Waar erger je je aan #5

Dat ze bij Paul de Leeuw een ‘grap’ maken dat Sint voor de trein springt als het nog langer gaat duren. :woman_facepalming:t3:

De manier waarop Ozosnel wordt uitgesproken. Voor mijn gevoel leggen ze de klemtoon verkeerd.

Aan mijn ene collega die weer zo nodig een misplaatste opmerking moet maken.Deze week is iedereen in standje stress/drukdrukdruk,dus werk ik een paar avonden over.Krijg ik te horen: “geluk dat jij niemand thuis op je hebt wachten want dan kun je altijd overwerken!!”.Tyf gewoon op.

1 like

Hoe kortzichtig. Alsof je dan helemaal geen leven hebt naast je werk. En al mocht dat zo zijn, dan nog heb je recht op tijd voor jezelf. Stom mens

1 like

M’n schuiframen die niet 's nachts open kunnen als het waait want dan klapperen ze. En ik wil niet met dichte ramen slapen.

Kut voor de partner van diegene dat die collega niet overwerkt

5 likes

Ja liever overwerken dan dat ik op jou zou moeten wachten om mijn vrije avond mee door te brengen…

3 likes

De wasserette die onze kleren alweer in de droger heeft gegooid waardoor nu alweer een korte broek is gekrompen. Inmiddels al een aantal shirts en twee korte broeken die allemaal net niet lekker meer zitten. Kan er echt pissig van worden, het waren gewoon goede kleren. Ik had al niet zoveel kleren en zo blijft er weinig over. De dichtstbijzijnde normale kledingwinkel is 5 uur rijden dus kan ook niet even gauw iets nieuws kopen. Nou ik ga me in mijn strakke broek en te korte shirt hijsen :thumbsup:

Huh waar woon jij dan?

Mordor

26 likes

Grrrrr er is iemand ziek op werk. Degene die mij over zou nemen. En een ander begint een uur later. Dus zegt een collega ‘grappig’: dan moet jij langer blijven. Ha ha nee. Dus ik zeg tegen de manager dat ik vraag of die andere eerder kan beginnen. Zegt ie: maar jij bent toch al gevraagd om langer te blijven, vraag hem maar maar jij blijft dus langer als het niet kan?

Sorry wat. Niemand vraagt mij hier iets, ik word ongeveer gecommandeerd tot langer blijven. Waarom is dit ineens mijn probleem!?

1 like

In een dorpje in Azië. Er zijn wel wat winkels dichterbij hoor, maar die met wat leukere kleren zijn 2e hands en dan moet je maar net mazzel hebben.

1 like

Ahaaa leuk!

1 like

Mijn man is ziek en ik kan echt helemaal niks met zieke mannen. Ik vind het niet eens zielig. Wat een aanstel! Echt alsof hij stervende is.

2 likes

Hier tegenover me zit een ‘mega-zieke-ik-ga-bijna-dood-wat-hebben-jullie-een-geluk-dat-ik-er-ben-collega’ elke vijf minuten heel dramatisch te niezen gevolgd door een hartverscheurend ‘godddverdomme’ en ik kan het zo niet serieus nemen.

1 like

En nu antwoordt die ander: nee kan niet, succes ermee.

Echt donder op.

Als dit bij mij gebeurt en ik heb echt geen zin om langer te blijven of als het uurrooster onverwacht veranderd en ik andere uren dan normaal moet werken en er geen zin in heb dan zeg ik dat ik een afspraak (tandarts, huisarts, oogarts,…) heb waar ik niet onderuit kan en die al lang vast lag.
Let wel, normaal ben ik flexibel en doe dit met de glimlach maar er zijn grenzen.

Succes ermee ook echt… :face_with_symbols_over_mouth:

Oh hier kan ik zo boos om worden. Dat werk een probleem jouw probleem maakt, terwijl dat helemaal niet zo is. En dan verwachten dat je het maar oplost.
Dat je het al gevraagd hebt aan die ander mogen ze al blij mee zijn. Als die niet kan dan kan jij ook niks meer doen, succes ermee manager

Aan bezoek dat gaat appen of bellen als ze voor de deur staan. Ik heb gewoon een deurbel hoor.

3 likes