Waar erger je je aan? #21

Ik heb een mobiele airco in de slaapkamer, zelfs op standje 30 graden (de laagste stand) voelt het in de kamer een pak aangenamer!

En ik heb mijn verbruik even nagekeken: 5 uur airco komt neer op ongeveer 4 kwh.
En da’s elektriciteit opgewekt door zonne-energie (ik heb een groene provider).

(Komt dus nog niet in de buurt van de impact van fast fashion, bijvoorbeeld.)

3 likes

Ik vind eigenlijk dat alle airco haters prima zonder verwarming kunnen in de winter ook dan. Doe gewoon een extra trui aan en kruip onder een dekentje.

6 likes

Lijkt me dat iedereen dit doet toch, ipv meteen verwarming aan.

19 likes

Euh nee natuurlijk niet?

1 like

Ik heb in de winter gewoon de verwarming aan hoor excuses

2 likes

Hoezo natuurlijk? Is toch niet heel gek? Ik doe m’n hele leven niet anders, ik zet nooit meteen bij de eerste kou de verwarming aan.

@Nude ja of course, ik ook. Maar begin toch altijd eerst met mezelf warmer aankleden ipv gelijk de temperatuur omhoog zetten.

2 likes

Ik vind het niet gek dat jij dit doet, maar jij zegt dat iedereen dit zo doet. Dus mijn antwoord: natuurlijk niet.

1 like

Ik lijd idd in 2 seizoenen :pray:

Ik eet alleen wel weer vlees en pak elk jaar het vliegtuig, dus aan mij heb je alsnog niks.

3 likes

Sinds de energie crisis wordt dit toch veel meer gedaan? Mensen die hem lager hebben staan, pas later in de winter aan doen, met truien en dekens hosselen. Bij m’n ouders staat ook in de winter de thermostaat op 15😂

2 likes

hahaha nu moet ik weer denken aan die forummer die nooit had bedacht dat je je warm kan aankleden

(ik ga haar niet taggen want volgens mij ben ik hier wel vaker over begonnen haha)

3 likes

IMG_6283

Ik gebruik in de winter mn airco om te verwarmen want heb geen gewone verwarming xxx

5 likes

Jawel, nu moet je. Doe je naam ook eer aan aub.

3 likes

oke ik ga nu ff kanye nadoen die de afkomst van de dokter niet wil zeggen MAAR het was @simsalabim (sorry dat ik dit jouw legacy maak) vgm is ze niet zo actief meer

4 likes

Simsalawie😂

2 likes

Sommige mensen posten hier ivm de kracht van het forum dat het dan gebeurt, meestal positief. Nou, ik had niks moeten posten. Sinds vandaag maakt die unit een heel irritant geluid, alsof er iemand continu aan het boren is :melting_face:

Gelukkig staat die op een plek dat je het bijna niet hoort maar wel fucking irritant. Mijn vriend gaat er vanavond maar naar kijken en anders de monteur maar bellen

Hier ook een platdak en een plafondventilator. Dat scheelt echt heel veel en slaapt gewoon prettig

3 likes

ja overweeg er nu toch ook een aan te schaffen na helaas een slechte nacht. De gewone ventilator werd zelfs vervelend, dus hopelijk heb ik dat minder met plafondventilator

Anderhalve week geleden heb ik er een gekocht en opgehangen en het is echt heel fijn. (Ik heb in de gamma staan googelen en ook op het forum nog gekeken). Het was even een klusje met ophangen maar ben blij dat we het hebben gedaan. Dus mocht je nog twijfelen, doe het. Het is net dat briesje waardoor je niet helemaal het gevoel hebt dat je in een sauna ligt. Die van ons kun je op een timer zetten waardoor je niet de hele nacht tocht hebt staan op je nek. Geen idee of dat met deze temperaturen kwaad kan maar vond het een fijn idee.

3 likes

Het is even een klus om op te hangen maar dan heb je ook wat. Hier hangt er een van Philips en eentje zonder een merknaam. (Volgens mij in de bouwmarkt gekocht)

2 likes

Ik ben plakkerig dus wil douchen maar kan dat vreselijk klamme gevoel als je eruit komt denk ik niet aan :sob: