Gebeurt bij iedereen, toch?
Als het geld van je rekening afgeschreven is, dan staat er vast een nummer/betalingskenmerk dat zij moeten kunnen herleiden. En weet je zeker dat er door Black Friday geen vertraging is met de bevestigingsmail?
Dat mijn vriend nog niet heeft gevraagd hoe ik me voel.
Ik snap dat hij migraine had gisteren. Maar ik was ook ziek.
Terwijl ik hem al wel heb gevraagd hoe het vandaag gaat.
Ik zat zo met smart op mân pakketjes te wachten⊠eerst werden ze ipv gister uitgesteld naar vandaag en nu zie ik dat het uitgesteld is tot dinsdag(!!)
Kut blackfriday
Jeetje. Dat is zuur. Daar gaat je planning. Dinsdag wel de kans om ze te ontvangen?
Ja precies, want vandaag ben ik juist de hele dag thuis⊠Had laatst mân buren met hun pasgeboren baby ook al lastig moeten vallen met een pakket omdat die ook te laat werd geleverd dan de verwachte tijd. Dinsdag ben ik grootste deel van de dag op school
(Ik snap natuurlijk ook wel dat de post het extreem druk heeft nu, maar het is gewoon kut hahaha)
Ik vind Byredo ook lekker! Welke heb je gekocht?
Wow vet aso. Is er geen andere pizza plek om te bestellen?
Nee gaan ze niet controleren. Maar het moet in een groepje en die durfden het niet aan om alles te verzinnen. Heb nu een afspraak gepland op die dag en moet nu zelf een opdracht bedenken waarbij ik âondernemendheidâ moet tonen. Dus maar even iets proberen te bedenken wat makkelijk te faken is.
Das een koopje voor een halve liter parfum 

Allemaal leuk en aardig handige ouders en schoonouders⊠maar ga nu effe allemaal weg uit mân huis aub. Heb hier nog geen halfuur alleen kunnen zitten.
Bestel een tester set bij skins voor 20 euro! Ik heb blanche maar wil ook graag nog la tulipe en bal dâAfrique.
We doen 5 december sinterklaascadeautjes en gedichten met afdeling op werk. Werd afgelopen maandag medegedeeld en de lootjes zijn nog steeds niet getrokken, omdat nog niet iedereen de uitnodiging heeft geaccepteerd. Wanneer moet ik straks cadeaus kopen? Onder werktijd? 
Heb je testers gevraagd? Ik heb bij Skins testers gevraagd en daarna heb ik via de Skins sample service online testers gekocht. En toen Blanche gekocht. Dat is een zacht frisse âschoneâ geur. 
Ik heb dat gevoel ook in mijn (nieuwbouw) huis. Er komen nog dagelijks mensen over de vloer, dan weer bouwvakkers, ramenwassers, dan weer familie of vrienden. Ik kom nergens aan toe. Iedereen staat ook zonder afspraak zomaar in en om het huis wanneer het hen uitkomt. Je weet nooit wanneer je rust hebt of niet.
Ook nog geen gordijnen dus lekker met een zak chips op de bank liggen foute series kijken of aan je neus zitten
is ook nog niet prettig want iedereen kijkt zo binnen. Daardoor voelt het nog niet als thuis. Duurt echt lang voor alles een beetje op orde is. Heb er behoefte aan om gewoon in het donker in bed te kruipen en te cocoonen voor een paar dagen. Maar geen gordijnen en soms gewoon mensen op het platdak dus dat kan ook niet.
Ohnee ik snap je helemaal.
Oh ik snap je! Zou mij ook irriteren aan de bovenkastjes die verschillen van breedte en die aluminium strip boven de afzuigkap is ook gek.
Nou echt precies dit!! Klopt echt helemaal met mijn gevoel. Fijn dat iemand het herkent haha!
Morgen hangen we beneden de gordijnen op, dinsdag is de keuken klaar. Dan is het beneden enigszins af⊠Behalve dat de buren hun schutting maar niet zetten en wij op zoân punt zitten dat iedereen naar binnen kan kijken. Als de (dunne) gordijnen hangen kunnen de nog half naar binnen kijkenâŠ
De vraag: maar wat doe je er dan mee? Wanneer je iets gekocht hebt. Echt wat gaat jou dat aan??? Als douw ik t in mijn reet man.
Dat ik op YouTube steeds reclame krijg voor konijn . be , een website gesponsord door de EU om het eten van konijn te promoten.
Ja, ik google soms dingen over konijnen maar dat komt omdat ik er eentje heb, juist NIET omdat ik er een zou willen eten