Ik ben geweest vrijdagavond en wilde wel graag de krant hebben, mocht je 'm op willen sturen
Huh wat staat erin dan
Een handgeschreven bedankje van Harry Styles
Ooo is dat van Harry Styles? Ik dacht dat het een of andere reclame was. Het is ondertekend met een logo.
Girl, je laat bewust mijn andere tekst weg…
En waarom willen mensen dit kopen? Dit is toch gewoon geprint? Oprechte vraag overigens, niet om lullig te doen ofzo.
Ja ik probeer idd bewust je in een kwaad daglicht te zetten!!
Ik waardeer je zelfreflectie ![]()
Ik sluit godverdomme een abonnement af bij streamingdienst sky showtime, 13 ballen per maand. Komt er godverdomme nog reclame tussendoor ook!!
Edit; omg verkeerd gekeken met mn bek, 7 met reclame en 13 zonder
Maar dan nog! Mn punt is, betaal je voor een streamingdienst heb je nlg reclame ook
Gestoord
Zal me niks verbazen als je dan nog meer moet betalen om geen advertenties te krijgen
Zie edit ![]()
Hbo heeft die constructie ook, ik heb het toen afgesloten voor de Olympisch Spelen. Ik dacht voor die paar keer dat ik ga kijken doe ik wel met reclame maar omg, ik vond het echt verschrikkelijk. Heb snel geupgrade naar zonder reclame. Dat is natuurlijk ook precies wat ze willen, echt naar.
Hoe fucking moeilijk het is om een dvdbox van Anne of Green Gables te kopen! Tweedehands zijn ze hartstikke duur en nieuw kun je ze alleen met 50 euro verzendkosten kopen.
Had ik eindelijk een fatsoenlijke prijs gevonden, had de verkoper hem al verkocht ![]()
Sowieso verkopen mensen hun dvds voor te veel geld.
Mensen die concert/festivaltickets verkopen van NIET uitverkochte shows maar dan wel de reguliere prijs vragen of 5 euro goedkoper ofzo. Nog erger als ze meer vragen en er dan bij zetten "Kan helaas niet meer gaan, hopelijk kan ik er iemand blij mee maken
" Zooo dommm fuck off
@Vaiana Is het een verzamelobject of wil je het hebben om echt naar te kijken? Anders kan je stremio gebruiken. Wel eerst even een vpn installeren
Een dag allergiepil vergeten en meteen niezen en verkouden.
Het bonus box concept van Albert Heijn, ik was even snel doorheen aan het kijken en het activeren van interessante aanbiedingen, is de laatste aanbieding de enige die écht interessant was (Alpro 1+1) maar toen zat ik al aan de max. Maar waarom zit er sowieso een maximum op? Doe gewoon persoonlijke aanbiedingen.
Haha ja ik heb ook alpro 1 + 1 en de rest slaat nergens op in die bonusbox.