Waar erger je je aan? #21

Het is dat het mijn comfort serie is, anders mocht je hem overnemen. Volgens mij heb ik hier ooit ook veelste veel tweedehands voor betaald :smiling_face_with_tear: misschien heb je meer geluk als je de twee afzonderlijk van elkaar koopt? (Derde deel is namelijk niet de moeite waard)

Edit: ik zag hem laatst ook bij de kringloop hier, maar dan moet je wel heel erg geluk hebben

2 likes

Die onderste is over het algemeen altijd de beste, die staat dan ook in de folder om mensen naar de app en bonusbox te krijgen. Die heeft dus iedereen en de rest is obv je aankopen maar nooit echt een hele grote korting

3 likes

Ho ho ik heb deze week 14 cent korting op een courgette :joy:

19 likes

Ik neem mijn woorden terug, dat wordt courgettes inslaan tegen deze stuntprijs :sparkling_heart:

5 likes

Ruilen tegen mijn 7 cent op een blikje kidneybonen?

Vroeger waren ze echt veel beter had ik het idee. Nu heb ik vorige week vuilniszakken gekocht, dus deze week uiteraard 15%. Of ik krijg korting op mijn snoepworteltjes a 5 cent.

Ik was gewoon buitensporig blij dat ik deze week eindelijk eens korting had op mijn kattengrind, terwijl het nu met korting wss alsnog duurder is dan de prijs van een jaar terug haha. Ik heb officieel de leeftijd bereikt dat ik elke keer klaag over de prijs na boodschappen doen.

19 likes

Jaaa wrijf het er maar in :joy:
Moet echt wat vaker gaan kringlopen!

@Monster ahh zo’n gedoe!

1 like

Ik heb dr. Oetker pizza’s in mijn bonusbox, dat is echt heeeel lang geleden dat ik dat gegeten heb. Maar die prijs slaat echt nergens op, kan me herinneren dat je vroeger aanbiedingen had van 3 voor €5, nu is het 4 voor €9 :joy:

2 likes

Ja ik snap nooit zo goed dat ze dingen er in stoppen die je dan net hebt gekocht, maar die echt niemand de week erna opnieuw aanschaft. Krijg ook altijd olijfolie erin als ik dat net heb gekocht.

13 likes

dat mijn hond niet naar buite te krijgen is met dit weer. ik snap het bro ik wil ook niet. maar jij moet wel echt want je kan niet binnen naar de wc.
hij gaat gewoon zo drama op zn kont zitten en dan moet ik hem bijna over straat sleuren

7 likes

4 pizza’s voor 9 euro is toch heel goedkoop? Of mis ik iets?

1 like

Ik heb het over het verschil met 3 voor €5

6 likes

Ha goed om te weten. Normaal heb ik niet zoveel ‘beetje interessante’ eigenlijk dus dan red ik die laatste wel. En ik vind het stom dat je het niet ongedaan kunt maken.

3 likes

Om dit even kracht bij te zetten vandaag samen met de buren deze baby kauw gered van een heel vervelend aanhangsel aan z’n voet. Mama wist heel goed wat ze deed en keek rustig toe terwijl de haren en takjes eraf werd geknipt :heart:

49 likes

Ik heb deze week een aantal van 25, een van 30 en zelfs een 50% korting in mijn bonusbox. Is meestal wel zo. Heb wel premium en de rest is vrijwel allemaal 15%.

2 likes

Snagtights die aangeeft binnen uiterlijk 5 werkdagen te bezorgen, maar 11 dagen later is het nog niet uit Engeland vertrokken. Zo komen het natuurlijk nooit op tijd voor mijn vakantie donderdag dus moet ik een matig alternatief bij de hema gaan kopen en zit ik na de vakantie met onnodig veel korte pantybroekjes.

2 likes

Mensen die op Instagram zetten “Chapter 33” als ze jarig zijn

12 likes

Als ze maar op het juiste aantal levensjaren doelen :tired_face:
Zoveel mensen die dan vergeten dat ze tussen 0-1 jaar ook op deze aarde waren.

11 likes

Ah ja maar dat klinkt toch niet lekker. In een boek start je ook niet bij bij hoofdstuk 0. Als ik al zoiets zou plaatsen zou ik ook het hoofdstuk noemen van mijn nieuwe leeftijd. Mensen gaan zeker denken dat ik aan jaar ouder ben als ik er een jaar bij op ga tellen.

3 likes

Maar het klopt niet :tired_face:
Ik twijfel juist als ik het zie: zou diegene 33 worden of zou diegene weten dat een mensenleven niet gelijk is aan hoofdstukken in boeken :d

2 likes

Hè ja? Een boek begint bij hoofdstuk 1, eventueel met een voorwoord/proloog toch.

3 likes