Waar erger je je aan? #21

Dat had ik toevallig ook! Ik voelde me die dag ook net wat beter in mijn vel, fysiek gezien. Echt wtf inderdaad dat diegene het dan ook nog gaat vragen of je het zeker weet. Shit dat jij ook zo’n situatie had :hugs:.

Ik vind bedrijven/winkels die een mail sturen om je te feliciteren met je verjaardag maar er geen kortingscode/goodie bij doen echt stom. Dan is het alleen maar extra spammail, dat is toch geen cadeau? :sob:

7 likes

Aan dat ik een pakketreis naar de zon zoek op specifieke data en dat je dan al je wensen invult op sites als D-reizen (data, hoeveel sterren, adults only, vliegen vanaf Schiphol etc.) en dat je dan dus hotels krijgt die aan die eisen voldoen, behalve dat als je de zoekresultaten ziet je de prijs in beeld ziet van de goedkoopste data. Leuk dat ik voor 595 euro naar Egypte kan op 6 december of voor 638 euro naar Rhodos in oktober maar IK ZOEK IETS IN JULI. Mocht iemand nog een website hebben waarbij je wel gewoon meteen de beschikbaarheid en prijzen in de week die je zoekt te zien krijg hit me up want wordt hier echt kriegel van.

3 likes

Vakantiediscounter

1 like

Geloof ook niet dat al die mensen bij mij in de wijk boswachter of veehouder zijn, haha.

Ik erger me er ook zo aan. Valt me ook echt op hoe vaak je ze ziet ineens. En ze rijden er ook zo tering asociaal mee.