Waar erger je je aan? #21

Wij hebben sinds kort een robotstofzuiger die ook kan dweilen. Top ding, werkt goed en scheelt wel in de dagelijkse schoonmaak. Maar nu heeft mijn man dat ding geprogrammeerd dat ie standaard op mijn thuiswerkdag de hele bovenverdieping gaat zuigen en dweilen en nu is dat ding al 20 minuten rondjes om me heen aan het draaien en herrie aan het maken want die robot vertelt ook nog wat ie aan het doen is :sob: En ik heb de app nog niet om dat ding uit te zetten.

Bij ons zit er ook een knopje op waarmee je hem kunt pauzeren of naar huis kan laten rijden.

1 like

Wat snoezig (verder wel heel irritant natuurlijk)

2 likes

Jeetje, alsof het een man is, vertellen wat je doet om complimenten te ontvangen. :laughing:

27 likes

Dat m’n bank zo qq sloom is op het moment dat ik echt op m’n geld zit te wachten.
Dit ligt 80% aan mij en 20% aan mijn bank.

1 like

Het woord toeven. :dotted_line_face:

8 likes

Waarschijnlijk gemaakt door een man? Ik kan mij niet voorstellen dat een vrouw dit zou toevoegen eigenlijk hahaha

1 like

Ik erger mij aan mijzelf. Heb zo’n extreem luie dag vandaag. Heb echt nog niks nuttigs gedaan. En heb wel een lange to do lijst met huishoud klusjes.
Ik hoop dat ik mijzelf met dit bericht een hoognodige schop onder mn kont geef.

ik erger me aan mijn teamgenoot (ben leidinggevende) die even een momentje nodig had met mij omdat ik hem had gekwetst. Omdat ik hem 1) had geholpen met 2 dingen ('je gaat over mijn grenzen en respecteert me niet) en 2) ik had hem gevraagd hoe het zat met een taak waar hij verantwoordelijk voor is (ā€˜waarom heb ik die taak uberhaupt en waarom vraag je het aan mij’)
Ja aan wie anders?
En als je die taak niet wil kom dan niet bij mij klagen en al helemaal niet zuchten elke keer dat het ter sprake komt maar heb een constructief gesprek in het eerstvolgende overleg of doe gewoon die simpele taak zonder zeiken want je hoeft niet alles wat je doet leuk te vinden.

8 likes

hoe irritant online daten is… ben 1,5 jaar single en dacht gooi de apps er weer op. maar pff wat een rooie vlaggen en oppervlakkige kerels. Ben nu 33 denk kom ze nergens meer tegen maar die apps is echt ook niks pff

6 likes

JusK AsK

No drama

Mijn love language is fysical touch

Het is vreselijk

11 likes

Dat mijn telefoon uit 2024 te oud is om een id-check te doen, evenals mijn id-kaart en paspoort. Ik kan nu dus niet online mijn rijbewijs verlengen.

Super, heel fijn.

2 likes

Online dating apps heb ik helemaal afgezworen. Maar offline daten is net zo kut.

Deze reactie trouwens vooral voor begrip. You are not alone!

4 likes

OMG flashbacks naar toen ik 17 ofzo was en een jongen me leuk vond, maar ik hem niet, en nog meer op hem afknapte omdat ie het op MSN of Hyves of allebei altijd over ā€œtoevenā€ had, hahaha, zo kneuzig. ā€œWeer prima toeven hier! :beer::beer:ā€, dit soort teksten, haha.

5 likes

Mijn team op werk bestond uit 1 man en verder vrouwen. Nu hebben we sinds een paar dagen 2 mannen erbij, wat heel goed en leuk is, maarrr nu gaat het steeds over dat domme voetbal :expressionless: echt helemaal klaar al mee en dat wk moet nog beginnen dus dat belooft wat

Uuugh verschrikkelijk en ik zie ook echt een correlatie tussen mensen die toeven zeggen en die ā€œtip van Flipā€ zeggen quelle horreur

13 likes

Echt 99% zeker dat deze gast dit ook zou zeggen. :joy:

2 likes

Ik had zin (dacht ik) om een paar schoenen vol te plakken met diamantjes. Maar nu ik bezig ben kom ik erachter dat het heel veel werk is.

En heb extra e6000000000 lijm gekocht zoals op tiktok maar die lijm blijft zo lang nat? Echt irritant

6 likes

En ā€˜ludiek’.

2 likes

communication is :old_key:

4 likes