Waar erger je je aan? #21

Dat pleisters niet in gezellige kleuren beschikbaar zijn voor volwassenen. Die kinder pleisters met paw patrol hebben altijd zo’n klein kut kussen stukje voor de wond. Ik wil gewoon zo’n rol, dat je zelf je pleister op maat kan knippen in fel roze of lichtblauw

4 likes

Zo’n rol heb ik nog niet in een kleurtje gezien. Maar heb wel een keer leuke pleisters met bloemenmotief bij Sostrene Grene gekocht. En Kruidvat heeft ‘holo/glitter’ pleisters van eigen merk.

2 likes

Een kinderopvang die al een half uur het refrein van “We found love” van Rihanna draait. Het ligt naast een middelbare school, met een toetsweek.

Je hebt wel zulke rollen blauwe pleisters, gebruiken ze in de horeca.

Plakken net zo goed als ducttape

1 like

Dat verkouden zijn altijd zo lang moet duren. Ik heb overdag nergens meer last van, maar ik ben al 1,5 week zodra ik ga liggen aan het stikken in mijn eigen keelslijm. Ik ben echt kapot van slaapgebrek inmiddels. Dat je af en toe ziek bent, oké. Maar het slaat toch nergens op dat dat weken duurt.

En de tweede ergernis is dat het fucking juni is en ik dit heb. Ik heb echt het idee dat je ‘vroeger’ na mei wel veilig was qua virussen. Maar nu hoor je iedereen overal hoesten alsof het winter is.

4 likes

Ook gelijk goed als ontharingsstrip

4 likes

Zo herkenbaar! Ik was er een aantal weken vanaf en het begint nu weer opnieuw.

Ik heb echt karma gekregen want ik heb veel geroepen en zelfs hier volgens mij gepost dat ik al een aantal jaar helemaal niet ziek ben geweest, zelfs niet verkouden. Nou en sinds dit jaar… griep gehad, al 2 keer een heftige verkoudheid gehad.

Beterschap!

1 like

Ik ben ziek en ging Wordfeud spelen, wat ik normaal alleen speel met een vrijwilliger van mijn werk van 70+ . Maar nu deed ik willekeurige spelers en ze willen allemaal praten en denken dat het een datingsite is ofzo? En dan demp ik de chat, beëindigen ze het spel -__-

3 likes

Dit herinnert me ineens aan mijn oom (75) die vorig jaar irl met iemand had afgesproken die hij kent van jarenlang samen wordfeuden 🥹 Ze raakten aan de praat en bleken te zijn opgegroeid in dezelfde regio, waren daar een tijd over aan het kletsen, en hebben elkaar uiteindelijk samen met hun partners ontmoet. Vond het zo schattig!

68 likes

Heb je al een kussen onder je matras gelegd? Ik had ook overdag nergens meer last van vorige week, maar dan s nachts niet kunnen slapen door het hoesten en slijm dat zich ophoopt. Met extra kussen slapen is niks want dan ligt mijn nek raar, maar zo beetje je matras schuiner doen door een kussen eronder te leggen in het midden werkte wel goed!

4 likes

Dit schijnt tegenwoordig een ding te zijn :sob:

3 likes

oh echt al heel lang zelfs

1 like

Ik heb denk ik al 15 jaar een random bloem als profielfoto op wordfeud want toen ik als naïeve 15-jarige een foto van mezelf deed had ik ook allemaal creeps als ik op random speelde

1 like

Ja echt zo stom is dat, ik speel nu nooit meer met onbekenden

3 likes

Ik kan de app wurdian aanbevelen. Gemaakt door een Nederlandse man, minstens zoveel functies en goed beleid tegen ongewenste berichten.

4 likes

Ik heb er jaren geleden eens hier over geklaagd en kreeg toen een pb van een lieve forummer en nu speel ik al jaren elke dag Wordfeud met haar vriend haha. Echt onderdeel van m’n avond ritueel

62 likes

Dit vind ik zo lief

10 likes

Als je afspreekt met mensen om 11 uur, dat ze er om half 11 al zijn. ‘Ja, ik was al klaar’. Ja, Petra. Heel leuk. Ik niet.

21 likes

Na ja, zolang ze je daar niet op aanspreken. Laat ze maar een halfuurtje niks doen. Elf uur is elf uur

4 likes

Haha ik denk dat ze bij haar thuis zijn, dat is wel vervelend.

4 likes