Ik vergat het woord niet! Dat moest er tussen ![]()
11 dagen is best lang, maar mijn ervaring met Snagtights is dat ze niet snel verzenden.
Ze geven ook geen updates ofzo. Ineens is het er.
Dus het kan evengoed morgen gewoon aankomen.
Beetje onhandig als je iets nodig hebt voor een bepaalde datum natuurlijk.
Ik was klaar om in bed te gaan liggen. Was alleen vergeten dat er nog een wasje in zit die opgehangen moet worden. Het is ook nog een grote lading ondergoed en sokken ![]()
Oh ik voel deze pijn
Action heeft fijne broekjes. Maar hopelijk komt het nog op tijd aan. Ik vind snag altijd lang duren.
Ik wil net naar bed gaan, moet ik het schone beddengoed er nog op doen ![]()
Ik heb afgelopen maand 2 jurken besteld en daarvan kreeg ik juist veel updates, dat is nieuw denk ik. Eerst steeds mailtjes van Evri bij elke nieuwe statusupdate en daarna van DHL.
Ik vind dit zoooo irritant
Het is onderweg!
Het pakket is gescand!
Het komt morgen binnen!
Je pakket is uit voor levering!
Je pakket is geleverd!
Alles goed met het pakket?
Je hebt niet gereageerd IS ALLES OKE?
LAATSTE KANS VOOR EEN REVIEW!!!
rot op
Nog ff over die ah bonux box, ik heb eigenlijk vooral de 2e halve prijs. Clipper thee, mad sauce, flat bread. Ik hoef geen 2e voor de halve prijs lol. Love ah wel verder hoor, heb al weer boven de 400 euro gespaard zag ik met de zegels.
@Harrrie binnenkort krijgen ze een magazijn vanuit europa. Hopelijk gaat het daarmee wat vlotter (heb je nu niks aan natuurlijk)
Hahaha ja helemaal mee eens ![]()
Oké fijn om te weten dat ik deze dan nodig heb! Hij staat nog steeds op “ Consolidated” in Engeland bij Evi dus dit wordt hem niet voor donderdagochtend ben ik bang.
Ik heb een maatje groter gekocht dan normaal en dit is een heel zacht wat dunnere stof, met een zachte brede band die totaal niet snijdt.
Na heel wat broekjes geprobeerd is dit mijn favoriet.
En let op, niet de katoenen versie kopen. Die lijkt er wel op.
Dit overkomt me elke week, ik leer het echt nooit ![]()
Ik wil gewoon zomer, NU ![]()
![]()
![]()
Good to know! Kreeg net een mail dat de snagtights in NL zijn en morgen bezorgd worden, maar anders weet ik wat ik moet hebben nu bij de hema, bedankt!
Dat ze Landal nu als Lendel uitspreken ![]()
Haha ik kreeg pas deze:
Get ready for something special! An item from your order is about to ship.
Dus eigenlijk is er nog niks gebeurd ![]()
Dat ik mega verkouden ben, in JUNI?! Zit echt als een halfgare achter mijn laptop.