Waar erger je je aan #5

Ik heb dat gevoel ook in mijn (nieuwbouw) huis. Er komen nog dagelijks mensen over de vloer, dan weer bouwvakkers, ramenwassers, dan weer familie of vrienden. Ik kom nergens aan toe. Iedereen staat ook zonder afspraak zomaar in en om het huis wanneer het hen uitkomt. Je weet nooit wanneer je rust hebt of niet.
Ook nog geen gordijnen dus lekker met een zak chips op de bank liggen foute series kijken of aan je neus zitten :face_with_hand_over_mouth: is ook nog niet prettig want iedereen kijkt zo binnen. Daardoor voelt het nog niet als thuis. Duurt echt lang voor alles een beetje op orde is. Heb er behoefte aan om gewoon in het donker in bed te kruipen en te cocoonen voor een paar dagen. Maar geen gordijnen en soms gewoon mensen op het platdak dus dat kan ook niet.

2 likes

Ohnee ik snap je helemaal.

2 likes

Oh ik snap je! Zou mij ook irriteren aan de bovenkastjes die verschillen van breedte en die aluminium strip boven de afzuigkap is ook gek.

Nou echt precies dit!! Klopt echt helemaal met mijn gevoel. Fijn dat iemand het herkent haha!

Morgen hangen we beneden de gordijnen op, dinsdag is de keuken klaar. Dan is het beneden enigszins af… Behalve dat de buren hun schutting maar niet zetten en wij op zo’n punt zitten dat iedereen naar binnen kan kijken. Als de (dunne) gordijnen hangen kunnen de nog half naar binnen kijken…

De vraag: maar wat doe je er dan mee? Wanneer je iets gekocht hebt. Echt wat gaat jou dat aan??? Als douw ik t in mijn reet man.

Dat ik op YouTube steeds reclame krijg voor konijn . be , een website gesponsord door de EU om het eten van konijn te promoten.
Ja, ik google soms dingen over konijnen maar dat komt omdat ik er eentje heb, juist NIET omdat ik er een zou willen eten :expressionless:

1 like

Ah wilde je net de link geven hahaha maar top! Vind het super fijn dat je ze dan een paar keer kan testen voor je iets koopt.

Wtf?!?! Omg ik zou hier zo van balen! Je oude keuken was helemaal prima en zag er strak uit en hoe dan met dat stukje natuursteen van je vensterbank. Wat lelijk gedaan zeg. Zou dit wel terugkoppelen, kan mij niet voorstellen dat die stichting hier okƩ mee is.

Je zit er misschien (nog) niet op te wachten maar de Belgische webshop parfuma.com heeft 20% korting voor Black Friday weekend en het is volgens mij vrij uitzonderlijk om Byredo met korting te kopen.

Da’s volgens mij wel maar een verkooppraatje, bijna alle parfums hebben een geurpiramide met een opening/hart/basis, ook de parfums die gebruik maken van synthetische geurstoffen haha.

4 likes

De vrouw die elke dag de post komt brengen bij mijn kantoor moet zich altijd bemoeien. Vaak heeft ze commentaar op de ā€˜zooi’ van mijn kantoor (er wordt nou eenmaal hard gewerkt en voor ons is het gewoon overzichtelijk). Ik hoor dit vaak als ze geweest is en tegen het personeel heeft gezegd: ā€˜het is hier wel echt weer een bende he?’ soms pakt ze willekeurig spullen die ik nog moet verkopen op om het te bekijken en er een opmerking over te geven. Zelf heb ik dit 1 keer gehoord en toen stond ik te perplex om iets te zeggen, of ga ik uitleggen of me verontschuldigen wat nergens op slaat. Zelf heeft ze de hele dag vrij weinig te doen en als ik haar om een gunst vraag is het vaak zogenaamd heel veel moeite en blijkt het 1 min werk te zijn. Irritant mens. Zou graag iets gevats terugzeggen. Iemand een idee? Iets als: ā€œik zou het fijn vinden als je niet telkens commentaar geeft als je hier komt, dit zijn onze zaken daar hoef jij niks van te vindenā€. Maar ik voel me dan een mega bitch ofzo?

Thanks. Kon niet meer op die naam van die website komen. Heb daar inderdaad jaren geleden met BF ook Byredo besteld :heart:

Edit: wow toen was 50ml daar nog €98. En dat is nu de prijs incl. korting…

1 like

Mensen die niet eens even de moeite nemen om je te feliciteren met je verjaardag terwijl ze sowieso wel weten dat je jarig bent

Dat ik een paar jaar geleden die Reebok vintage sneakers heb besteld en ze nu opeens anders zijn. Vallen een maat groter en de binnenkant is niet meer van badstof. Dat was juist de reden dat ik ze weer bestelde omdat ze zo lekker warm waren. Ik haat het als dingen opeens hip zijn en merken dan maar goedkoper gaan produceren.

Ik vrees dat eigenlijk de kwaliteit van vrijwel alle ā€˜klassieke’ sneakers ontzettend achteruit zijn gegaan. De Adidas Superstars die ik vorig jaar had gekocht leken wel knock-offs in vergelijking met het paar dat ik al 10 jaar heb. De afwerking was ontzettend slecht en de tong van de schoen van superdun leer.

Ja je hebt gelijk. Die Adidas Stan Smith sneakers die ik destijds kocht waren ook de vintage versie. Die heb ik daarna nooit meer kunnen vinden. De nieuwe leken net plastic. Ik koop niet zoveel en ben altijd super kritisch. En juist hier was ik zo blij mee. Dus nu ben ik chagrijnig en het internet aan het afspeuren naar die andere, oude versie :sob::sob:

Daar heb ik ook de nieuwe versie van en die vond ik ook ontzettend gauw lelijk worden en ik ben juist heel zuinig op mijn sneakers. Ik heb ooit een paar Acne sneakers op de kop getikt met 70% korting en die zijn dan wel goed afgewerkt en mijn paar van Sandro is ook nog wel okƩ. Over Nike ben ik nog wel het meest positief wat betreft de grote sportmerken. Maar ik vind het kut dat Adidas zo achteruit is gegaan. Als nostalgist wil ik gewoon mijn sneakerjeugd kunnen herbeleven :frowning:

Ik lees dat je dan 5 testers van 1,5ml krijgt, is dat niet heel weinig?

Als je ziet wat de parfums kosten dan valt dat in verhouding mee. Goedkoop is het niet maar ze verkopen daar geen standaard drogisterij parfummetje.

2 likes

2 euro per keer dat je parfum op doet ofzo. Ik vind het veel :laughing: zeker voor een ā€˜subtiel geurtje’.

1 like

Aan mn schoonvader (en iedere andere persoon, maar hij blijft het zo consequent doen) die iedere verkoudheid ā€˜een griepje’ noemt.
Griep is niet binnen 2 dagen weer over. Een griepje is in mijn ogen een niet bestaand iets.
Super nutteloze ergernis, maar het stoort me altijd Ʃnorm.

5 likes