Waar erger je je aan? #21

Hier ook! Na mijn 30e ontplofte het ineens en nu allemaal onzuiverheden.

1 like

Ik was bij mac altijd een stabiele nc42 in de winter en laatst dacht ik waarom lijkt al mijn lipstick opeens zo donker. Dus opnieuw laten matchen en opeens zit ik op nc20 maar nu zijn mijn nude lipsticks opeens te donker en heb geen zin om voor de 3x per jaar dat ik zin heb om mijn make up te doen een nieuwe nude lipstick te zoeken

1 like

Ik dacht dat dit over McDonalds ging en snapte het even niet

40 likes

Koop een wit oogpotlood (nyx jumbo ofzo) en meng die een beetje met je lipsticks

5 likes

De vuurkorf en bbq van mijn buren, het seizoen is weer geopend vrees ik :sob:

3 likes

Van hetzelfde product??

En omg mensen die standaard een vercrackte schorre stem hebben en dan een podcast beginnen :smiling_face_with_tear:

2 likes

Dat ik echt een digibeet word ofzo, net weer per ongeluk een meerkeuze poll aangemaakt ipv de goede.

Ik wil echt niet zo’n bejaarde worden die helemaal niet meer bij de tijd is. Maar ik weet ook niet of ik over mijn weerstand tegen AI heen kan komen.

6 likes

Ja hetzelfde product. Ik gebruik al jarenlang dezelfde foundation maar gebruik het dus amper en haal dan eens in de zoveel tijd een nieuwe en dat was dus altijd dezelfde en nu niet meer.

2 likes

Ik erger me überhaupt aan het feit dat ik veel nieuwe technische dingen minder snel oppak en ik mezelf daar ook bewust van ben. I mean, ik ben begin 30 en had nooit gedacht/verwacht dat ik überhaupt moeite zou hebben met tech

4 likes

Haha zo toevallig. Ik gebruik al sinds mijn 14e de studiofix fluid in nc42. Ook niet dagelijks maar wanneer ik veel dekking wil bijvoorbeeld. Ik deed die vorig jaar op (nieuw flesje) en hij was echt veel te donker? In de douglas eens gevraagd maar het was echt niet mogelijk dat de kleur was aangepast volgens de verkoopster. Bij jou ook deze foundation?

4 likes

Tijdlang studiofix gebruikt en paar jaar geleden geswitcht naar studio radiance maar daar ook altijd nc42, maar mijn oude fles was ook te donker voor mij. Dus ik ben zelf gewoon veel en veel lichter geworden en dat zie ik ook wel terug op foto’s. Toch onbewust minder in de zon dan vroeger.

3 likes

Hmm ja dat is het misschien bij mij ook wel. Ging vroeger ook vaker en langer op reis en pakte dan iedere zonnestraal mee.

Heb je nog aanraders voor nude lipsticks? Ik gebruik nu alleen gekleurde balsems, soms met een bruin potlood eronder.

Haha ik krijg op mijn werk een uitnodiging voor een community rond groene initiatieven en de posts liggen allemaal in de strekking van “ik woon in een BEN-huis met zonnepanelen en een thuisbatterij, stel gerust vragen :hugs:

Rot op Wim we krijgen niet allemaal een maandsalaris met 4 nullen

9 likes

Dat er met een foto getoond moet worden dat er een muis in sperziebonen dreef. Rot op. Kan ik me ook zonder foto echt goed genoeg voorstellen en ik vind het zo goor om er elke keer ongevraagd mee geconfronteerd te worden.

8 likes

Aan de namen op deze kandidatenlijst?

5 likes

Ron Poep?

17 likes

Gaat het nou alweer over poep :laughing:

7 likes

Twee van de vier familieleden in mijn familie app die er pas in het stemhokje achter kwamen dat je ook voor de stadsdeelcommissie kan stemmen echt HOE LANG wonen jullie nou al in dezelfde stad en doe ff een beetje je best voor lokale democratie zeg tering

8 likes

Huh, zijn dit hun bijnamen?