Waar erger je je aan #5

De NL alert komt weer. Wedden dat ik dat weer ga vergeten en dat ik dan mn oortjes inheb :expressionless:

1 like

Inmiddels is de pijn in mijn rechterpols zo erg + opgezwollen dat ik mijn rechterpols helemaal niet meer kan bewegen (eerst kon ik hem nog een beetje bewegen). Moet gewoon nog tot februari wachten voordat ik in het ziekenhuis terecht kan om er überhaupt naar te laten kijken. Nice dit

Ik krijg mn twee Google mini’s niet gegroepeerd

Edit: oh het is gelukt.

Dan erger me ik nu aan m’n stomme collega van 8493 jaar die op elke verzoek voor ruilen deze week reageert met: ben er niet :sun_with_face:. We weten wel dat je nog verder ligt op te drogen op Tenerife, ouwe trol.

Heb zin om te reageren met: heb geen zin :sun_with_face:.
Maar dat is niet aardig tegenover m’n collega die t vraagt.

4 likes

Ja echt? Volgende keer dan maar het karretje met mijn leven bewaken haha

Ik weet het niet. Ga er vanaf vandaag extra op letten. To be continued…

1 like

Hahahaha ik zou dat ook zeggen. Ik haat mensen die bemoeien, die jongen weet zelf ook wel dat het niet mag. Snap niet dat mensen het nog extra moeten benoemen

2 likes

Omdat het aso is? En hij haalde ze volgens mij pas weg toen die vrouw er wat van zei, dus blijkbaar is het nodig om te “bemoeien”

4 likes

Misschien kan je zorgverzekering je helpen met een snellere afspraak? Vervelend als je zo veel last hebt en het nog maanden duurt.

Het ziekenhuis zei dat er eerder geen plek was, dus denk het helaas niet…

Via je zorgverzekering kun je soms in een ander ziekenhuis eerder terecht; dat kunnen zij voor jou nakijken. Kan wel zijn dat het dan verder reizen is dus dat kan een afweging zijn of je het dan nog wil mocht er ergens eerder plaats zijn.

1 like

Aaah zo! Ik ga er eens naar kijken, dankjewel voor het meedenken!

1 like

Ik erger me aan Björn van de serie Dienders.

3 likes

yoga en kattenbaklucht, het gaat gewoon niet samen.

5 likes

Wonen jullie samen? Want dan zou ik denken, heel kut voor jou, maar niet helemaal per se zijn schuld. Als jullie allebei je eigen huis hebben en hij kiest hiervoor, dan misschien handig het anders af te stemmen.
Ik vind het alleen niet helemaal eerlijk klinken dat je het nu op hem afschuift terwijl het iets van jou lijkt te zijn

6 likes

:joy::joy: Ik zeg niet dat ik het zelf doe, alleen ik zie het nut niet in om iets te herhalen/van zeggen, terwijl hij het zelf wel weet. Hij zal de volgende keer heus niet denken van : nou de vorige keer zei iemand iets, laat ik het nu niet doen. Misschien mijn fout, of ben ik idd aso, maar ik kan daar gewoon niet zo goed tegen. Laat hij zijn voeten op de bank liggen terwijl ze daar zit is het anders vind ik, dan heeft ze gelijk. Maar ik maak op uit je verhaal dat hij ze juist weghaalde voor dat ze er iets van zei. Dus dan vind ik het miepen.

1 like

Misschien heb je hier iets aan? Denk ook dat je er goed aan doet duidelijke afspraken te maken voor wanneer hij bij jou slaapt. Opzich snap ik hem wel dat hij langer wil blijven maar zoals gezegd moet hii dan thuis gaan slapen. Dat is aan hem om dat goed in te schatten maar ook aan jou om op een dag dat je zo vroeg op moet gewoon te zeggen: slaap maar thuis. Maar als je hem eigenlijk bij jou liet slapen zodat hij eerder naar huis zou komen zodat hij niet te lang bij dat meisje zou zijn… dan heb je jezelf een beetje in je vingers gesneden door op die manier te denken. Het gaat hem waarschijnlijk helemaaaaal niet om haar, maar zoals die vrouw in dat filmpje uitlegt is dat wel in lijn het bewijs wat jij verzameld hebt.

2 likes

Ik snap je wel een beetje. Het is aso gedrag en ik háát háát aso gedrag in de trein, maar puntje bij paaltje heb je er toch niet heel veel last van als iemand zijn voeten op het bankje heeft gehad? Het is een beetje smerig, maar ik zou sowieso niet vertrouwen op de hygiëne in de trein.
Ik vind het niet miepen, want iemand doet iets wat niet mag en daar mag iemand wat mij betreft op worden aangesproken. Het heeft echter inderdaad vaak weinig zin, zoals je zegt.

1 like

Ik heb vandaag dingen gepland, maar wil nu alleen maar huilen en slapen :expressionless:

1 like

M’n collega die ik nog niet echt goed ken die gewoon door me heen praat. Ik heb daar echt zo’n grafhekel aan. Dan moet ik je direct niet meer, als je wat je zelf te zeggen hebt belangrijker vindt dan ff luisteren.

4 likes

Aan de nieuwe onderburen. Ik ben echt radeloos.
Wij wonen in een jaren 60 portiekflat, aardig gehorig dus. 3 maanden geleden is de flat onder ons verkocht. Die flat was heel lelijk, dus ik snap dat er veel moet gebeuren. Dat er geklust moet worden is vervelend, maar begrijpelijk.

Maaaaarrr we zijn dus zo’n 3 maanden verder en ze zijn nog steeds meerdere keren per week meerdere uren achter elkaar aan het klussen. En dat is niet af en toe even wat lawaai, het is echt heel luid. Altijd zijn ze aan het hameren en aan het boren in de muur. Dat klinkt voor ons dus alsof het in ons eigen huis is. Hoeveel kan je in hemelsnaam verbouwen aan 70m2?

Maar het kutte is ook, ik weet nooit waar ik aan toe ben. Ik werkte regelmatig vanuit huis (super chill), maar dat kan nu niet meer want wie weet komt zij ineens weer herrie maken. Zo heb ik ook al een paar keer een afspraak met vrienden af moeten zeggen die bij ons zouden komen eten, omdat dan rond 17.00 zij ineens weer in de muren gaan boren. Dat is zo luid dat je je stem.moet verheffen om een gesprek te kunnen voeren.

Kortom, het belemmert mn woongenot. Nogmaals, ik snap dat er geklust moet worden en dat dat tijd kost, maar zó lang? Ik vind dat ergens een beetje asociaal. Pak dan 2 of 3 weken even lekker door en dat het dan ook klaar is.

Zal ik hierover met haar in gesprek gaan of stel ik me enorm aan? De laatste keer dat ik haar tegenkwam in het trappenhuis vroeg ik (gewoon vriendelijk) nou het begint nu wel lekker op te schieten zeker? En ze keek me alleen aan en zei: nee.
Laatst groette mijn vriend haar ook en toen keek ze hem alleen aan en zei niks terug. Ik ben er zó klaar mee. Net wilde ik gaan studeren maar nu is ze alweeeeer aan het boren, dus laat maar.

Iemand advies?