Waar erger je je aan? #21

Oh ja hier ook, en ook echt post als zorgverzekering, studieschuld, werkgever, etc.

Snap het wel want we hebben dit huis pas 8 jaar geleden gekocht :melting_face:

5 likes

Ik zit te wachten op een deurwaarder. Zijn ook aanmaningen zag ik.

1 like

Misschien is het slim om je bij je gemeente een adres onderzoek te starten / aan te vragen als je dat nog niet gedaan hebt.

3 likes

Ik heb destijds bij de kvk wel een melding gedaan dat hij niet meer op dit adres woonachtig is. Scheelde zoveel post. Helaas is dit iets uit zijn privé en staat het los van zijn bedrijf.
Ik zal de gemeente een bericht doen. Bedankt voor de tip!

3 likes

Ik krijg vaak fragmenten van dat relatietherapie programma van dr. Ora te zien op insta en dat vind ik altijd wel cool en interessant, maar vorige week kreeg ik een snippet dat zij bij een podcast is en mega entitled zit te doen over dat ze haar hond niet aanlijnt want “look at her beautiful perfect face” waar dat moet en dan super beledigd doet over als mensen haar daarop aanspreken en dat ze dan denkt “wow er is echt iets mis met jou” :joy: en nu vind ik haar heel kut

3 likes

Ik heb dat een keer gehad (de brief).
Ik heb toen gebeld, fuck briefgeheim en daarna was het wel klaar.

2 likes

Kauwen en het geluid dat ze maken.
IMG_2350

3 likes

Ja helemaal als ze om 6u ‘s ochtends met z’n allen in de boom voor je slaapkamerraam zitten :triumph:

3 likes

Ik vind het echt stom dat ze beschermd zijn. Ze worden ook echt 20 jaar :smiling_face_with_tear:

Edit: ik zou ze niet vermoorden maar wel wegjagen.

2 likes

Ohhh wist niet dat ze beschermd waren! Had vorig jaar wel een peuterkauw in mijn tuin, dat was wel cute (hij leefde daar een week op de grond voor hij echt kon vliegen).

Hetzelfde geldt voor eksters trouwens, ook zulke herriemakers :triumph:

3 likes

En vergeet die groene parkieten niet.

1 like

Oh oh Den Haag

2 likes

die vliegen laatste tijd rustig m’n woonkamer in :joy:

1 like

Na drie weken eindelijk het gat in mijn fietsband gelokaliseerd en de fiets op zo’n kop gezet om te gaan plakken
 Kan ik dat verdomde plaksetje niet meer vinden terwijl ik 100% zeker weet dat ik nog een ongebruikt setje heb liggen in huis. Nu is de zeldzame motivatie om te gaan plakken ook weer verdwenen.

Ik zet tegenwoordig nooit meer kleren op Vinted, want ik heb geen zin om steeds alle oksel tot oksel lengtes op te meten en weet ik veel wat mensen altijd willen weten, maar had nu wel schoenen erop gezet wat ik al 3 jaar wilde doen. Vraagt iemand alsnog om de schacht op te meten. Ik snap het, maar ik wil gewoon dat mensen het kopen en dat ik het dan opstuur en dat het dan klaar is

9 likes

Omg same, ik reageer meestal niet eens haha.
Wacht wel tot de volgende het koopt.

3 likes

Oh mijn god ik heb net de hele koelkast schoongemaakt en daar was ik best even mee bezig maar toen was ik klaar, wilde ik al die planken terugleggen en zo en toen ben ik nog DRIE KWARTIER bezig geweest om die fucking puzzel op te lossen van welke plank waar en in welke volgorde :rage::rage::rage:

3 likes

Tf :joy::joy::joy: wil je graag dat ze worden afgeschoten?

5 likes

Ik erger me dood aan de hebzucht van mensen. Al die geldwolven die hun Parool nu voor grof geld willen verkopen omdat er een bericht van Harry Styles op de achterpagina staat.

Ik heb hier ook een Parool liggen die ik normaalgesproken bij het oud papier gooi, kent iemand een Harry Stylesfan die de krant gratis wil hebben?

4 likes

Liever wel

1 like