Waar erger je je aan #5

Aaaw ik vind het ook echt not done om naar een leerling zomaar je middelvinger op te steken. Je ziet toch dat diegene nog aan het lessen is.

12 likes

Dit is echt mn nummer 1 ergernis, ik maak die ruimte tussen mij en die vrachtwagen niet voor hun!!!

2 likes

Geen advies maar I feel you. Wij wonen in een rijhuis en het gebouw naast ons bestaat uit twee appartementen. Eerst was het er rustig, toen kwam er op het eerste verdiep een jongen wonen (echt, ik denk dat ie net 18 was) die constant lawaai maakte. Heel de tijd zijn muziek aan, met een woofer waardoor de bass echt tot bij ons binnen kwam, roepen, met de deuren slaan
 Er is hier iets mis met de bouw waardoor we dat superhard horen maar dat was echt kut. Uiteindelijk is ie moeten vertrekken omdat de eigenaar hier kwam wonen maar die heeft alles verbouwd. En dat maakte dus ook zoveel lawaai, knettergek wordt je daarvan. Ook echt op zondag (!) om 7u 's morgens (!!!) beginnen boren, en dat voor een halfuurtje en dan de rest van de dag niets meer. Ondertussen is het een stuk rustiger maar geluiden blijven voor mij gevoelig nu :stuck_out_tongue:
Maar inderdaad, weet ze wel dat het zoveel overlast geeft? Misschien heeft ze geen idee? Wij wisten ook in het begin niet dat ons huis zo gehorig was
 Ik hoop voor je dat het snel gedaan is !

1 like

Zou je manier van wassen er iets te maken mee kunnen hebben?

aan de vrouw in deze compleet volle trein naast dit kunstwerk exact zo gebouwd zodat er niemand kan zitten!

2 likes

Deze reclame van lampdirect! :rage:

2 likes

Gebeurt bij iedereen, toch?

Als het geld van je rekening afgeschreven is, dan staat er vast een nummer/betalingskenmerk dat zij moeten kunnen herleiden. En weet je zeker dat er door Black Friday geen vertraging is met de bevestigingsmail?

1 like

Dat mijn vriend nog niet heeft gevraagd hoe ik me voel.
Ik snap dat hij migraine had gisteren. Maar ik was ook ziek.
Terwijl ik hem al wel heb gevraagd hoe het vandaag gaat.

Ik zat zo met smart op m’n pakketjes te wachten
 eerst werden ze ipv gister uitgesteld naar vandaag en nu zie ik dat het uitgesteld is tot dinsdag(!!) :triumph: Kut blackfriday

Jeetje. Dat is zuur. Daar gaat je planning. Dinsdag wel de kans om ze te ontvangen?

Ja precies, want vandaag ben ik juist de hele dag thuis
 Had laatst m’n buren met hun pasgeboren baby ook al lastig moeten vallen met een pakket omdat die ook te laat werd geleverd dan de verwachte tijd. Dinsdag ben ik grootste deel van de dag op school :roll_eyes: (Ik snap natuurlijk ook wel dat de post het extreem druk heeft nu, maar het is gewoon kut hahaha)

Ik vind Byredo ook lekker! Welke heb je gekocht?

Wow vet aso. Is er geen andere pizza plek om te bestellen?

1 like

Nee gaan ze niet controleren. Maar het moet in een groepje en die durfden het niet aan om alles te verzinnen. Heb nu een afspraak gepland op die dag en moet nu zelf een opdracht bedenken waarbij ik ‘ondernemendheid’ moet tonen. Dus maar even iets proberen te bedenken wat makkelijk te faken is.

1 like

Das een koopje voor een halve liter parfum :joy::+1:

12 likes

Allemaal leuk en aardig handige ouders en schoonouders
 maar ga nu effe allemaal weg uit m’n huis aub. Heb hier nog geen halfuur alleen kunnen zitten.

1 like

Bestel een tester set bij skins voor 20 euro! Ik heb blanche maar wil ook graag nog la tulipe en bal d’Afrique.

1 like

We doen 5 december sinterklaascadeautjes en gedichten met afdeling op werk. Werd afgelopen maandag medegedeeld en de lootjes zijn nog steeds niet getrokken, omdat nog niet iedereen de uitnodiging heeft geaccepteerd. Wanneer moet ik straks cadeaus kopen? Onder werktijd? :facepalm:

Heb je testers gevraagd? Ik heb bij Skins testers gevraagd en daarna heb ik via de Skins sample service online testers gekocht. En toen Blanche gekocht. Dat is een zacht frisse “schone” geur. :grinning:

1 like