Dat is zeker waar!
Ik word de laatste weken hele tijd door insecten gestoken dóór m’n kleding heen?! Wat zijn dit voor gemuteerde motherfuckers? Paar weken terug een wesp door een lange pyamabroek heen (ja toen was het nog koud ‘s nachts
) en nu weer vijf muggenbulten op m’n lijf terwijl ik buiten zat in een redelijk aansluitend sportshirt. Nergens veilig meer.
Those were the days ![]()
Ik heb even gekeken en het was 16 mei haha toen lag ik met een pyama en electrische deken aan in bed. ![]()
![]()
Als de vega optie zo duidelijk een bijzaak is.
Vlees: “emperor” award winning, 8 uur lang bereid, signature dish etc
Vega: fresh ingredients 🫠
Sorry maar hoe moet je dan geld overmaken naar mijn neef die echt een prins is. Je krijgt echt binnenkort het geld van de grote erfenis maar mijn neef heeft nu heel even bankproblemen. Je weet hoe erg de black outs kunnen zijn.
On topic: Ik zou een halfuur vantevoren aankomen want had rekening gehouden met eventueel uitvallende trams en/of treinen. Resultaat ik kom te laat omdat de trams maar bleven uitvallen zodra ze begonnen met rijden.
Als vegetariër zie ik het probleem niet echt? 🫣 ik vind een miso ramen echt lekker, zou niet weten hoe je daar iets aan toe zou kunnen voegen wat 8 uur duurt om te bereiden.
Er zijn echt heel veel vega opties hoe je een special wat specialer kan maken! Ik vind miso ramen ook lekker, maar kan je anywhere anytime krijgen. Dat de special dan gericht is op het vleesgerecht vind ik jammer, dat bedoel ik. Maar had er niet bij gezet dat het een speciaal event is zie ik.
Haha de huismeester hier heeft even eigenhandig besloten dat mijn fiets niet meer goed genoeg is en heeft hem achter slot en grendel in zijn zelfgemaakte beslaghok gezet??? Ik gebruik mijn fiets niet vaak, maar voor de keren en kleine afstanden waarvoor ik hem gebruik is het een prima ding. Nu heb ik hem nodig en kan ik dus niet weg omdat die achter slot en grendel is gezet. Wat een achterlijk gedoe zeg
Dat artsen anoniem bellen en daarna op geen enkele manier weer te bereiken zijn
Haha wilde ook echt net deze ergernis schrijven. Ben net gebeld door iemand van het ziekenhuis, maar er was mij iets niet duidelijk dus wilde het even navragen maar kan ze niet terugbellen. Als ik naar het algemene nummer bel dan wordt er gezegd dat de afdeling al gesloten is? ![]()
Precies dat!
Wtf?? Hahaha ik snap hier niks van, waarom zou ie dat doen
Om te zorgen dat er meer plek in de stalling is
heb een bericht gestuurd en heb blauwe vinkjes, maar hij reageert niet
Dat ik overmorgen naar een bruiloft ga met allemaal mensen die ik al heel lang niet heb gezien en nu mijn stem kwijt ben. Ben al sinds een week heel hard aan het hoesten, dus heel verrassend is het niet, maar wel fucking irritant
Hoezo worden honden nog steeds “even” achtergelaten in de auto met deze temperaturen ![]()
We hebben morgen een bruiloft en ik smelt al bij het idee dat het in een tent is ![]()
En dan nog zeggen dat hij het probleem niet ziet. Arm hondje ![]()
Ik vind het eigenlijk ook onverantwoord, het is code rood. Geen idee of er ook ouderen en kinderen zijn maar dooien op je bruiloft is geen goede karma.
Ja zijn er, ons kind wordt gelukkig na de ceremonie opgehaald door opa en oma. Ik gok dat we van de tent verplaatsen naar het huis met airco, want het is echt niet te doen. Enige voordeel is wel dat het in een weiland is en daar over het algemeen íets meer wind staat dan in m’n postzegel tuintje maar alsnog is het niet te doen.