Waar erger je je aan? #21

JusK AsK

No drama

Mijn love language is fysical touch

Het is vreselijk

11 likes

Dat mijn telefoon uit 2024 te oud is om een id-check te doen, evenals mijn id-kaart en paspoort. Ik kan nu dus niet online mijn rijbewijs verlengen.

Super, heel fijn.

2 likes

Online dating apps heb ik helemaal afgezworen. Maar offline daten is net zo kut.

Deze reactie trouwens vooral voor begrip. You are not alone!

4 likes

OMG flashbacks naar toen ik 17 ofzo was en een jongen me leuk vond, maar ik hem niet, en nog meer op hem afknapte omdat ie het op MSN of Hyves of allebei altijd over “toeven” had, hahaha, zo kneuzig. “Weer prima toeven hier! :beer::beer:”, dit soort teksten, haha.

5 likes

Mijn team op werk bestond uit 1 man en verder vrouwen. Nu hebben we sinds een paar dagen 2 mannen erbij, wat heel goed en leuk is, maarrr nu gaat het steeds over dat domme voetbal :expressionless: echt helemaal klaar al mee en dat wk moet nog beginnen dus dat belooft wat

Uuugh verschrikkelijk en ik zie ook echt een correlatie tussen mensen die toeven zeggen en die “tip van Flip” zeggen quelle horreur

13 likes

Echt 99% zeker dat deze gast dit ook zou zeggen. :joy:

2 likes

Ik had zin (dacht ik) om een paar schoenen vol te plakken met diamantjes. Maar nu ik bezig ben kom ik erachter dat het heel veel werk is.

En heb extra e6000000000 lijm gekocht zoals op tiktok maar die lijm blijft zo lang nat? Echt irritant

6 likes

En ‘ludiek’.

2 likes

communication is :old_key:

4 likes

ja het is waardeloos, thankx <3

3 likes

Een bouwvakker buiten mijn slaapkamerraam die alleen maar kan schreeuwen en niet normaal kan praten. Doe gewoon even rustig please en helemaal om 7 uur in de ochtend.

1 like

Ik zit in een vliegtuig waar het mega warm in is en nu kunnen we ook nog eens niet vliegen omdat er een koffer aan boord is die niet aan boord hoort. We moesten eigenlijk een kwartier geleden al vertrekken :smiling_face_with_tear:

1 like

Wow heftig, al een kwartier vertraging!

25 likes

Vond deze wel passend n.a.v. de ergernissen over grote auto’s. Als hij zijn best had gedaan paste hij gewoon in 1 vak.

5 likes

Ja, en dan het risico nemen dat iemand anders een autodeur tegen jouw schitterende patserbak aanslaat natuurlijk! Gewoon je ruimte pakken, die paupers kijken maar waar ze hun koekblikje laten.

9 likes

Uiteindelijk wel drie kwartier!!!

3 likes

Ik moet de deur uit maar mijn wasmachine draait nog. Je hoort weleens van die enge verhalen dat dat ding in brand vliegt of iets, dus durf niet weg. Hij zou 10 minuten geleden al klaar zijn. Duurt laaaang :weary:

2 likes

Dat is vooral met drogers, toch? De wasmachine staat hier vaak aan als ik niet thuis ben, daar heb ik me eigenlijk nog nooit druk over gemaakt.

17 likes

Oh wat dom hahaha je hebt gelijk