Dot cakes. Is gewoon cake met spikkels mensen.
Precies wat al 40 jaar op kinderfeestjes wordt gemaakt
Ja wat is deze rare hype???
Ik vind het zo irritant dat trouwlocaties altijd op van die vreselijk afgelegen plekken liggen waar het onmogelijk is om met het OV te komen. Eerste bushalte op 30 minuten lopen of ‘het is maar 25 minuten met de OV-fiets vanaf het station’, ja via zo’n onverlichte enge weg door the middle of nowhere waar je echt niet om middernacht wil fietsen.
Taxi?
hahahaha ja en dan ook altijd van die regionale stations waar ze in totaal 8 ov fietsen hebben waarvan de helft kapot is
Omg zo vervelend inderdaad! Je wilt toch ook niet fietsen in de meeste trouwfeestoutfits, laat staan zo ver dat je bezweet aankomt en je haar helemaal verwaaid is…
Oh ja er zijn zeker wel andere opties, ben uiteindelijk met een Mywheels gegaan, maar t valt me gewoon op dat dit best vaak het geval is.
Klopt, sinds ik bruiloften ben gaan fotograferen ben ik al gauw gaan lessen om een rijbewijs te halen. Anders had ik die nu nog niet gehad denk ik ![]()
![]()
Laten bezorgen geen optie?
Ik zie op insta zoveel door AI gemaakte flyers voor evenementen enzo. Lelijk en ze lijken allemaal op elkaar.
Probeer in te loggen in Mijn NS, om dat abonnement om te zetten. Ligt die website eruit
Wat een grap weer, want hier heb ik niks aan.
Kan niet eens geld terug vragen voor mijn vertraging van 3 uur?!
Collega’s die passief agressief blijven reageren ook als je er opmerking over maakt.
ugh en dan allemaal met dezelfde cartoonstijl en dat gele pisfilter
Mijn werk hangt ook vol mee, de office manager van middelbare leeftijd is dól op AI dus elke keer dat er wat wordt georganiseerd maakt ze weer zo’n lelijke flyer met rare taalfouten en cartoonfiguren met zes vingers
Dat gekrijs en gegil van kinderen, kan het nooit eens op een iets lager volume tering
Bij het lezen van deze post zie ik echt een villain voor me hahahah en dan echt met zon heksenlach erachter aan MWEHEHEHEHEHE ![]()
Hier in ons trappenhuis ook dagelijks gillende kinderen en dan galmt het enorm. Ook dat ze dan elkaar gaan overschreeuwen, hou opppp!
Ik heb vandaag een afspraak staan voor een monteur. In de afspraak bevestiging stond dat ze er vanaf 7:30 konden zijn. Dus ik op tijd mijn bed uit is er tot nu toe nog niemand. Ik had net zo goed niet eerder mijn bed uit kunnen gaan want nu zit ik alleen maar te wachten.
Maar als je was blijven liggen hadden ze gegarandeerd om 7.30 voor je deur gestaan. Dat is het lot met dit soort dingen. Net als pakketbezorgers die aanbellen in die ene minuut dat je gaat plassen.
Dit inderdaad, maar toch is het altijd een beetje irritant.