Ik heb een spier in mijn nek verrekt en ik word er gek van dat ik m’n hoofd niet kan draaien. Dus ik zou het liefst een massage boeken maar daar heb ik geen tijd voor vandaag
Mijn buren zijn al twee jaar aan het klussen het is soms lastig te combineren met werk en het leven. Maar je kan altijd vragen of ze weten wanneer ze klaar zijn?
Nee dat is ook precies mijn dilemma. Het is niet dat ze na 22.00 uur nog lawaai aan het maken is ofzo, dus wat dat betreft mag ik er ook niks van zeggen.
Maar het is zo kut als je 3 maanden lang (en waarschijnlijk nog wel een paar weken dus) in het weekend of 's avonds als je uit je werk komt niet tot rust kunt komen. Merk ook dat ik nu regelmatig van die spanningshoofdpijn heb. Maar goed, daar heeft zij geen boodschap aan natuurlijk. Eerlijk had ik nog liever dat ze feestje gaf als ik moest kiezen, dat geeft minder lawaai dan dit .
Als ik zelf wist dat ik zoveel lawaai zou maken in een gebouw als dit, dan had ik een paar vrije dagen opgenomen om overdag een paar keer goed door te pakken, wanneer de meeste mensen aan het werk zijn. En niet elke keer van 17 tot 21. Dan zorg je echt dat mensen een paar maanden lang nauwelijks tot rust kunnen komen. Ik vind dat wel asociaal, maar goed, je hebt gelijk, ik mag daar inderdaad niks van zeggen want het is niet op een te laat tijdstip ofzo.
Ik zal haar binnenkort wel vragen of ik op één dezer dagen een avondje stilte mag zodat ik die vrienden alsnog kan uitnodigen. Misschien heeft ze ook überhaupt wel niet door dat het zo gehorig is. En indd of ze misschien door wil.geven wanneer ze verwacht te klussen zodat ik mijn studiemomenten om haar heen kan plannen.
Meh, hoop echt dat ze snel klaar is, maar ze zei zelf waarschijnlijk in het nieuwe jaar pas.
In ieder geval thanks voor je advies!! Daar heb ik wel wat aan (niet sarcastisch bedoeld, die smiley)
Wow 2 jaar, ik zou echt gek worden!
Ja het is vervelend. Ze komen ook vaak met zware grote auto’s en ook ‘s avonds laat. De zandwagen heeft alle tegels doormidden gebroken in het pad naar de achterkant waardoor het gevaarlijk is om daar te fietsen en er staan continu auto’s. Maar ze gaan deze zomer trouwen dus hopelijk alsjeblieft hopelijk is het dan af
Ik hoop het ook voor je!
M’n vriend gaat nog even heel het huis opruimen terwijl ik al klaar sta om weg te gaan
Nee misschien weten ze dat wel niet. Je hebt wel gelijk, het vervelende is inderdaad dat je gewoon nooit weet wanneer en voor hoe lang. Maar is dat niet raar om te vragen? Aan de andere kant hou ik nu ook veel rekening met hun door steeds mijn planning aan te moeten passen, dan mag dat ook wel van twee kanten komen ja. Nu nog even goed nadenken over hoe ik dat ga formuleren haha
ik haat the sting en alles wat ermee te maken heeft
De fascinatie tegenwoordig met het hele begrip ‘comfortzone’ en dat je er perse uit moet. Ik doe een bèta-opleiding waar de werkdruk best wel hoog is. Eén of ander helder licht heeft helaas bedacht dat we ook een vak moeten krijgen over de comfortzone waarbij je: drie uur lang in de stad moet rondlopen om voorwerpen te ruilen, een verslag moet schrijven over je karakter, gevoelens (ja echt) en toekomstbeeld + een activiteit moet bedenken om uit je comfortzone te komen. Dit alles voor de prachtige beloning van welgeteld 1 EC Ben echt gewoon boos over de tijdverspilling en dat zelfs technische opleidingen dit soort vakken krijgen tegenwoordig. Ik wil gewoon nuttige dingen leren en een goede baan krijgen, niet mijn halve levensverhaal delen met docenten.
ik heb ook iets soortgelijks bij mijn studie (al is het waarschijnlijk wel van directere relevantie dan bij jou) en vond het eerst ook ontzettend frustrerend en vervelend maar kan er inmiddels de waarde wel van inzien
zulke vakken hebben misschien juist wel onverwachte positieve gevolgen en hoop dat dat ook voor jou gebeurd!
Dat verslag kan ik me inderdaad nog wel voorstellen dat het nuttig is om over na te denken, ook al is mijn eerste reactie ‘dit is privé en gaat een docent niks aan’. Zo’n comfortzone opdracht wil ik ook nog wel een kans geven. Het ligt misschien ook wel een beetje aan mij hoor. Ik heb een reistijd van 4 uur, rijlessen en ben in behandeling voor een angststoornis, terwijl ik tegelijkertijd probeer om ook cum laude te staan. En dat ik dan als 24-jarige op vrijdagmiddag, een week voor de tentamenweek, drie uur in de stad moet gaan lopen om voorwerpen te ruilen, dat vind ik gewoon heel erg frustrerend.
Aan dat ik al de hele week zo moe ben en hoofdpijn heb.
Ik had een afspraak voor fillers en was een half uur te vroeg, vervolgens loopt de arts 30 minuten uit!!! en ja ga maar eens klagen tegen iemand die daarna met een naald in je lippen gaat wroeten
Ik heb al 10+ jaar m’n rijbewijs maar ik heb er niet echt meer lol in om auto te rijden, moet ik zeggen. Mensen zijn zó agressief en opgefokt en het wordt steeds erger. Zelfs als je manoeuvres maakt die je niet anders kan dan op een bepaalde manier is er 0,0 begrip. Gewoon gevaarlijk.
Of hem gewoon volgend jaar niks geven voor zijn verjaardag en dat als SubTieLe hint in het gedicht.
Ik erger me aan die met René froger ik ga naar eyeloooooooooowvhe
Oh heb ik ook. Ik houd helemaal niet meer van autorijden tegenwoordig. Bijna altijd bumperklevers! En dan merk ik dat ik op hun ga letten dan op de weg, erg irritant!!
Ja, echt hoor! En dan kijk je naar mensen in je achteruitkijkspiegel als je bijvoorbeeld nét iets langer wacht met oversteken omdat je het net ff geen lekkere timing vindt om te gaan (of als ik in een vreemde auto rij en bang ben dat ‘ie afslaat) of je staat net niet helemaal lekker voorgesorteerd en dan die koppen van die mensen, zo’n energie bomvol haat. Of dat er gewoon keihard naar je getoeterd wordt. Doe eens ff normaal joh. :-S Heel naar!
Ik heb nog rijles dus ik snap wel dat mensen mij vaak irritant en langzaam vinden maar ik krijg dus echt heel vaak middelvingers. Of mensen gaan mij bumperkleven als ik al iets harder dan de toegestane snelheid rijd. Dan denk ik: zelfs als ik harder zou willen dan zit mijn leraar er nu naast.
Ik snap ook niet dat mensen niet snappen dat harder rijden je hooguit een paar minuten scheelt.