Het is ook echt heel naar want die watjes zijn best groot, het is net alsof je op een tampon kauwt en idd rillingen als je met je kiezen kauwt. 
Omg ik loop vaak express tegen mensen aan die op hun mobiel kijken.
Als je op je telefoon kijken en opletten niet kan combineren moet je ergens aan een zijkant ofzo stil gaan staan waar je niemand in de weg loopt.
Treuzelende mensen bij de incheckpoortjes op het station, en dan ook nog eens met 15 hutkoffers bij zich hebben.

Haha ja ik pas mn looproute ook nooit aan voor telefoonkijkers. Leuk als ze dan op een meter afstand ineens schrikken.
Waarom in het specifiek Nederlanders?
Die mensen beuk ik dan ook ongegeneerd aan de kant als ze me in de weg staan en dan kijken ze je altijd stomverbaasd aan #sorrynotsorry het zijn trouwens vaak mensen van middelbare leeftijd
Oh zou het echt naar en super ongemakkelijk vinden als ik netjes vraag of ik erlangs mag en dat jij dan zo blijft zitten of heel langzaam opzij gaat.
Dat ik in mijn GROENTElasagne van de AH opeens dit stukje vond. Terwijl dit dus echt geen groente is. Je zou denken dat het dan vega gehakt is maar ook dat zit er volgens de verpakking niet in dus ik vrees het ergste. Grrrr. Kan ik hier een klacht over indienen of is dat overdreven?
Zou dit zeker melden! Misschien zit het wel in de hele batch, en ook met het oog op allergieƫn die dan niet vermeld zijn etc. En het hoort gewoon niet, wtf.
Omdat het altijd Nederlanders zijn.
Oeh ik heb vooral vaak de ervaring dat Aziaten (ja heel erg gegeneraliseerd en niet gepast) totaal niet met hun omgeving bezig zijn en vaak opeens stoppen op de stoep of zich zo ergens de weg op stoten. Toeristen of internationals volgens mij.
ARGH ja. Bij de supermarkt ook, meteen na die klaphekjes stilstaan om even rustig te bedenken waar je heen wil 
Ik ben voor werk in het buitenland in een hotel en moet zo ontbijten, maar heb Ć©cht geen zin in sociale interactie met stomme collegaās 
Volgens mij is dat niet waar.
Ik zie vaak ouderen die dit type draaideuren niet snappen:
Dan sta je te wachten tot je erin kan, zit er zoān ouwe knoert PARDON EXCUSEER te roepen achter je. Of met een winkelkarretje tegen je hielen te knallen.
Iemand die tijdens de cursus Endnote anderhalf uur na de start binnen komt en mij nu in de pauze vraagt voor te doen/uit te leggen alles wat voor de pauze gedaan in. Wees dan op tijd.
Collega die dacht dat de meeting om 11 uur was. Terwijl die om half 11 was.
Toch maar erna bijgepraat, Maarja euh verantwoordelijkhied.
Hahaha ok.
Mijn moeder: āmag ik even naar de nieuwe keuken komen kijken?ā
Versus mijn schoonmoeder: āik kom even kijkenā
Vraaaaag gewoon effe of het uitkomt mens.
Staat het niet bij ingrediƫnten? Iets van gehakt (5%) ofzo.