Hahah ja dat is waar. Zo heb ik nooit naar mijn gereedschap gekeken. Maar geloof mij, die vrouw was zich van geen kwaad bewust.
Mijn eten is ondanks alle moeite echt niet lekker geworden, ben teleurgesteld en een beetje sip.
Mag je niet zelf bedrijven benaderen? Misschien kunnen wij je aan een leuke stageplek helpen!
Awh wat een lief bericht! Bedankt daarvoor!
Je hebt ook helemaal gelijk hoor. Ik kijk vaak genoeg vacatures, maar om dan te sollicteren, dat doe ik dan weer niet. Dit weekend ga ik minimaal 3 solliciaties versturen.
Wordt maximaal 20% denk ik. Vandaag was het 15, morgen wrs 17,5 en dan vrijdag 20.
Ik vind sneakerdistrict sowieso nooit goeie aanbiedingen hebben. In de sale vind ik het ook allemaal niet de moeite waard.
Heb je nog zegels toevallig nodig? Of iemand anders?
Oo van de Jumbo wel! Heb jij over?
Aan de regen, staph it!
Ja ik stuur je even een berichtje.
Ook aan de regen. Normaal ga ik met de bus als het regent maar ik heb eigenlijk een hekel aan de bus dus ik dacht ik ga eens fietsen. Doe ik nooit weer. Broek zeiknat (zelfs onderbroek een beetje, dat is echt een vies gevoel) en mān jas is minder waterdicht dan ik dacht dus hemdje ook nat (trui had ik gelukkig in mn tas die wel waterdicht is). Oh wat haat ik regen
Auwehoer wat zijn mensen aso. Dit is nu al de tweede keer dat mijn volgeladen winkelkar bij een tuincentrum (wel 2 verschillende) wordt gejat. Alle spullen die ik had verzameld gewoon in een rek gedumpt. Terwijl je nieuwe karren gewoon aan de ingang 50 meter verderop kunt pakken.
Mensen die een appel eten. Ik weet niet wat het is, gaat me met de jaren steeds meer storen.
Nou daar ga ik maar weer
Sorry @Bertie, de volgende keer zal ik je naam er gewoon bij zetten i.p.v. lafjes algemeen te posten.
Ja echt jammer dit. Voel me gepest
Gewoon afbijten van de appel zelf of uberhaupt het eten van een appel in welke vorm dan ook
Ik heb dit wel eens met een leeg karretje gedaan maar een volle zou me teveel werk zijn
Ja geen idee. Je kon zelfs de rijen met karretjes zien staan vanaf daar, maar blijkbaar was dat te ver lopen of ze hadden geen muntje, maar die kun je bij de servicebalie nƔƔst de karretjes vragen
Ik werk in een tuincetrum en jup, itās a thingā¦