Mezelf. Waarom ga ik altijd met haarspelden en wattenstaafjes in mijn oor frunniken als ik al last van mijn oor heb? Nu kan ik maandag weer de huisarts bellen om ze uit te laten spuiten
Huh hoe heeft dat verband dan?
Mijn ene oor voelt nu dus verstopt en ik ben een angsthaas daarmee😑
Ja want dan komt het dieper te zitten en kan je of zo nog slechter horen of zo. Dan is uitspuiten de meest veilige optie dan nog meer zelf lopen kutten met dingen.
Bon geven voor de winkel waar je het kan kopen, met dan eigen tekstje “bon voor…” zou ik doen.
aan dat alles nu “hiken” is, zelfs een rondje om je plaatselijke gegraven blauwalgplas
Toen ik in oktober in dit huis kwam wonen, was er een brief/aanmaning voor council tax voor een van mijn huisgenoten. Ze zeiden dat ik niks hoefde te doen. Oke prima, ben student dus dan geldt dat niet. Maar nu was ik de stapel oude post aan het opruimen en kwam ik van november een brief tegen voor een huisgenoot met aanmaning en court datum voor AANSTAANDE MAANDAG. Heeft ze gewoon niks mee gedaan, ik weet ook 90% zeker dat ze maandag niet meer gaat bellen/vergeet te bellen en ze gaat er sowieso niet heen, want ze heeft andere plannen. Heb het wel aan mijn andere huisgenoot gezegd, dus misschien zorgt hij dat ze actie onderneemt. Nu ben ik wel bang dat er straks deurwaarders aan de deur staan. Ik weet nu niet wat in dat geval een beter scenario zou zijn, wel thuis zijn, aan het werk op de uni of dat het is als ik straks drie weken in Nederland ben voor kerst? Ik zie helemaal situaties als deurwaarders UK van rtl voor me.
Ik werk nauw samen met een collega en ze is zo knap, heeft echt perfect (natuurlijk!!!) lang dik haar, haar gezicht is zo mooi, leuke kledingstijl en een super mooi figuur. Ik haat haar echt want ze is ook nog eens zó lief en leuk.
Ik weet niet helemaal hoe het precies zit, omdat we wel samen het huis als geheel huren (wordt hier heel vaak gedaan), maar waarschijnlijk heb je gelijk. Ik snap gewoon niet hoe zij er zo luchtig over doet, ik raak al in paniek bij een eerste aanmaning en zou het meteen regelen. Zij leek überhaupt vergeten te zijn dat ze een court order daarvoor had ontvangen.
Ik slaap zo slecht en ben nog zo moe. Alweer 4 uur wakker. Net maar wat gegeten, misschien helpt dat.
Bel anders het juridisch loket. Zij weten het antwoord wel
Welke vind je lekker? Ik heb namelijke gister uitgevonden dat H&M een dupe heeft van Blanche!
Ik ben om hoor, heb de testerset besteld. Ben benieuwd!
Lief dat je reageert/een account hebt aangemaakt!
Ik ga het vanavond met mijn andere huisgenoot bespreken. Ik hoop dat het account voor het huis op zijn naam staat dan kan ik meteen de vrijstelling aanvragen. Mijn andere huisgenoten zijn alle drie Indiaas en hij is het meest verantwoordelijk dus hoop dat hij meer indruk op haar maakt dan ik.
Nogmaals dank voor je berichtje!
Aan mensen die nu al vuurwerk afsteken.
Dat de brandstof indicatie in mijn auto vermoedelijk kapot is.
Nu moet ik zelf in de gaten houden of ik moet tanken of niet.
Ja dat moet ik nu ook doen.
Want mijn blokjes indicatie doen het dus niet. Moet de garage maar fixen want het is nog binnen de garantie.
Hoe de vrouw van de sodastream reclame de S uitspreekt in het woord ‘wegwerpplastic’.
Dat je maar een paar paranoten per keer mag eten. Ik heb ze recent ontdekt en vind ze echt super lekker en wil er veel meer eten
Ik heb een BEC in mijn leven, was nog een beetje aan het twijfelen, maar sinds vandaag kan ik het met zekerheid zeggen. Jammer dat ik niet zomaar van deze persoon af kan komen.