Waar erger je je aan? #21

Girl same :sob: met dit weer is het echt vreselijk. Ik ben dan wel niet zo fysiek bezig als jij (ik werk op een alarmcentrale) maar ik heb vandaag de hele dag lamlendig op de bank gelegen met mijn vriend. Toen moest ik op het heetst van de dag de trein in met het idee dat ik nog een volle 8 uur te gaan had :cry:

Nu ben ik er en is het iets beter want mijn collega’s zijn leuk maar ik kan nog steeds niet zeggen dat dit echt mijn dag is :’) en ik heb morgen wel vrij maar werk ook tot 23:30 dus ik kan ook niet echt fris en fruitig en vroeg aan mijn dag beginnen en dat voelt dan ook zo zonde

2 likes

Hahaha wat heb je nog in je dagboek staan over mij?

1 like

Ja dan voelt het als een warme fƶhn, die warme lucht die verplaatst wordt, wallllgelijk. Dan liever geen ventilator haha.

2 likes

Ik zag jou hier laatst ook al positief over posten, scheelt dat echt veel in temperatuur ja? Weet je zo misschien nog hoeveel graden verschil het maakte in een slaapkamer waar een groot deel van de dag zon op staat? Ik snap dat het ook van allerlei andere factoren afhankelijk is, maar ben wel benieuwd naar een indicatie

3 likes

Onze slaapkamer is 2,5 graad warmer dan de babykamer waar wel zo’n ding voor het raam zit. Beide kamers hebben vanaf 12u zon.

2 likes

Wij hebben ook zonwering direct tegen het raam (aan de buitenkant) en dat scheelt inderdaad zo’n 3 graden.

1 like

Welke kleur had je?

Hier denk ik 2 weken geleden besteld en stond als verzenddatum 29-6.
Fijn dat de hittegolf nog even daarvoor valt :smiling_face_with_tear:

1 like

Ik wil er ook 1, lijkt me heeeeeerlijk tijdens nachtdiensten zo’n lekkere koele kamer. Vandaag zweette ik weg, maar wel op de 1 of andere manier in coma geraakt en tot 17u geslapen🤣. T was echt 29 graden boven zei de babyfoon.

3 likes

Ja en dan denk ik ook dat ene stadion in Houston heeft airco voor 80.000 mensen in dat hele complex :smiling_face_with_tear:I’m sorry maar wat the hell is dat dan?! Dan mag ik er wel 1 vind ik :joy:.

1 like

Ja maar amerika he. Volgens mij hebben die zelfs airco in hondenhokken :joy:

2 likes

Ik heb een mobiele airco in de slaapkamer, zelfs op standje 30 graden (de laagste stand) voelt het in de kamer een pak aangenamer!

En ik heb mijn verbruik even nagekeken: 5 uur airco komt neer op ongeveer 4 kwh.
En da’s elektriciteit opgewekt door zonne-energie (ik heb een groene provider).

(Komt dus nog niet in de buurt van de impact van fast fashion, bijvoorbeeld.)

3 likes

Ik vind eigenlijk dat alle airco haters prima zonder verwarming kunnen in de winter ook dan. Doe gewoon een extra trui aan en kruip onder een dekentje.

6 likes

Lijkt me dat iedereen dit doet toch, ipv meteen verwarming aan.

20 likes

Euh nee natuurlijk niet?

1 like

Ik heb in de winter gewoon de verwarming aan hoor excuses

2 likes

Hoezo natuurlijk? Is toch niet heel gek? Ik doe m’n hele leven niet anders, ik zet nooit meteen bij de eerste kou de verwarming aan.

@Nude ja of course, ik ook. Maar begin toch altijd eerst met mezelf warmer aankleden ipv gelijk de temperatuur omhoog zetten.

2 likes

Ik vind het niet gek dat jij dit doet, maar jij zegt dat iedereen dit zo doet. Dus mijn antwoord: natuurlijk niet.

3 likes

Ik lijd idd in 2 seizoenen :pray:

Ik eet alleen wel weer vlees en pak elk jaar het vliegtuig, dus aan mij heb je alsnog niks.

3 likes

Sinds de energie crisis wordt dit toch veel meer gedaan? Mensen die hem lager hebben staan, pas later in de winter aan doen, met truien en dekens hosselen. Bij m’n ouders staat ook in de winter de thermostaat op 15šŸ˜‚

2 likes

hahaha nu moet ik weer denken aan die forummer die nooit had bedacht dat je je warm kan aankleden

(ik ga haar niet taggen want volgens mij ben ik hier wel vaker over begonnen haha)

3 likes