Waar erger je je aan? #21

Ben benieuwd hoe je het hebt gehad want ik vind maneges echt zon kliekjes gebeuren :joy:

6 likes

Ik zit aan het einde van mijn invisalign-traject en de afgelopen weken doet de tand waar het meeste druk op zit echt zeer als ik iets drink :cry: Zelfs lauwwarm water doet pijn :cry: (En ik ben echt niet flauw als het op tandpijn aankomt)

Ja heel leuk uiteindelijk. Maar precies wat jij zegt, vind dat over het algemeen ook geen prettige wereld. Hoog mean girl gehalte.

Mijn buurvrouw had me gelukkig bij leuke mensen aan de tafel gezet. Dat was wel mijn geluk, want toen ik aan kwam lopen en zaten natuurlijk overal al mensen en had het echt vreselijk gevonden als ik dan zelf ergens had moeten gaan zitten.

9 likes

Oh fijn!

3 likes

Ik ga vandaag nacht vd vluchteling lopen maar nu had ik gisteren schoenen aan die door mn zweet helemaal kut gingen schuren en nu heb ik allemaal wondjes op mn voeten net nu ik moet wandelen vanavond :tired_face:

9 likes

Ik heb een coole (vind ik zelf) en dure sportzonnebril gekocht maar zoals altijd met zonnebrillen: het staat goed tot ik (glim)lach want dan duwen m’n bolle appelwangen die bril omhoog waardoor het meteen heel dom staat. En daar blijft het dan hangen :joy: Ik heb een zonnebril nodig waarbij je m’n wenkbrauwen nog een beetje ziet maar door m’n wangen en grote neus denk ik zit het altijd te hoog op m’n gezicht

2 likes

Misschien is een asian fit zonnebril iets? Ik heb het nog niet geprobeerd, maar bij mij zakken zonnebrillen altijd af en een asian fit zou oa voor dat probleem + blijven hangen op wangen een oplossing kunnen zijn zegt Google :nerd_face:

1 like

Ik vroeg me al af hoe een Duitse bingo zou klinken, ik spreek redelijk Duits maar de getallen zijn zoooo moeilijk voor mij :rofl: Hoe was het?

1 like

Fietssloten waar je sleutel uit kan vallen als je bezig bent het slot vast te maken.

Zo irritant, sta je weer in een onmogelijke positie om je fiets aan iets vast te kunnen leggen, valt je sleutel uit het slot op de grond. Extra stresspunten als je je fiets aan een brug / bij een gracht / iets anders met water, probeert op slot te zetten.

3 likes

Wat HAAT ik het toch om in het weekend te werken. Vreselijk. Heb de luxe dat ik pas om half 5 kan beginnen, maar nadeel daarvan is dat ik nu al een hele dag erop heb zitten, gaar ben en dan nu tot 23:30 moet werken :weary:

2 likes

Een meid uit mijn vriendinnen clubje die de helft van de voorgestelde data voor een uitje direct afwijst omdat ze niet op zondag wil afspreken omdat ze het dan spannend vindt om met het ov weer op tijd thuis te komen. We zijn al weken bezig om te proberen iets te plannen, er is nog helemaal niks bekend ook geen locatie ofzo waar we afspreken (we wonen nogal verspreid) en nu komt zij hier ineens mee. Zo gaat het dus nooit lukken denk ik dan :roll_eyes: (ok ik heb meer ergernissen over haar dus wellicht is dit een beetje buiten proportioneel maar het is dus een opstapeling voor mij)

5 likes

Ah sterkte en succes. Morgen ook?

2 likes

Skorts die alleen vooraan een rokje zijn. ??? Gierig.

8 likes

Dat is toch altijd, achterkant is short en voorkant zo’n flap… of heb jij een voorbeeld van een betere?

3 likes

Ideaal

6 likes

Ohhh veel mooier!! Want ik heb er veel gepast en dan is de voorkant zo cute en girly… en achterkant lijk ik wel een jongetje dat gaat voetballen. Ok ik ga weer een skort proberen haha

9 likes

Ohhh same here! 07:15 de dag begonnen en daarna werken tot 23:15. Helaas vandaag zelfs tot 02:00 door 2 zieke nachtdiensten. Laatste keer dat ik dat doe maar het kon echt niet anders, te gevaarlijk voor m’n collega’s.

Aan die irritante airco dingen van mensen in de straat die ik de hele tijd hoor als mijn raam open staat. Dit is nog maar een apparaat ik wil niet weten hoeveel takje herrie het is als iedereen zulke apparatuur heeft.

5 likes

Suneclipe met een levertijd van een maand. Doe ff normaal.

Ik hoor aan alle kanten om me heen dat verschrikkelijke gezoem :cry: heb er in de slaapkamer gelukkig geen last van, maar als je buiten bent is heel vervelend.

5 likes