Hier ook altijd (schoon)familie veel te vroeg (dacht dat Surinamers altijd laat waren
naja misschien alleen mijn kant van de fam dan hahah). Anyways het is echt NOT done om die dan niet binnen te laten wth
Dan zien ze me maar lekker ff met mn knot op mn hoofd in mn kook outfit ![]()
Hahha ja vond het ook raar om iemand buiten te laten staan. Maar te vroeg betekent wel dat ik nog dingen moet doen en diegene maar even binnen wacht en maar even zelf een glas water oid pakt.
lol maar jullie wisten dus niet eens dat ze er al waren?? Ik las je eerste post als dat zij hadden aangebeld ofzo, jullie demonstratief niet open deden en ze toen maar gewoon op de parkeerplaats gingen zitten. Maar ze zaten daar gewoon opeens zonder aan te kondigen dat ze er waren??
Vertel me dat je dit echt doet 🥹
Aan enveloppenplakrandjes. Ik plak enveloppen meestal dicht door er met wat water over de rand te gaan maar ik dacht nu even snel snel en heb mijn tong aan die rand gesneden. Dat zo’n klein dun velletje papier zo scherp kan zijn
Nee, ik zag ze opeens daar zitten toen ik naar buiten keek. Ik ga niet de deur dichthouden als ze aanbellen , zó erg ben ik nou ook weer niet.
Haha nee helaas ![]()
Hahhaha ik vind dit eigenlijk best wel grappig.
Zijn wel vaak boomers he die te vroeg komen. Zou tegen hen een uur later vermelden, dan kont het goed.
Ik vind dit echt megaschattig. Niet kunnen wachten op hun kleinkinderen en veel te vroeg zijn en jullie niet lastig willen vallen en dan maar even buiten in de zon wachten.
Snap óok dat je je aan zo’n gewoonte ergert hoor, maar ook aandoenlijk.
haha misschien ben ik te pessimistisch maar ik zie het juist als opdringerig en bijna passief-agressief om dan gewoon daar te gaan zitten nadat je gehoord hebt dat ze nog niet klaar zijn. ik zou ook extra langzaam gaan doen denk ik ![]()
De vraag “wat wil je er minimaal voor hebben” als je online iets verkoopt en gewoon een prijs erbij hebt staan. Zo irritant
Mijn baas heeft echt matige organisatorische vaardigheden dus ik ben nu speciaal extra vroeg op werk voor een sollicitatiegesprek (op een lege maag en zonder koffie, want ik moet zo nog bloedprikken) waar de kandidaat helemaal niet bij kan zijn
![]()
een ex zei een keer tegen me toen ik in bikini stond ‘je kan zo op dumpert’ en ik krijg er nog steeds rillingen van
wtf betekent dat überhaupt
Heh
Mijn stopwoordje is “gewoon”. Ik gebruik het soms wel drie keer in een zin, zelfs in media interviews
op video maar ook als ik een berichtje naar iemand stuur van een paar regels dan staat het er 6 keer in. Ik moet hier echt mee zien te kappen omg
Gewoon mee stoppen ![]()
Same, en ik vind het iets puberaals hebben, maar ik kan er heel moeilijk mee stoppen ![]()
Ik ook. ‘Gewoon’ en ‘echt’. Schaam me er vaak voor maar ik probeer het soms te relativeren, het is niet zo erg als ‘oprecht’ ofzo.
Ik kwam vanmorgen thuis van het hardlopen, heb toen m’n sleutels ergens neer gelegd, en ik herinner me nog dat ik dacht “vreemde plaats voor sleutels maar ik onthoud het wel, en leg ze straks op de vaste plaats”
3x raden wie het natuurlijk meteen vergeten was ![]()
Alle ondersteboven gegooid maar ze zijn niet te vinden
Ik verlies echt een dag per week aan dit soort onzin ![]()