Waar erger je je aan #5

Mensen die geen voicemail inspreken. Dan bel je terug krijg je een of andere telefooncentrale aan de lijn. ‘Naar wie ben je op zoek?’ Ja weet ik veel, jullie belde mij niet andersom.

5 likes

Zou dan mij op ten duur zo kinderachtig voelen om soms 2 toetjes te bestellen als ik weer eens niet kan kiezen en die zonder er iets van te zeggen gewoon helemaal opeten. :upside_down_face:

Ik weet dat mijn leidinggevende anti zwarte piet is maar vandaag werd de afdeling versierd met tientallen zwarte pietjes als decoratie. Dus ik zei iets van ohh dat vind … niet fijn. En toen ontketende ik een zwarte pieten discussie :weary::weary:

2 likes

De lompe vrienden van mn vriend die een van mn kastjes kapot hebben gemaakt en niks gezegd hebben :upside_down_face: We hebben sowieso een klein huis en alles in de woonkamer is van mij (woonde er eerst) dus vind het sowieso vervelend als ze hier zitten bier te drinken maarja daar kan ik verder weinig van zeggen natuurlijk.

O, ja, nee maar echt dat! Of dan op een verjaardag van tante Tiny dat er dan 3 droge toastjes met eiersalade worden gegeten en een blokje zweetkaas en dat mensen dan zeggen: “o, ik heb zoveel gegeten, hoef gewoon niet meer te avondeten!”

Uh, ik voel me nu echt een vreetzak. Die shitty dieetcultuur.

13 likes

Ik moet vanavond een melatonine test uitvoeren omdat ik al mijn hele leven slecht slaap en de neiging heb om mijn ritme om te gooien, en elke ochtend en middag dood en dood moe ben ondanks proberen ritme aan te houden.

Alleen nu moet ik van 21:00 vanavond tot 05:00 ‘s nachts om het uur op zo’n watje kauwen en hem daarna in een buisje doen en in de koelkast leggen. En ook al lig ik wel vaker zolang wakker voelt het toch super kut dat het nu moet😫

Ik stond vandaag in een vriesvak, deur open tegen m’n bil aan en ik was dus die kast zo half ingeklommen want moest het achterste pakje van de bovenste plank. Toen deed iemand serieus die deur die dus tegen m’n billen aanduwde open om iets uit dat vriesvak te pakken?? Ik ben snel weggegaan maar hoe fucking veel haast heb je dat je niet even kan wachten tot ik uit die vriezer ben.

3 likes

Ik heb dat ook met name met kinderwagens; ja jij besluit dat je met die grote bak door dat smalle gangpad wilt en dan moet iedereen maar wijken voor je :japanese_ogre:

3 likes

Ik vind mensen (Nederlanders) die op stomme plaatsen stil gaan staan en uitgebreid hun ding doen vooral heel irritant. Na een schuifdeur of bovenaan/onderaan een roltrap. Of voor een deur of midden in een gangpad. Daar word ik echt direct driftig van.

57 likes

Omg, terwijl ze op hun telefoon kijken, een trap op- of aflopen en dan opeens halverwege stilstaan :rage::rage:

19 likes

Het is ook echt heel naar want die watjes zijn best groot, het is net alsof je op een tampon kauwt en idd rillingen als je met je kiezen kauwt. :confounded:

Omg ik loop vaak express tegen mensen aan die op hun mobiel kijken.
Als je op je telefoon kijken en opletten niet kan combineren moet je ergens aan een zijkant ofzo stil gaan staan waar je niemand in de weg loopt.

13 likes

Treuzelende mensen bij de incheckpoortjes op het station, en dan ook nog eens met 15 hutkoffers bij zich hebben.
giphy%20(2)

28 likes

Haha ja ik pas mn looproute ook nooit aan voor telefoonkijkers. Leuk als ze dan op een meter afstand ineens schrikken.

3 likes

Waarom in het specifiek Nederlanders?

1 like

Die mensen beuk ik dan ook ongegeneerd aan de kant als ze me in de weg staan en dan kijken ze je altijd stomverbaasd aan #sorrynotsorry het zijn trouwens vaak mensen van middelbare leeftijd

Oh zou het echt naar en super ongemakkelijk vinden als ik netjes vraag of ik erlangs mag en dat jij dan zo blijft zitten of heel langzaam opzij gaat.

6 likes

Dat ik in mijn GROENTElasagne van de AH opeens dit stukje vond. Terwijl dit dus echt geen groente is. Je zou denken dat het dan vega gehakt is maar ook dat zit er volgens de verpakking niet in dus ik vrees het ergste. Grrrr. Kan ik hier een klacht over indienen of is dat overdreven?

Zou dit zeker melden! Misschien zit het wel in de hele batch, en ook met het oog op allergieën die dan niet vermeld zijn etc. En het hoort gewoon niet, wtf.

Omdat het altijd Nederlanders zijn.

1 like