Waar erger je je aan? #21

Gestoord

Zal me niks verbazen als je dan nog meer moet betalen om geen advertenties te krijgen

Zie edit :joy:

1 like

Hbo heeft die constructie ook, ik heb het toen afgesloten voor de Olympisch Spelen. Ik dacht voor die paar keer dat ik ga kijken doe ik wel met reclame maar omg, ik vond het echt verschrikkelijk. Heb snel geupgrade naar zonder reclame. Dat is natuurlijk ook precies wat ze willen, echt naar.

Hoe fucking moeilijk het is om een dvdbox van Anne of Green Gables te kopen! Tweedehands zijn ze hartstikke duur en nieuw kun je ze alleen met 50 euro verzendkosten kopen.
Had ik eindelijk een fatsoenlijke prijs gevonden, had de verkoper hem al verkocht :expressionless:

Sowieso verkopen mensen hun dvds voor te veel geld.

3 likes

Mensen die concert/festivaltickets verkopen van NIET uitverkochte shows maar dan wel de reguliere prijs vragen of 5 euro goedkoper ofzo. Nog erger als ze meer vragen en er dan bij zetten "Kan helaas niet meer gaan, hopelijk kan ik er iemand blij mee maken :smiling_face: " Zooo dommm fuck off

14 likes

@Vaiana Is het een verzamelobject of wil je het hebben om echt naar te kijken? Anders kan je stremio gebruiken. Wel eerst even een vpn installeren

Een dag allergiepil vergeten en meteen niezen en verkouden.

2 likes

Het bonus box concept van Albert Heijn, ik was even snel doorheen aan het kijken en het activeren van interessante aanbiedingen, is de laatste aanbieding de enige die écht interessant was (Alpro 1+1) maar toen zat ik al aan de max. Maar waarom zit er sowieso een maximum op? Doe gewoon persoonlijke aanbiedingen.

2 likes

Haha ja ik heb ook alpro 1 + 1 en de rest slaat nergens op in die bonusbox.

2 likes

Het is dat het mijn comfort serie is, anders mocht je hem overnemen. Volgens mij heb ik hier ooit ook veelste veel tweedehands voor betaald :smiling_face_with_tear: misschien heb je meer geluk als je de twee afzonderlijk van elkaar koopt? (Derde deel is namelijk niet de moeite waard)

Edit: ik zag hem laatst ook bij de kringloop hier, maar dan moet je wel heel erg geluk hebben

2 likes

Die onderste is over het algemeen altijd de beste, die staat dan ook in de folder om mensen naar de app en bonusbox te krijgen. Die heeft dus iedereen en de rest is obv je aankopen maar nooit echt een hele grote korting

3 likes

Ho ho ik heb deze week 14 cent korting op een courgette :joy:

19 likes

Ik neem mijn woorden terug, dat wordt courgettes inslaan tegen deze stuntprijs :sparkling_heart:

5 likes

Ruilen tegen mijn 7 cent op een blikje kidneybonen?

Vroeger waren ze echt veel beter had ik het idee. Nu heb ik vorige week vuilniszakken gekocht, dus deze week uiteraard 15%. Of ik krijg korting op mijn snoepworteltjes a 5 cent.

Ik was gewoon buitensporig blij dat ik deze week eindelijk eens korting had op mijn kattengrind, terwijl het nu met korting wss alsnog duurder is dan de prijs van een jaar terug haha. Ik heb officieel de leeftijd bereikt dat ik elke keer klaag over de prijs na boodschappen doen.

19 likes

Jaaa wrijf het er maar in :joy:
Moet echt wat vaker gaan kringlopen!

@Monster ahh zo’n gedoe!

1 like

Ik heb dr. Oetker pizza’s in mijn bonusbox, dat is echt heeeel lang geleden dat ik dat gegeten heb. Maar die prijs slaat echt nergens op, kan me herinneren dat je vroeger aanbiedingen had van 3 voor €5, nu is het 4 voor €9 :joy:

2 likes

Ja ik snap nooit zo goed dat ze dingen er in stoppen die je dan net hebt gekocht, maar die echt niemand de week erna opnieuw aanschaft. Krijg ook altijd olijfolie erin als ik dat net heb gekocht.

13 likes

dat mijn hond niet naar buite te krijgen is met dit weer. ik snap het bro ik wil ook niet. maar jij moet wel echt want je kan niet binnen naar de wc.
hij gaat gewoon zo drama op zn kont zitten en dan moet ik hem bijna over straat sleuren

7 likes

4 pizza’s voor 9 euro is toch heel goedkoop? Of mis ik iets?

1 like