Vannacht hebben ze ook een flink deel van het terrein gesloopt. Zo kinderachtig alsof de organisatie van een festival wil afblazen zonder duidelijke reden. Echt een grote groep stumperts daar.
Zijn al heel lang een ding helaas
ik vermoed veel overlap in het venndiagram tussen corona wappies en klimaat wappies
ik wilde dat ik hierom kon lachen maar ik moet er eigenlijk een beetje van huilen (niet het sekte deel maar het woke agenda deel)
Dit is natuurlijk debiel en überhaupt is het de enige optie om het af te lassen, maar veel mensen die naar die feesten gaan LEVEN daar echt voor. Ik had vroeger een vriendin die vanaf een week voor Decibel (ander festival) niet kon slapen. Zoiets kan echt veel voor mensen betekenen (doet mij ook denken dat er in covid tijd ook geen aandacht was voor hoeveel club/nachtleven voor mensen betekent en hoe essentieel het voor sommige mensen is om die plek te hebben om zichzelf te kunnen zijn).
Kijk de comments maar onder tisjeboyjay met zn geneuzel over code oranje. Of beter van niet eigenlijk ![]()
Ik moet heel vaak bij de apotheek zijn en die mensen achter de balie en aan de telefoon zijn NOOIT aardig. Sporadisch is de jongste apotheker aan het werk en dat is een verademing, maar bij de rest moet ik altijd wegduiken voor de opmerkingen. En ja, dat heb ik gezegd en gemeld.
Ik begrijp de teleurstelling prima. Maar niet dat je dan alles gaat slopen en de ME er aan te pas moet komen.
Ja en dat is helemaal prima maar dan hoef je niet zo te reageren en je zo te gedragen als er een besluit genomen is om er simpelweg voor te zorgen dat ze daar niet straks talloze incidenten of zelfs doden hebben. Ik vind het echt niveau boze peuter wat die mensen hier laten zien en dat slaat echt nergens op als je volwassen bent. Doe ff normaal joh.
De huismeester negeerde gisteren mijn bericht (wel gelezen). Roept nu dat hij niet aan het werk was, terwijl hij de hele dag reageerde op niet privéberichten en hij ook gewoon even had kunnen reageren met joe ben er morgenochtend. Nu doet ie ook allemaal moeilijk en zegt ie dat hij heel slecht tegen dit soort reacties kan. Ja ik kan er ook slecht tegen dat jij met je tengels aan mijn eigendom zit. Echt wat een vent zeg
Edit: mijn god zeg, mag niet mijn eigen fiets uit die ruimte komen halen. Ik moet hem omschrijven en dan zet hij hem buiten. Het is echt een super basic fiets met nul bijzondere kenmerken, dus nu staat natuurlijk de verkeerde fiets buiten. Eentje met een mand voorop. Lijkt me een handig kenmerk om te noemen, dus als mijn fiets een mand had gehad had ik dat wel gezegd. Dat is overigens een als nieuw uitziende fiets, tis mij echt een raadsel waarom zelfs die onder het mom ‘oud barrel’ achter slot en grendel staat
omg dankje voor de tip ga nu die facebookreacties te lezen voor vermaak
Wat voor opmerkingen? Klinkt echt niet fijn
Ja dit valt mij de laatste jaren ook op!
Heb er echt een hekel aan gekregen. Als ik iets ook bij de drogist kan kopen doe ik dat nu altijd, ook al moet ik het dan zelf betalen. Het zal wel een wisselwerking zijn want apothekers worden natuurlijk ook niet leuk meer behandeld.
Apotheken zijn sws super raar.
Wat is er toch met die branche?
Ik had eigenlijk columns moeten schrijven over alle gekkigheid die ik daarmee meegemaakt heb.
Vertel
Ik zit in een iets ander algorithme en zie van die teksten als:
1984 - Warm weer: Lekker watergevecht doen op school.
2026 - Warm weer: Code rood. School dicht.
Iemand in de comments had wel gefact-checked en blijkbaar was er in 1984 maar 1 dag boven de 35 graden en viel die in de zomervakantie.
Mijn linkedin staat vol met dit soort berichten. Inclusief foto’s van hun eigen kinderen in badkleding want zij doen wel gewoon normaal!!!
Als je doet alsof het in de jaren 80 net zo heet is als nu ben je echt niet goed snik.
Dat je niet bedenkt dat dat een stom idee is om dat openbaar online te zetten ![]()
Net in de supermarkt tikte de kassierster mijn kaneelbroodje aan als worstenbroodje (dubbele prijs) dus ik zeg “oh da’s een kaneelbroodje hoor, geen worstenbroodje
”
En toen ging ze het aanpassen met exact dit hoofd: ![]()
Hallo manieren?
Gelukkig had ik ook 2 positieve interacties met vreemden vandaag dus ben ik mijn geloof in de mensheid nog niet helemaal kwijt.
Was ze Gen Z? (vooroordeel incoming haha)