Hahaha ja helemaal mee eens ![]()
OkĆ© fijn om te weten dat ik deze dan nodig heb! Hij staat nog steeds op ā Consolidatedā in Engeland bij Evi dus dit wordt hem niet voor donderdagochtend ben ik bang.
Ik heb een maatje groter gekocht dan normaal en dit is een heel zacht wat dunnere stof, met een zachte brede band die totaal niet snijdt.
Na heel wat broekjes geprobeerd is dit mijn favoriet.
En let op, niet de katoenen versie kopen. Die lijkt er wel op.
Dit overkomt me elke week, ik leer het echt nooit ![]()
Ik wil gewoon zomer, NU ![]()
![]()
![]()
Good to know! Kreeg net een mail dat de snagtights in NL zijn en morgen bezorgd worden, maar anders weet ik wat ik moet hebben nu bij de hema, bedankt!
Dat ze Landal nu als Lendel uitspreken ![]()
Haha ik kreeg pas deze:
Get ready for something special! An item from your order is about to ship.
Dus eigenlijk is er nog niks gebeurd ![]()
Dat ik mega verkouden ben, in JUNI?! Zit echt als een halfgare achter mijn laptop.
Wij hebben sinds kort een robotstofzuiger die ook kan dweilen. Top ding, werkt goed en scheelt wel in de dagelijkse schoonmaak. Maar nu heeft mijn man dat ding geprogrammeerd dat ie standaard op mijn thuiswerkdag de hele bovenverdieping gaat zuigen en dweilen en nu is dat ding al 20 minuten rondjes om me heen aan het draaien en herrie aan het maken want die robot vertelt ook nog wat ie aan het doen is
En ik heb de app nog niet om dat ding uit te zetten.
Bij ons zit er ook een knopje op waarmee je hem kunt pauzeren of naar huis kan laten rijden.
Wat snoezig (verder wel heel irritant natuurlijk)
Jeetje, alsof het een man is, vertellen wat je doet om complimenten te ontvangen. ![]()
Dat mān bank zo qq sloom is op het moment dat ik echt op mān geld zit te wachten.
Dit ligt 80% aan mij en 20% aan mijn bank.
Het woord toeven. ![]()
Waarschijnlijk gemaakt door een man? Ik kan mij niet voorstellen dat een vrouw dit zou toevoegen eigenlijk hahaha
Ik erger mij aan mijzelf. Heb zoān extreem luie dag vandaag. Heb echt nog niks nuttigs gedaan. En heb wel een lange to do lijst met huishoud klusjes.
Ik hoop dat ik mijzelf met dit bericht een hoognodige schop onder mn kont geef.
ik erger me aan mijn teamgenoot (ben leidinggevende) die even een momentje nodig had met mij omdat ik hem had gekwetst. Omdat ik hem 1) had geholpen met 2 dingen ('je gaat over mijn grenzen en respecteert me niet) en 2) ik had hem gevraagd hoe het zat met een taak waar hij verantwoordelijk voor is (āwaarom heb ik die taak uberhaupt en waarom vraag je het aan mijā)
Ja aan wie anders?
En als je die taak niet wil kom dan niet bij mij klagen en al helemaal niet zuchten elke keer dat het ter sprake komt maar heb een constructief gesprek in het eerstvolgende overleg of doe gewoon die simpele taak zonder zeiken want je hoeft niet alles wat je doet leuk te vinden.
hoe irritant online daten is⦠ben 1,5 jaar single en dacht gooi de apps er weer op. maar pff wat een rooie vlaggen en oppervlakkige kerels. Ben nu 33 denk kom ze nergens meer tegen maar die apps is echt ook niks pff