Ik zie op insta zoveel door AI gemaakte flyers voor evenementen enzo. Lelijk en ze lijken allemaal op elkaar.
Probeer in te loggen in Mijn NS, om dat abonnement om te zetten. Ligt die website eruit
Wat een grap weer, want hier heb ik niks aan.
Kan niet eens geld terug vragen voor mijn vertraging van 3 uur?!
Collega’s die passief agressief blijven reageren ook als je er opmerking over maakt.
ugh en dan allemaal met dezelfde cartoonstijl en dat gele pisfilter
Mijn werk hangt ook vol mee, de office manager van middelbare leeftijd is dól op AI dus elke keer dat er wat wordt georganiseerd maakt ze weer zo’n lelijke flyer met rare taalfouten en cartoonfiguren met zes vingers
Dat gekrijs en gegil van kinderen, kan het nooit eens op een iets lager volume tering
Bij het lezen van deze post zie ik echt een villain voor me hahahah en dan echt met zon heksenlach erachter aan MWEHEHEHEHEHE ![]()
Hier in ons trappenhuis ook dagelijks gillende kinderen en dan galmt het enorm. Ook dat ze dan elkaar gaan overschreeuwen, hou opppp!
Ik heb vandaag een afspraak staan voor een monteur. In de afspraak bevestiging stond dat ze er vanaf 7:30 konden zijn. Dus ik op tijd mijn bed uit is er tot nu toe nog niemand. Ik had net zo goed niet eerder mijn bed uit kunnen gaan want nu zit ik alleen maar te wachten.
Maar als je was blijven liggen hadden ze gegarandeerd om 7.30 voor je deur gestaan. Dat is het lot met dit soort dingen. Net als pakketbezorgers die aanbellen in die ene minuut dat je gaat plassen.
Dit inderdaad, maar toch is het altijd een beetje irritant.
Dat pleisters niet in gezellige kleuren beschikbaar zijn voor volwassenen. Die kinder pleisters met paw patrol hebben altijd zo’n klein kut kussen stukje voor de wond. Ik wil gewoon zo’n rol, dat je zelf je pleister op maat kan knippen in fel roze of lichtblauw
Zo’n rol heb ik nog niet in een kleurtje gezien. Maar heb wel een keer leuke pleisters met bloemenmotief bij Sostrene Grene gekocht. En Kruidvat heeft ‘holo/glitter’ pleisters van eigen merk.
Een kinderopvang die al een half uur het refrein van “We found love” van Rihanna draait. Het ligt naast een middelbare school, met een toetsweek.
Je hebt wel zulke rollen blauwe pleisters, gebruiken ze in de horeca.
Plakken net zo goed als ducttape
Dat verkouden zijn altijd zo lang moet duren. Ik heb overdag nergens meer last van, maar ik ben al 1,5 week zodra ik ga liggen aan het stikken in mijn eigen keelslijm. Ik ben echt kapot van slaapgebrek inmiddels. Dat je af en toe ziek bent, oké. Maar het slaat toch nergens op dat dat weken duurt.
En de tweede ergernis is dat het fucking juni is en ik dit heb. Ik heb echt het idee dat je ‘vroeger’ na mei wel veilig was qua virussen. Maar nu hoor je iedereen overal hoesten alsof het winter is.
Ook gelijk goed als ontharingsstrip
Zo herkenbaar! Ik was er een aantal weken vanaf en het begint nu weer opnieuw.
Ik heb echt karma gekregen want ik heb veel geroepen en zelfs hier volgens mij gepost dat ik al een aantal jaar helemaal niet ziek ben geweest, zelfs niet verkouden. Nou en sinds dit jaar… griep gehad, al 2 keer een heftige verkoudheid gehad.
Beterschap!
Ik ben ziek en ging Wordfeud spelen, wat ik normaal alleen speel met een vrijwilliger van mijn werk van 70+ . Maar nu deed ik willekeurige spelers en ze willen allemaal praten en denken dat het een datingsite is ofzo? En dan demp ik de chat, beëindigen ze het spel -__-
Dit herinnert me ineens aan mijn oom (75) die vorig jaar irl met iemand had afgesproken die hij kent van jarenlang samen wordfeuden 🥹 Ze raakten aan de praat en bleken te zijn opgegroeid in dezelfde regio, waren daar een tijd over aan het kletsen, en hebben elkaar uiteindelijk samen met hun partners ontmoet. Vond het zo schattig!
Heb je al een kussen onder je matras gelegd? Ik had ook overdag nergens meer last van vorige week, maar dan s nachts niet kunnen slapen door het hoesten en slijm dat zich ophoopt. Met extra kussen slapen is niks want dan ligt mijn nek raar, maar zo beetje je matras schuiner doen door een kussen eronder te leggen in het midden werkte wel goed!