Waar erger je je aan? #21

Dat je op vinted exact dezelfde broek (ArmedAngels) koopt in dezelfde maat die je al hebt en dat hij dan te klein is?? :rage:

2 likes

Ik heb dit gehad terwijl ik ze nieuw gekocht had van Armed Angels - hetzelfde model en maat waarvan er eentje paste niet.

Was het precies dezelfde of wel een andere kleir? Ik heb bij AA weleens gehad dat er wel verschil zat tussen kleuren binnen hetzelfde model. En dat kwam omdat de een meer stretch/elastaan had dan de andere

2 likes

Ja, iets andere tint blauw inderdaad :frowning: weer wat geleerd. Ik was juist zo blij dat ik mijn maat nu wist, omdat ze ze hier neegens verkopen in een fysieke winkel.

2 likes

Echt H&m praktijken dit

7 likes

Kan ook zijn dat iemand hem in de droger heeft gegooid ofzo. Echt stom, heb dat vaak bij babykleding.

5 likes

Mijn neus zit zo verstopt dat ik gewoon om de ademteug zo’n dramatische zucht moet doen omdat ik de lucht niet heb. Ik stoor me gewoon aan mezelf en heb medelijden met mijn vriend

En ik was dus ziek en weer aan de beterende hand en nu word ik ongesteld echt :fu:t2:

1 like

Dat de enige supermarkt in mijn buurt blijkbaar 3,5 week dicht gaat. Dat wordt fietsen of ov’en naar een andere supermarkt.

2 likes

Dat ik vandaag en morgen een congres heb wat om 8 uur begint

1 like

Ik zit in de trein en een man achter me is een heel verzorgingsritueel aan het doen, inclusief parfum opdoen en zijn teennagels knippen.

Knip je teennagels na het douchen of badderen

• Groetjes van mijn dermatoloog

Hij zal blij zijn dat ik zijn evangelie verspreid

8 likes

Nou knip je teennagels lekker overal BEHALVE bij andere mensen in de trein? What the helly.

49 likes

Waarom na het douchen?

1 like

Misschien worden de nagels wat zachter na wat warm water en scheurt het minder snel?

5 likes

Mijn kapster is een vriendin en ze geeft me een heel goeie prijs voor knippen en highlights (110 euro) maar het knippen is elke keer weer een beetje anders terwijl ik exact hetzelfde vraag.

Ik had gevraagd veel lengte eraf te halen (want beschadigd), maar ze heeft bovenaan te weinig laagjes geknipt waardoor ik nu met een soort krullend, lang Lord Farquaad-kapsel zit. (Gelijkbenige driehoek.)

En ik had al spijt dat ik het net iets te kort heb laten knippen :cry: (da’s mijn eigen schuld) en nu moet er waarschijnlijk nog wat af om het recht te trekken :cry:
En zoek ik een nieuwe kapper, of bel ik haar opnieuw op?
(Ik zoek geen antwoord, ik wil gewoon effe zeuren)

Edit: ik ben aan het pms’en dus dat helpt ook niet

4 likes

Ik moest dit opzoeken :joy:

4 likes

Dat mijn plannen voor vandaag letterlijk en figuurlijk in het water vallen :smiling_face_with_tear:

Ik had ooit ook een vriendin die kapster was en mij knipte maar eigenlijk was ik best vaak niet tevreden terwijl ik echt heel makkelijk haar heb. Vond dat toen ook een dilemma of ik dan wel bij haar zou blijven maar gelukkig verhuisde ik toen dus kon ik overstappen zonder dat het heel ongemakkelijk was.

Sorry hier heb jij natuurlijk helemaal niks aan. Ik zou zelf voor de weg van de minste weerstand kiezen en naar een andere kapper gaan omdat ik het toch ongemakkelijk zou vinden om aan te geven dat ik niet tevreden ben. Maar ligt uiteraard ook aan je persoonlijke band met haar en hoe je verwacht dat ze reageert.

5 likes

Ik heb het idee dat vriendinnen die kapper zijn ook altijd beledigd zijn wanneer je je haar niet door hen laat doen. Tenminste, dat is mijn ervaring.

3 likes

Zeg gewoon dat je het toch liever wat anders hebt, is op zich niet gek toch. En dan breng je het ook niet verwijtend

1 like