Waar erger je je aan? #21

ja het is waardeloos, thankx <3

3 likes

Een bouwvakker buiten mijn slaapkamerraam die alleen maar kan schreeuwen en niet normaal kan praten. Doe gewoon even rustig please en helemaal om 7 uur in de ochtend.

1 like

Ik zit in een vliegtuig waar het mega warm in is en nu kunnen we ook nog eens niet vliegen omdat er een koffer aan boord is die niet aan boord hoort. We moesten eigenlijk een kwartier geleden al vertrekken :smiling_face_with_tear:

1 like

Wow heftig, al een kwartier vertraging!

25 likes

Vond deze wel passend n.a.v. de ergernissen over grote auto’s. Als hij zijn best had gedaan paste hij gewoon in 1 vak.

4 likes

Ja, en dan het risico nemen dat iemand anders een autodeur tegen jouw schitterende patserbak aanslaat natuurlijk! Gewoon je ruimte pakken, die paupers kijken maar waar ze hun koekblikje laten.

9 likes

Uiteindelijk wel drie kwartier!!!

2 likes

Ik moet de deur uit maar mijn wasmachine draait nog. Je hoort weleens van die enge verhalen dat dat ding in brand vliegt of iets, dus durf niet weg. Hij zou 10 minuten geleden al klaar zijn. Duurt laaaang :weary:

2 likes

Dat is vooral met drogers, toch? De wasmachine staat hier vaak aan als ik niet thuis ben, daar heb ik me eigenlijk nog nooit druk over gemaakt.

17 likes

Oh wat dom hahaha je hebt gelijk

Ja hoezo liegen wasmachines hier altijd over?

24 likes

Hoe is het met je project?
Ik wil ook dingen vol met steentjes plakken :joy:
Het is jammer dat we geen medicatie in potjes krijgen zoals in Amerika.

2 likes

Mijn mannelijke collega’s zijn allemaal vader geworden dit jaar dus bij mij gaat het alleen maar over baby’s. Straks inderdaad ook nog gecombineerd met de voetbalpoule :sleeping:

1 like

Aan mijzelf want ik heb net heel hard mijn duim tussen mijn deur gelaten terwijl ik de deur dichtdeed :sweat_smile: :sweat_smile: :sweat_smile: :smiling_face_with_tear:

6 likes

Ik vind dit soort foto’s niet helemaal eerlijk. Soms kom je ergens aan, staan andere auto’s schots en scheef geparkeerd en moet jij dus ook over de lijn parkeren. Kom je terug is iedereen weg en lijk jij de aso die niet kan parkeren.

10 likes

Ja kan, maar toen ik terugkwam stond hij een paar vakken verder, en precies in het midden van 2 vakken. En er was heel veel plek, dus dit is bewust gedaan.

7 likes

Ook in het Nederlands verkrijgbaar :clown_face:

4 likes

Oh ze zijn ook allemaal hetzelfde hè?

Ik heb er nog één:

Spreekt vloeiend sarcasme

7 likes

Bedrijven waar je bij het solliciteren een hele portal moet invullen en al je info op je cv dus handmatig moet toevoegen :sob::sob:. En nee de automatisch invullen knop werkte voor geen meter en mijn opleidingen stonden niet tussen de antwoord opties en er was wel meer wat ik niet goed kon invullen. Ben er echt helemaal chagerijnig van want het was echt veel werk.

9 likes

Haha las dit bericht en moest gelijk aan dit gesprek denken.

1 like