En dan straks balen dat je nog niet naar bed kunt omdat je nagels nog moeten drogen. Been there done that! ![]()
Broeken met gulp waar je een piemel van krijgt zodra je gaat zitten ![]()
Ik zit onder de muggenbulten maar kan de mug niet vinden. Wat ik nog het allerergste vind: is het eindelijk weer om met blote schouders te lopen (wat ik zelf 1 van m’n beste features vind, vooral nu ik weer kleur heb) is er precies 1 op m’n schouder die besluit enorm te worden. Ik zit er geeneens aan, maar het is al zo een grote rode schijf geworden
.
Hoopte dat hij al iets kleiner zou worden, maar word eerder groter. Zo lelijk.
Ff hooikoortstablet nemen, dat helpt enorm!
Ik slik heel het jaar door al allergiemedicatie dus die vlieger gaat helaas niet op ![]()
Ik erger me dood aan lelijke ai posters en om mezelf te kwellen heb ik er ook 1 gemaakt. Ik word echt boos van binnen van deze generieke lelijke dingen.
Misschien kan je volgende keer je frustratie in paint gebruiken ipv dan ook maar AI te gebruiken ![]()
Je ergert je aan AI posters, dus je maakt een AI poster. Top redenatie ![]()
Creativiteit is geen copy-paste ![]()
De ironie
Dat je op Twitter niet per land kan blokkeren, lijkt me echt fijn als ik gewoon heel India en Nigeria kan blokkeren, dat zijn 95% van alle domme spam accounts. Scheen in de planning te staan maar nu moet je al die accounts handmatig blokkeren.
Dat mijn disney+ een code 73 aangeeft en ik krijg het niet gefikst.
Dat is toch de hele grap of zie ik dat niet goed
Ja en een hele domme
Aan de tip dat je je dekbed met deze temperaturen even in de vriezer moet leggen.
Hoe de fuck past dit
That part.
Hier zou ik nu zo graag zelf in willen liggen.
Mensen erger zich vast aan mij maar ik word gek dat elk gesprek nu uitdraait op geklaag over de warmte.