De rijke bubbel-comment was naar Merel
Nja wat @Bunnyslippers zegt. En het zijn niet alleen aircoās die lawaai maken er komen alleen maar meer apparaten bij. Kattenverjagers en jaccuzi heb ik ook al bij de buren kan je niet echt wat aan doen dus ik overleef het wel en accepteer het maar leuk is anders.
En fijn voor de mensen die het in huis koel hebben, genoeg legitieme redenen ook waarom je een airco wil, maar ik heb geen profijt van die airco wel last van het lawaai.
Dit stond laatst in de Trouw:
Zelfs op fluisterĀniveau maakt de warmtepomp van Julia nog net te veel lawaai | Trouw
Ik heb zelf een airco voor de bovenverdieping maar heb de unit 2 weken na het zetten laten verplaatsen. Ik snap het echt als mensen last hebben van het geluid van de unit, ik werd er gek van. Bij ons stond die eerst ergens anders en zelfs als ik beneden op de bank zat hoorde ik heb getril/gebrom (?) van die unit. Eerst matten/verhogingen geprobeerd maar niets hielp. Ik werd er helemaal gestoord van terwijl mijn vriend er geen last van had en niets hoorde. Ik ben zelf heel gevoelig voor geluiden en ik denk als je dat hebt dat je het ook veel sneller hoort. Nu staat die ergens anders waar ik hem niet meer hoor en zeker weet dat de buurman en andere buren er geen last van hebben. Ik hoor hem nu heel zelden als ik bij de voordeur sta, maar verder niet meer.
Idd niet mijn probleem dat jullie kinderen niet oud worden omdat de wereld dankzij de mensheid in de fik staat ![]()
Tja, ik heb zelf geen airco, maar ook niet de illusie dat die mensen het boeit wat ik ervan vind.
Ik doe weer andere domme dingen dus heb ook weinig recht van spreken.
Edit: en tuurlijk is het beter als mensen zich er wel tegen uitspreken blablabla maar ik heb het nu zo takketyfusheet in mān huis dat ik dat gewoon even niet kan opbrengen.
Een airco laten plaatsen is toch ook super duur
ik moest nadenken over het kopen van een aircooler van 35 eu
Maar een airco kun je meenemen met een verhuizing. Een door jou gerenoveerd of geisoleerd huurhuis niet, en je krijgt daar niks voor.
Oh echt dat lawaai is echt echt hatelijk hoor. Vond het eerst ook zuur tot ik er een paar weken naast stond op de camping. Werd er knettergek van.
Lekker genieten van je airco hoor, maar oh wee als iemand een nieuw topje wil kopen voor een date. DƔn gaan we ineens wel klimaatshamen.
Girl same
met dit weer is het echt vreselijk. Ik ben dan wel niet zo fysiek bezig als jij (ik werk op een alarmcentrale) maar ik heb vandaag de hele dag lamlendig op de bank gelegen met mijn vriend. Toen moest ik op het heetst van de dag de trein in met het idee dat ik nog een volle 8 uur te gaan had ![]()
Nu ben ik er en is het iets beter want mijn collegaās zijn leuk maar ik kan nog steeds niet zeggen dat dit echt mijn dag is :ā) en ik heb morgen wel vrij maar werk ook tot 23:30 dus ik kan ook niet echt fris en fruitig en vroeg aan mijn dag beginnen en dat voelt dan ook zo zonde
Hahaha wat heb je nog in je dagboek staan over mij?
Ja dan voelt het als een warme fƶhn, die warme lucht die verplaatst wordt, wallllgelijk. Dan liever geen ventilator haha.
Ik zag jou hier laatst ook al positief over posten, scheelt dat echt veel in temperatuur ja? Weet je zo misschien nog hoeveel graden verschil het maakte in een slaapkamer waar een groot deel van de dag zon op staat? Ik snap dat het ook van allerlei andere factoren afhankelijk is, maar ben wel benieuwd naar een indicatie
Onze slaapkamer is 2,5 graad warmer dan de babykamer waar wel zoān ding voor het raam zit. Beide kamers hebben vanaf 12u zon.
Wij hebben ook zonwering direct tegen het raam (aan de buitenkant) en dat scheelt inderdaad zoān 3 graden.
Welke kleur had je?
Hier denk ik 2 weken geleden besteld en stond als verzenddatum 29-6.
Fijn dat de hittegolf nog even daarvoor valt ![]()
Ik wil er ook 1, lijkt me heeeeeerlijk tijdens nachtdiensten zoān lekkere koele kamer. Vandaag zweette ik weg, maar wel op de 1 of andere manier in coma geraakt en tot 17u geslapenš¤£. T was echt 29 graden boven zei de babyfoon.
Ja en dan denk ik ook dat ene stadion in Houston heeft airco voor 80.000 mensen in dat hele complex
Iām sorry maar wat the hell is dat dan?! Dan mag ik er wel 1 vind ik
.
Ja maar amerika he. Volgens mij hebben die zelfs airco in hondenhokken ![]()