Zo herkenbaar ![]()
![]()
Airtags gaan je leven beteren
In een schoen?
Herrrrrrkenbaar! Heb nu een AirTag van paar euro van Action om te proberen. Werkt prima genoeg voor in mijn huis.
Heb je al in de koelkast gekeken?
Ik heb me ingeschreven voor de bingo avond op de manege bij mijn huis waar ik maar 1 iemand ken. Maar diegene organiseert het dus die zie ik waarschijnlijk de hele avond niet echt.
Echt een tering slecht idee en ik snap ook niet waarom ik dat gedaan heb want ik ben niet sociaal en ik ben over het algemeen in groepen vrouwen niet op mijn best ![]()
![]()
Daarnaast weet ik niet wat de dresscode is en is het teeeeeering warm.
Is dit in Duitsland?
De verwarming lijkt aan te staan in de trein in plaats van de airco
Dit kan per coupe of treinstel verschillen! Laatst stapte ik in een coupe waar de airco duidelijk kapot was; bloedheet. De coupe verderop was het heerlijk koel. Heb ik al vaker meegemaakt
Ik moet wat organiseren op een locatie. Heb de locatie dus al meerdere keren gemaild en het contact formulier ingevuld, maar krijg geen reactie. Telefoonnummer hebben ze niet op de website. Irritant!
Ja technisch gezien wel. Maar er mogen geen Duitsers hun paard stallen daar, dus het waren alleen Nederlanders
Ben benieuwd hoe je het hebt gehad want ik vind maneges echt zon kliekjes gebeuren ![]()
Ik zit aan het einde van mijn invisalign-traject en de afgelopen weken doet de tand waar het meeste druk op zit echt zeer als ik iets drink
Zelfs lauwwarm water doet pijn
(En ik ben echt niet flauw als het op tandpijn aankomt)
Ja heel leuk uiteindelijk. Maar precies wat jij zegt, vind dat over het algemeen ook geen prettige wereld. Hoog mean girl gehalte.
Mijn buurvrouw had me gelukkig bij leuke mensen aan de tafel gezet. Dat was wel mijn geluk, want toen ik aan kwam lopen en zaten natuurlijk overal al mensen en had het echt vreselijk gevonden als ik dan zelf ergens had moeten gaan zitten.
Oh fijn!
Ik ga vandaag nacht vd vluchteling lopen maar nu had ik gisteren schoenen aan die door mn zweet helemaal kut gingen schuren en nu heb ik allemaal wondjes op mn voeten net nu ik moet wandelen vanavond ![]()
Ik heb een coole (vind ik zelf) en dure sportzonnebril gekocht maar zoals altijd met zonnebrillen: het staat goed tot ik (glim)lach want dan duwen m’n bolle appelwangen die bril omhoog waardoor het meteen heel dom staat. En daar blijft het dan hangen
Ik heb een zonnebril nodig waarbij je m’n wenkbrauwen nog een beetje ziet maar door m’n wangen en grote neus denk ik zit het altijd te hoog op m’n gezicht
Misschien is een asian fit zonnebril iets? Ik heb het nog niet geprobeerd, maar bij mij zakken zonnebrillen altijd af en een asian fit zou oa voor dat probleem + blijven hangen op wangen een oplossing kunnen zijn zegt Google ![]()
Ik vroeg me al af hoe een Duitse bingo zou klinken, ik spreek redelijk Duits maar de getallen zijn zoooo moeilijk voor mij
Hoe was het?
Fietssloten waar je sleutel uit kan vallen als je bezig bent het slot vast te maken.
Zo irritant, sta je weer in een onmogelijke positie om je fiets aan iets vast te kunnen leggen, valt je sleutel uit het slot op de grond. Extra stresspunten als je je fiets aan een brug / bij een gracht / iets anders met water, probeert op slot te zetten.
Wat HAAT ik het toch om in het weekend te werken. Vreselijk. Heb de luxe dat ik pas om half 5 kan beginnen, maar nadeel daarvan is dat ik nu al een hele dag erop heb zitten, gaar ben en dan nu tot 23:30 moet werken ![]()