Waar erger je je aan #5

De fucking bus hier :persevere::persevere::persevere: Hij komt gewoon altijd veel te laat of überhaupt niet. Ik moest vanmorgen al zo vroeg op dat ik geen zin had om ook nog eens voor alle zekerheid een halfuur eerder bij de halte te gaan staan. En ik dacht, deze ene keer komt 'ie vast op tijd! Inmiddels is het een kwartier later en ga ik m’n trein sowieso missen. En het is nog m’n eerste dag bij een nieuwe baan ook. En mijn tenen vriezen eraf.

Mijn zus vroeg me hoeveel ik had uitgegeven aan het kado voor ons neefje. ā€˜Zodat de een niet veel meer besteed als de ander’ zei ze. Vervolgens koopt ze iets wat 3x zo duur is :exploding_head:

5 likes

Ik heb niks in huis (gister verhuisd) en honger en geen zin om op te staan

1 like

Ik heb van mn ene baan het hele schooljaar nog geen reiskosten ontvangen en het is elke maand een andere kutsmoes. Nu moet ik weer gaan zeiken waar dat geld blijft, ben er zo klaar mee. Ondertussen is dat bedrag al opgelopen tot een paar honderd euro natuurlijk :mad:

1 like

Was de nacontrole goed?

Ja!! Hij heeft maar een minuut gekeken :grimacing: maar dat hele huis is een kapotte teringzooi dus wat kon ie me doen eigenlijk

2 likes

De schoonmaakster op 't werk heeft echt schijt. Ze opent de deur, kijkt om het hoekje en zegt ā€œoh ik denk dat het wel schoon is hier, fijne dag verderā€ :joy:
Ik neem me elke week voor om er iets van te zeggen, maar dan denk ik weer laat maarrrrr.

14 likes

Oh wat erg! Misschien toch even melden bij haar leidinggevende, of die van jou?

Nee ze doet het hele pand hier en is niet bij ons in dienst! Daarom durf ik mij er ook niet zo mee te bemoeien haha

Ok! Misschien toch achterhalen voor welk bedrijf ze werk en er melding van maken? Nouja moet je zelf weten natuurlijk maar zou zelf wel op een schone werkplek willen zitten. Bijzonder dat ze dat zo doet!

1 like

We hadden net op kantoor bezoek van sinterklaas met 2 zwarte pieten. Beetje jammer en ik had dat eigenlijk niet meer verwacht anno 2019.

Deze keer 1000

Waarom vergeet ik steeds NL Alert? En waarom maakt dat ding geen geluid als het nodig is?!? :rage:

Ik was uit eten met een grote groep vrouwen en eerst werden er voorgerechten gedeeld. Vooruit, dat ging nog wel.

Maar toen wilden ze ook hoofdgerechten delen? Dus echt 1 bord met 2 man delen.
Ja doei, Joey doesn’t share food. Was die dag ook al gaan hardlopen dus kon wel een bord pasta gebruiken. Wie eet er nou een half bord avondeten als je gaat uiteten??

Maar dit gebeurt dus super vaak als ik met andere vrouwen ga uit eten, dan moet er opeens ā€œweinigā€ gegeten worden en constant gepraat over diĆ«ten tijdens het eten. Ughhhhh.

21 likes

Als ik dit hoor ben ik blij dat mijn vriendinnen en ik gewoon van eten houden…

25 likes

Met wat voor vrouwen ga je dan uit eten? Ik kan ook echt geen gerecht delen hoor. Zelfs mijn voorgerecht is alleen van mijšŸ˜‚. En ook niemand moet het wagen om met zijn vork in de buurt van mijn bord te komenšŸ˜‚

3 likes

Wij delen en bestellen gewoon veel omdat we van alles willen proeven
Dus het hoeven godzijdank geen muizenhapjes te zijn

Ik was een keer uit eten en iemand vroeg of ze ook een halve pizza kon bestellen :face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Aan de vrouw die in de trein haar nagels zit te knippen. Vind het echt ranzig.

1 like

Ik deel alleen met tapas. En dan nog niet altijd omdat ik vaak enige vega ben.