Oeh ik heb vooral vaak de ervaring dat Aziaten (ja heel erg gegeneraliseerd en niet gepast) totaal niet met hun omgeving bezig zijn en vaak opeens stoppen op de stoep of zich zo ergens de weg op stoten. Toeristen of internationals volgens mij.
ARGH ja. Bij de supermarkt ook, meteen na die klaphekjes stilstaan om even rustig te bedenken waar je heen wil
Ik ben voor werk in het buitenland in een hotel en moet zo ontbijten, maar heb écht geen zin in sociale interactie met stomme collega’s
Volgens mij is dat niet waar.
Ik zie vaak ouderen die dit type draaideuren niet snappen:
Dan sta je te wachten tot je erin kan, zit er zo’n ouwe knoert PARDON EXCUSEER te roepen achter je. Of met een winkelkarretje tegen je hielen te knallen.
Iemand die tijdens de cursus Endnote anderhalf uur na de start binnen komt en mij nu in de pauze vraagt voor te doen/uit te leggen alles wat voor de pauze gedaan in. Wees dan op tijd.
Collega die dacht dat de meeting om 11 uur was. Terwijl die om half 11 was.
Toch maar erna bijgepraat, Maarja euh verantwoordelijkhied.
Hahaha ok.
Mijn moeder: “mag ik even naar de nieuwe keuken komen kijken?”
Versus mijn schoonmoeder: “ik kom even kijken”
Vraaaaag gewoon effe of het uitkomt mens.
Staat het niet bij ingrediënten? Iets van gehakt (5%) ofzo.
Iemand stopte bovenaan de roltrap met stappen, op het stuk waar de roltrap eindigt en de vaste vloer begint. Ik zat twee treden achter hem en kon gewoon niet anders dan tegen hem aanbotsen.
Hij leek ook helemaal prima te zijn, want dacht eerst dat ie wat had, maar hij had denk ik even vergeten dat er tig mensen ook de roltrap af moeten.
Ik denk dan meteen: yes bodycheck
Ik zou dan ook gewoon expres tegen iemand aanlopen of zo’n schouderduw geven. Sorry not sorry je bent dan gewoon super irritant bezig, zo lekker ‘zonder erg’.
In dat kader: mensen waarbij je een voicemailbericht achterlaat en ze je dan terugbellen omdat ze zien dat je gebeld hebt en vragen wat er is en als je dan aangeeft dat je net de voicemail hebt ingesproken dat ze die nooit afluisteren en je je hele verhaal opnieuw mag doen. Waarom heb je dan voicemailservice?!
Ja dat is de andere kant en ook bloed irritant inderdaad. Zet je voicemail dan gewoon uit. Zelfde idee haha.
Ik zou echt niet weten hoe ik mijn voicemail uit moet zetten en heb ook geen zin om dat uit te zoeken. Maar ik kan me de laatste keer dat mijn voicemail werd ingesproken ook niet herinneren, godzijdank weten mensen blijkbaar dat ze die bij mij niet in hoeven te spreken. Ik bel overigens ook niet terug, tenzij het een van mijn ouders of mijn baas was. Bij alle andere mensen stuur ik een appje om te vragen wat er is
Hahah ik snap je hoor! Alleen ben ik momentsel aan het solliciteren en word ik regelmatig gebeld daardoor. Alleen werk ik op een callcenter dus kan vaak niet opnemen. Dus als er dan geen voicemail is ingesproken vind ik het zo irritant, want dan weet ik dus niet wie het is. Mensen om mij heen bellen mij ook niet, tenzij er echt iets ergs aan de hand is. Maar dan zouden ze nooit voicemail achter laten.
Sander Schimmelpenninck, bleeeegh.
Dit had ik gisteren: ‘jeetje ben je nog steeds aan het eten?’ Wat eet je veel zeg’ ‘ben je soms zwanger?’ wtf
Als je zo’n strook hebt tussen twee autowegen voor fietsers om over te steken en de mensen voor je niet oversteken van de tussen strook naar de andere kant van de weg wanneer het kan, waardoor jij gevaarlijke manoeuvres moet uitvoeren.
Dikke mensen die lullige opmerkingen moeten maken over slankere mensen en meestal negeer ik het, maar laatst kon ik het niet laten om er wat van te zeggen. Toen zei ik iets in de trant van dat ze misschien eerst is naar haarzelf moet kijken voordat ze anderen bekritiseert. En toen werden meerdere mensen pislink. Hoe durf je iets te zeggen over iemand met overgewicht. Ik zei dus niet dat ze dik was o.i.d.