Ik luister een Belgische verhalende podcast, best leuk hoor. Maar het is dus in het Nederlands en elke keer gaat die presentator/maker een Engels fragment zitten herhalen maar dan in het Nederlands. Echt houd het gewoon bij dat Engelse fragment of als je denkt dat we toch geen Engels kunnen, had het eruit gehaald. De helft van de tijd is herhaling :@.
Edit; het is trouwens een reeks, als dit bij elke versie zo is pff zonde!
Ik wilde gisteravond vroeg slapen dus lag om 22:00 uur in bed. Toen zag ik op mân telefoon dat ik iets had verkocht via UW, dus ben ik weer uit bed gegaan om het in te pakken zodat het vandaag op de post kan. Lig ik eindelijk weer in bed, zie ik dat ze het geannuleerd heeft? Met als reden dat ze een andere mooiere kleur heeft gevonden. Ja doeiiiiiii. Dus nu heb ik haar annulering geweigerd zodat het extra lang duurt voordat ze dr geld terugkrijgt
Ik erger me echt dood aan meldingen die je om iets vragen (bijvoorbeeld instagram âmeldingen inschakelenâ) en dat je dan niet kan kiezen voor âNee rot op ik wil dit nooitâ maar alleen âJaâ of âNiet nuâ
Ik werd net gebeld door mijn baas, hij had 2 dingetjes dus hij begon over het eerste en daarna âja maar ik moet nu de auto instappen dus voor dat andere bel ik je zo terug.â Huh, bel me dan sowieso pas als je in de auto zit want nu zit ik te wachten tot je belt terwijl ik heel nodig naar de wc moet.
Dit is ook een grote ergernis van mij, blij dat het iemand anders ook opgevallen is! Je kan het daarna ook niet meer nĂet horen.
Ze zijn in ons complex de luchtsystemen aan het vervangen en de werklui praten zoooo luid dat ik niet eens een dutje kan doen. Hallo, ik moest vanochtend om 4.00 uur mijn nest uit, ga weg.
Ze komen volgende week ook hier, maar dan ben ik lekker een paar dagen weg met een vriendin. Mag mijn vriend in de herrie zitten.
De horde kinderen voor de appie die schooien om dat plastic prul, ben er met al mân kiloâs aan lichaam gewoon doorheen gebeukt want ze blokkeerden de ingang met zân allen. Sorry not sorry.
Ik had een date met een rijke gozer (zo bleek, dat was niet expres). Ik grapte altijd met mân vriendin dat ik altijd nog rijk kon trouwen. Ik ben er nu van terug gekomen.
Hij showt zĂł erg met zân geld, echt vreselijk.Je merkt aan alles dat hij nooit enige tegenslag heeft gekend in het leven. Hij kwam me al halen in een of andere bolide die natuurlijk alleen hard kon. Hij heeft net een parket vloer gekocht voor in zijn nieuwbouw villa (we zijn 25 en ik heb net aan een dak boven mân hoofd) en hij stuurde me een foto waar hij zijn nieuwe subwoofer moest plaatsen. Naast het wijnrek of naast de inbouw bioscoop?
Zet die subwoofer maar naast je enorme zak geld en je grote ego.
Ik dacht ook dat ik een vent met centen wilde, maar het is vét irritant want het is namelijk altijd ongelijkwaardig. Dus nu heb ik met een skeerbeer.
Jeetje ik werd net echt weggekeken op werk omdat ik in de loop van de dag een beetje verkouden ben geworden (voel me daarbuiten verder prima) en dus wat zat te snotteren en niezen. Een kamergenoot vroeg serieus of ik niet naar huis wilde gaan want zij was kwetsbaar omdat ze net buikgriep had gehad en nu weer diarree had (ok thanks voor de info). Ik wilde gewoon ff mân werk afmaken man en voel me verder goed dus geen zin om voor haar weg te gaan? Ben niet ziek verder ofzo. Je kan ook zelf weg als je er last van hebt, of ergens anders gaan zitten. Misschien word ik wel ziek van jouw diarreebacillen.
Volgens mij moet een collega van mij op dit forum zitten of op egf hebben gezeten, want ik zie dat ze op instagram door meerdere mensen van hier gevolgd wordt. En ik erger me er dan vooral aan dat ik niet weet wie ze hier is
Terwijl we niet eens op dezelfde afdeling zitten en ik haar volgens mij ook nog nooit gesproken heb
Edit: haha gevonden denk ik
Wat irritant is dit ja. Als ik kinderen zou hebben zouden ze echt niet zo mogen schooien voor een paar van die prul huisjes.
Ik ben aan het werk (thuiszorg) en een cliĂ«nt liet net zien dat ze een reep chocolade met wat strooigoed had gekregen. Ik dacht toen âoh leuk dat ze ook wat voor de ouderen gedaan hebbenâ enzo. Er stond ook een gedichtje op de letter, waar dit in stond:
We brengen u wat lekkers aan de deur
En over ZWARTE Piet willen wij geen gezeur
Dus toen kon ik wel weer met mijn ogen rollen. Ook echt met die blokletters.
Wat bizar zeg! Is dat daar zo uitgedeeld?
Whoehahahah hier moeten ze achter een dranghek blijven staan .
Hahah moest er hardop om lachen maar love het woord skeerbeer
Verschrikkelijk toch? Hoe kun je zo zijn
Mân chromecast stoort echt zooooo erg.
Echt dom dat ik toen die goedkope heb gekozen, moet ik nu alsnog die van 79 ek kopen
Mijn vriendin heeft een iq test moeten maken voor een bepaalde functie en de score was niet goed genoeg. En nu noemt ze het âeen moment opnameâ. Terwijl ik een iq test dus helemaal geen moment opname vind
maar dat is het toch wel gewoon? tenzij het echt op verschillende momenten gemeten wordt. vermoeidheid oid kan de uitslag echt flink beĂŻnvloeden. maar snap wel dat dit misschien wel snel gebruikt wordt wanneer iemand niet tevreden is met de behaalde score.