Ik slaap zo slecht en ben nog zo moe. Alweer 4 uur wakker. Net maar wat gegeten, misschien helpt dat.
Bel anders het juridisch loket. Zij weten het antwoord wel 
Welke vind je lekker? Ik heb namelijke gister uitgevonden dat H&M een dupe heeft van Blanche!
Ik ben om hoor, heb de testerset besteld. Ben benieuwd!
Lief dat je reageert/een account hebt aangemaakt!
Ik ga het vanavond met mijn andere huisgenoot bespreken. Ik hoop dat het account voor het huis op zijn naam staat dan kan ik meteen de vrijstelling aanvragen. Mijn andere huisgenoten zijn alle drie Indiaas en hij is het meest verantwoordelijk dus hoop dat hij meer indruk op haar maakt dan ik.
Nogmaals dank voor je berichtje!
Aan mensen die nu al vuurwerk afsteken.
Dat de brandstof indicatie in mijn auto vermoedelijk kapot is.
Nu moet ik zelf in de gaten houden of ik moet tanken of niet.
Ja dat moet ik nu ook doen.
Want mijn blokjes indicatie doen het dus niet. Moet de garage maar fixen want het is nog binnen de garantie.
Hoe de vrouw van de sodastream reclame de S uitspreekt in het woord ‘wegwerpplastic’.
Dat je maar een paar paranoten per keer mag eten. Ik heb ze recent ontdekt en vind ze echt super lekker en wil er veel meer eten 
Ik heb een BEC in mijn leven, was nog een beetje aan het twijfelen, maar sinds vandaag kan ik het met zekerheid zeggen. Jammer dat ik niet zomaar van deze persoon af kan komen.
De fucking bus hier 

Hij komt gewoon altijd veel te laat of überhaupt niet. Ik moest vanmorgen al zo vroeg op dat ik geen zin had om ook nog eens voor alle zekerheid een halfuur eerder bij de halte te gaan staan. En ik dacht, deze ene keer komt 'ie vast op tijd! Inmiddels is het een kwartier later en ga ik m’n trein sowieso missen. En het is nog m’n eerste dag bij een nieuwe baan ook. En mijn tenen vriezen eraf.
Mijn zus vroeg me hoeveel ik had uitgegeven aan het kado voor ons neefje. ‘Zodat de een niet veel meer besteed als de ander’ zei ze. Vervolgens koopt ze iets wat 3x zo duur is 
Ik heb niks in huis (gister verhuisd) en honger en geen zin om op te staan
Ik heb van mn ene baan het hele schooljaar nog geen reiskosten ontvangen en het is elke maand een andere kutsmoes. Nu moet ik weer gaan zeiken waar dat geld blijft, ben er zo klaar mee. Ondertussen is dat bedrag al opgelopen tot een paar honderd euro natuurlijk 
Was de nacontrole goed?
Ja!! Hij heeft maar een minuut gekeken
maar dat hele huis is een kapotte teringzooi dus wat kon ie me doen eigenlijk
De schoonmaakster op 't werk heeft echt schijt. Ze opent de deur, kijkt om het hoekje en zegt “oh ik denk dat het wel schoon is hier, fijne dag verder” 
Ik neem me elke week voor om er iets van te zeggen, maar dan denk ik weer laat maarrrrr.
Oh wat erg! Misschien toch even melden bij haar leidinggevende, of die van jou?
Nee ze doet het hele pand hier en is niet bij ons in dienst! Daarom durf ik mij er ook niet zo mee te bemoeien haha