Waar erger je je aan? #21

De vraag “wat wil je er minimaal voor hebben” als je online iets verkoopt en gewoon een prijs erbij hebt staan. Zo irritant

17 likes

Mijn baas heeft echt matige organisatorische vaardigheden dus ik ben nu speciaal extra vroeg op werk voor een sollicitatiegesprek (op een lege maag en zonder koffie, want ik moet zo nog bloedprikken) waar de kandidaat helemaal niet bij kan zijn :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face:

3 likes

een ex zei een keer tegen me toen ik in bikini stond ‘je kan zo op dumpert’ en ik krijg er nog steeds rillingen van

3 likes

wtf betekent dat überhaupt

12 likes

Heh

3 likes

Mijn stopwoordje is “gewoon”. Ik gebruik het soms wel drie keer in een zin, zelfs in media interviews :sob: op video maar ook als ik een berichtje naar iemand stuur van een paar regels dan staat het er 6 keer in. Ik moet hier echt mee zien te kappen omg

9 likes

Gewoon mee stoppen :laughing:

39 likes

Same, en ik vind het iets puberaals hebben, maar ik kan er heel moeilijk mee stoppen :clown_face:

5 likes

Ik ook. ‘Gewoon’ en ‘echt’. Schaam me er vaak voor maar ik probeer het soms te relativeren, het is niet zo erg als ‘oprecht’ ofzo.

6 likes

Ik kwam vanmorgen thuis van het hardlopen, heb toen m’n sleutels ergens neer gelegd, en ik herinner me nog dat ik dacht “vreemde plaats voor sleutels maar ik onthoud het wel, en leg ze straks op de vaste plaats”
3x raden wie het natuurlijk meteen vergeten was :weary:
Alle ondersteboven gegooid maar ze zijn niet te vinden

Ik verlies echt een dag per week aan dit soort onzin :rage:

21 likes

Zo herkenbaar :smiling_face_with_tear::sweat_smile:

3 likes

Airtags gaan je leven beteren

2 likes

In een schoen?

5 likes

Herrrrrrkenbaar! Heb nu een AirTag van paar euro van Action om te proberen. Werkt prima genoeg voor in mijn huis.

Heb je al in de koelkast gekeken?

3 likes

Ik heb me ingeschreven voor de bingo avond op de manege bij mijn huis waar ik maar 1 iemand ken. Maar diegene organiseert het dus die zie ik waarschijnlijk de hele avond niet echt.

Echt een tering slecht idee en ik snap ook niet waarom ik dat gedaan heb want ik ben niet sociaal en ik ben over het algemeen in groepen vrouwen niet op mijn best :sob::sob:

Daarnaast weet ik niet wat de dresscode is en is het teeeeeering warm.

5 likes

Is dit in Duitsland?

1 like

De verwarming lijkt aan te staan in de trein in plaats van de airco

2 likes

Dit kan per coupe of treinstel verschillen! Laatst stapte ik in een coupe waar de airco duidelijk kapot was; bloedheet. De coupe verderop was het heerlijk koel. Heb ik al vaker meegemaakt

3 likes

Ik moet wat organiseren op een locatie. Heb de locatie dus al meerdere keren gemaild en het contact formulier ingevuld, maar krijg geen reactie. Telefoonnummer hebben ze niet op de website. Irritant!

4 likes

Ja technisch gezien wel. Maar er mogen geen Duitsers hun paard stallen daar, dus het waren alleen Nederlanders

3 likes