Waar erger je je aan? #21

Als je een ventilator hebt is het top. Lekker douchen, klein beetje droog deppen en dan voor de ventilator gaan staan en verder opdrogen. :ok_hand:

5 likes

Thanks queen, dit ga ik NU doen

2 likes

Wat bedoel je gevaarlijk?

Ik werk in de psychiatrie met een regelmatig agressieve doelgroep. Te kleine bezetting = meer gevaar voor mij en collega’s.

8 likes

Iemand zei “wow jij hebt echt last van de warmte hè; zie dat je enkels helemaal opgezwollen zijn!”
Maar dat zijn gewoon mijn dikke cankles die er altijd zo uitzien :cowboy_hat_face: dus dat zei ik ook meteen. Alleen ging die persoon toen helemaal terugkrabbelen van “oh nee zo dik lijken ze ook niet, ligt gewoon aan de hoek blablablabla”

Ik vind de opmerking dus niet irritant maar wel dat iemand dan direct terugkrabbelt, kom gewoon voor jezelf op als je dat vindt!!

18 likes

Ik zat vanmiddag even een koffie te doen op het terras met een boek en naast mij zaten er 2 vrouwen te praten over een of andere situatie dat ze iemand confronteerde op straat en diegene haar een racist noemde en die ander zei: Ja vreselijk, dan kan je ook gelijk niks meer zeggen. Op het moment dat ze dat zei hadden ze volgens mij tegelijk door dat ik (iemand met een kleurtje) daar zat. Nu had ik het verhaal maar half meegekregen dus of het een terechte opmerking was geen idee maar het was zooo opvallend dat ze daarna het gesprek wat harder gingen voeren over ooms, opa’s, collega’s die dan wel echt racistische dingen zeiden en dat ze dat zooo niet vonden kunnen. Maar dan wel al die voorbeelden benoemen, zodat ik er alsnog naar moet luisteren hahaha.

Dit gesprek was echt voor iedereen ongemakkelijk, en snap die bewijsdrang naar mij, een random vrouw met een overpriced haver flat white echt niet.

19 likes

Hahaha dit heb ik dus ook met mijn dikke enkels/armen :joy: (ik vermoed een lichte vorm van lipoedeem te hebben dus ze zijn wat uit verhouding). Ooit werkte ik in de horeca en zei een gast heel serieus: wooow wat voor een sport doe jij met die armspieren??? Ik: eh… chocolade eten :joy::joy::joy: Vond het echt vooral zielig voor hem :joy::joy: zo ongemakkelijk hahaha

4 likes

Hahahaha herkenbaar, ik heb dikke benen, altijd al gehad en verder was (ben nu ff dikker) ik altijd slank dus ik heb daar ook tientallen quotes over dat mensen dachten dat ik heel gespierd was of bepaalde sporten deed (nooit met blote benen trouwens hehe want je ziet geen definitie).

Heb ook wel eens gehad dat een dun rechtgebouwd meisje naast me zat en ze haar been naast mijn been zag (zittend spreiden dikke dijen ook zo lekker uit hè haha) en zei “is dat écht allemaal been?!?!” Maar echt oprechte verbazing waardoor ik het heel grappig vond/vind.

2 likes

In de zomer krijg ik echt bijna dagelijks de ‘wow jij hebt witte benen!!!’ Wtf wil je dat ik hiermee doe?

9 likes

Dat ik om dit tijdstip met een paar wijn op ineens mn teennagels moet gaan lakken? Man man man

3 likes

En dan straks balen dat je nog niet naar bed kunt omdat je nagels nog moeten drogen. Been there done that! :joy:

2 likes

Broeken met gulp waar je een piemel van krijgt zodra je gaat zitten :rage:

10 likes

Ik zit onder de muggenbulten maar kan de mug niet vinden. Wat ik nog het allerergste vind: is het eindelijk weer om met blote schouders te lopen (wat ik zelf 1 van m’n beste features vind, vooral nu ik weer kleur heb) is er precies 1 op m’n schouder die besluit enorm te worden. Ik zit er geeneens aan, maar het is al zo een grote rode schijf geworden :rage:.

Hoopte dat hij al iets kleiner zou worden, maar word eerder groter. Zo lelijk.

1 like

Ff hooikoortstablet nemen, dat helpt enorm!

2 likes

Ik slik heel het jaar door al allergiemedicatie dus die vlieger gaat helaas niet op :sob:

2 likes

Ik erger me dood aan lelijke ai posters en om mezelf te kwellen heb ik er ook 1 gemaakt. Ik word echt boos van binnen van deze generieke lelijke dingen.

39 likes

Misschien kan je volgende keer je frustratie in paint gebruiken ipv dan ook maar AI te gebruiken :roll_eyes:

36 likes

Je ergert je aan AI posters, dus je maakt een AI poster. Top redenatie :woozy_face:

2 likes

Creativiteit is geen copy-paste :heart:

De ironie

5 likes

Dat je op Twitter niet per land kan blokkeren, lijkt me echt fijn als ik gewoon heel India en Nigeria kan blokkeren, dat zijn 95% van alle domme spam accounts. Scheen in de planning te staan maar nu moet je al die accounts handmatig blokkeren.