Dat mijn disney+ een code 73 aangeeft en ik krijg het niet gefikst.
Dat is toch de hele grap of zie ik dat niet goed
Ja en een hele domme
Aan de tip dat je je dekbed met deze temperaturen even in de vriezer moet leggen.
Hoe de fuck past dit
That part.
Hier zou ik nu zo graag zelf in willen liggen.
Mensen erger zich vast aan mij maar ik word gek dat elk gesprek nu uitdraait op geklaag over de warmte.
Aan al die AI foto’s op Vinted, schijtirritant
Dat ik net een raketje kocht en er (als enige ijsje ook volgens mij?) op de verpakking staat ‘42 kcal’. Ik vind dat zo’n irritante selling point voor een fucking ijsje. Zo van o nou dan mag het!!
Nee staat op alle ijsjes, van Ola in ieder geval! Wel eens trouwens. Ook zo kut dat mensen zichzelf in dit weer een ijsje ‘gunnen’.
Ik kwam net een linkedin post tegen (weet niet of ik het anoniem mag plaatsen) van een man die het ‘opviel’ dat het meestal de vrouwen zijn die de mental load hebben en dit wilde oplossen… door een ai tool te maken die helpt met de gezinsplanning. Hij had immers al zijn best gedaan maar kwam erachter dat hij veel van wat er speelde toch niet meekreeg.
Echt what the actual fuck!! Ik heb er gewoon geen woorden voor hoe incompetent mannen zijn. en dat vrouwen het oke vinden om hiermee te dealen!!! Interesseer je gewoon in je gezin for fucks sake
OMg ja ik zag deze ook geloof ik? En dan was die chatbot ook alleen maar reminders van dingen die eerder gezegd waren in de familieapp of anderszins op whatsapp? Dus het neemt niks uit handen van degene die in eerste instantie de mental load op zich neemt :") scheelt hooguit een paar reminders
En die app heette ook Fred ofzo toch? Hahaha
Ook wel weer typisch dat hij het probeert uit te besteden. Stel je voor dat hij zelf wat moet doen
Ik wilde solero kopen maar ik was bevangen door de hitte en nu heb ik split
Split of spijt?
Allebei denk ik
Maar split is beter dan geen ijs ![]()