen want ze blokkeren al het licht dat nog binnenkomt.

18 likes

Dit is waar ik aan denk als ik iemand (vooral in een land als NL waar je niet eens parkeerplekken hebt in deze maat) in een veel te grote SUV zie rijden:

11 likes

Fucking vet hahaha is echt m’n droomauto

5 likes

Ik snap je wel! Maar in bepaalde bedrijfstakken zijn pick-ups wel gewoon heel erg handig.

1 like

Tokkietrucks zijn het. Ook altijd aso’s die erin rijden en ze parkeren altijd dubbel.

3 likes

Zoals?

2 likes

Bijv landbouw/veeteelt, bosbouw, infrastructuur. Eigenlijk alle bedrijfstakken waarbij je veel transportruimte en veel trekkracht nodig hebt icm rijden op onverhard terrein

2 likes

Sorry, maar dan koop je maar een tractor.

Ik snap wel dat je een dergelijke auto neemt als je in the middle of nowhere woont zonder geasfalteerde wegen. Maar in Nederland is dat gewoon niet echt aan de hand, ook niet op de Veluwe.

26 likes

Ik moest een keer een boot vervoeren en toen kwam zo’n guy die ik had ingehuurd ook met zo’n MEGATRUCK aan
We konden sommige bochten niet nemen zonder bewoners te vragen de auto te verplaatsen
(Was van friesland naar Amsterdam)

1 like

Maar voor landbouw en veeteelt zijn toch allemaal speciale wagens beschikbaar? Tractors enzo. En bij infrastructuur toch ook, een cementwagen ofzo (sorry ik heb niet de autokennis van een 3jarige). En in Nederland zijn de bossen/wegen/velden toch niet zo onbegaanbaar of groot.

1 like