Haha wilde ook echt net deze ergernis schrijven. Ben net gebeld door iemand van het ziekenhuis, maar er was mij iets niet duidelijk dus wilde het even navragen maar kan ze niet terugbellen. Als ik naar het algemene nummer bel dan wordt er gezegd dat de afdeling al gesloten is? ![]()
Precies dat!
Wtf?? Hahaha ik snap hier niks van, waarom zou ie dat doen
Om te zorgen dat er meer plek in de stalling is
heb een bericht gestuurd en heb blauwe vinkjes, maar hij reageert niet
Dat ik overmorgen naar een bruiloft ga met allemaal mensen die ik al heel lang niet heb gezien en nu mijn stem kwijt ben. Ben al sinds een week heel hard aan het hoesten, dus heel verrassend is het niet, maar wel fucking irritant
Hoezo worden honden nog steeds “even” achtergelaten in de auto met deze temperaturen ![]()
We hebben morgen een bruiloft en ik smelt al bij het idee dat het in een tent is ![]()
En dan nog zeggen dat hij het probleem niet ziet. Arm hondje ![]()
Ik vind het eigenlijk ook onverantwoord, het is code rood. Geen idee of er ook ouderen en kinderen zijn maar dooien op je bruiloft is geen goede karma.
Ja zijn er, ons kind wordt gelukkig na de ceremonie opgehaald door opa en oma. Ik gok dat we van de tent verplaatsen naar het huis met airco, want het is echt niet te doen. Enige voordeel is wel dat het in een weiland is en daar over het algemeen íets meer wind staat dan in m’n postzegel tuintje maar alsnog is het niet te doen.
Drommels drommels drommels!!
edit: ik zie nu pas dat het in je tagline staat laat maar ![]()
Wss is het gewoon omdat het sowieso bloed hoeren heet is maar voor mn gevoel wordt mn telefoon als die aan het opladen is ook ineens warmer ![]()
Same!
Mijn ouders hebben morgen een uitvaart! In de kerk en daarna een nazit. Je kiest je eigen dood natuurlijk niet uit maar allemaal oude mensen daar man man man
Mn pa zei al ze mogen wel vast twee ambulances neerzetten
Kerken zijn over het algemeen wel koele plekken, maar weet niet of dat met deze hittegolf ook geldt
Ondertussen mijn oma van 82: de tuinman komt morgen niet vanwege het weer. Nou dan doe ik het wel zelf! How about no???
Haha ik las na de crematie ![]()
Ja ze doen 2 in 1, scheelt in de kosten ![]()
Rusteloze benen
Helemaal in combi met dit weer. Ik wil het liefst zo stil mogelijk liggen want hele dag al hoge hartslag en zweet etc, maar zijn die benen super irritant waardoor het niet gaaaaat
Het helpt mij om dan in een keer alle spieren keihard aan te spannen in mn benen en dan te ontspannen. Misschien is dit echt bullshit maar voor mn gevoel wordt t dan minder.