Waar erger je je aan? #21

Dit schijnt tegenwoordig een ding te zijn :sob:

3 likes

oh echt al heel lang zelfs

1 like

Ik heb denk ik al 15 jaar een random bloem als profielfoto op wordfeud want toen ik als naĂŻeve 15-jarige een foto van mezelf deed had ik ook allemaal creeps als ik op random speelde

1 like

Ja echt zo stom is dat, ik speel nu nooit meer met onbekenden

3 likes

Ik kan de app wurdian aanbevelen. Gemaakt door een Nederlandse man, minstens zoveel functies en goed beleid tegen ongewenste berichten.

4 likes

Ik heb er jaren geleden eens hier over geklaagd en kreeg toen een pb van een lieve forummer en nu speel ik al jaren elke dag Wordfeud met haar vriend haha. Echt onderdeel van m’n avond ritueel

62 likes

Dit vind ik zo lief

10 likes

Als je afspreekt met mensen om 11 uur, dat ze er om half 11 al zijn. ‘Ja, ik was al klaar’. Ja, Petra. Heel leuk. Ik niet.

22 likes

Na ja, zolang ze je daar niet op aanspreken. Laat ze maar een halfuurtje niks doen. Elf uur is elf uur

4 likes

Haha ik denk dat ze bij haar thuis zijn, dat is wel vervelend.

4 likes

Dit is zo vervelend. Ik vind dat zelfs een beetje onbeschoft.

5 likes

Ja, dan mag je een halfuurtje buiten wachten

2 likes

Ik haat ook echt vroegkomers. Mijn schoonouders weten dat maar komen alsnog vaak 30-60 minuten eerder dan afgesproken “want dan hebben ze meer tijd met hun kleinkind”. Een keer waren ze zo vroeg en mijn man zei toen dat we nog niet klaar waren, hebben ze tuinstoeltjes (ze waren met de camper) op de parkeerplaats voor ons huis gezet en gewacht tot we klaar waren. Ik heb toen echt extra langzaam gedaan, had er zo geen zin in zo.

8 likes

Sorry, maar dan ben je niet goed snik. Wel een creatieve oplossing

4 likes

Ik zou het niet waarderen als mensen zo vroeg komen, maar ik vind het ook wel weer heel Nederlands om je ouders die op bezoek komen buiten te laten wachten. Zet ze gewoon op de bank met een bak koffie en hun kleinkind :sob:

87 likes

ik zag iets voorbij komen over dumpert reeten en dat bracht een ergernis van 10 jaar geleden helemaal terug. toen had ik een stage bij een bedrijf waar ze dus elke week helemaal uitkeken naar de nieuwe aflevering. dan was het ook ‘jongens er is een nieuwe dumpert reeten!!!’ en gingen we dat tijdens de pauze kijken op zo’n groot scherm of een beamer ofzo. echt zoooo stom en ontzettend niet-grappig. en iedereen zat daar dan helemaal van te genieten terwijl ik echt aan het aftellen was tot het voorbij was haha.

dat was ook de algemene lunchruimte en het zat op een industrieterrein dus ik kon ook niet echt ergens anders gaan zitten of een rondje lopen oid haha. het woord ‘reet’/‘reeten’ alleen al vind ik al zo naar en vies haha om dan nog maar te zwijgen over de inhoud. zo tering gaar dat ik er nu gewoon weer geïrriteerd van raak.

1 like

Oh nee dit is van beiden kanten wel echt erg hoor

2 likes

Ja zo rigide met een afspraaktijd. Laat je gasten alvast binnen en ga verder met wat je nog aan het doen was.

3 likes

Oh ik heb ook zo’n (ex) schoonmoeder en zwager. Die komen rustig 30 minuten te vroeg op mijn dochters verjaardag. Net dat half uurtje dat ik voor mezelf nodig heb om nog snel te stofzuigen, wc schoon te maken, m’n haar te doen.

Nu app ik van te voren “niet eerder komen hoor, we zijn er ook niet, ik ben boodschappen doen/kind van dansles halen/parkiet uit laten.

Het helpt iig om te zeggen dat ik niet thuis ben.

17 likes

Ze belden niet eens aan ofzo he. Ik zag ze opeens op de parkeerplaats zitten op die stoeltjes. En dat was na een berichtje dat we nog even druk waren om het huis op orde te krijgen. Dan heb ik geen zin in bezoek wat er al rondloopt.

Was misschien ook niet zo aardig van me, maar ze kwamen (en komen nog soms) echt vaak een uur voor afgesproken tijd en ik was er even klaar mee.

7 likes