Waar erger je je aan #5

Same op insta “heb je mijn artikel al gelezen/video gekeken/boek gekocht?” En dan is de ene optie jaaa en de andere nee ga ik nu doen. How about nee ik hoef je artikel niet te lezen rot op.

9 likes

Aan mensen die keihard in een winkel gaan roepen wat ze lelijk, niet leuk of ouderwets vinden. Überhaupt mensen die keihard roepen of ze iets stom vinden. Sorry, maar ben je dan zo onzeker over je eigen smaak dat je maar dingen gaat afkraken, zodat jij op een trendsetter lijkt?
Er was namelijk voor het laatst een vrouw in de H&M die constant klaagde over twee witte sokken die in een set van 7 paar zaten. En hoe meer ze klaagde hoe kleiner ze leek.

1 like

Aan mijn familieleden die mijn pakketjes niet normaal behandelen waardoor ik bijna een product van 100 euro ben kwijtgeraakt, omdat mijn broers hun krekels daar in wilde vervoeren. Rot toch op.

Aan die kut Mercedes die mega dicht op mij reed en mij geen 3 sec gunde om mijn auto in een parkeervak te zetten. Flikker op met je kut getoeter, ik wilde de auto naast mij niet raken, daarom deed ik er een seconde langer over.

Hij had hem ook op zijn zak kunnen zetten dan was zijn ego nog verder gekrenkt. Dat soort types zijn megairritant.

2 likes

Dat 99% van de instagram stories bestaat uit spotify jaaroverzichten

15 likes

Dat ik twee verschillende Spotify jaaroverzichten heb waardoor niet alles klopt. (Ik had een nieuw account aangemaakt omdat ik losgekoppeld moest worden van een familieaccount maar dat eerst niet lukte). En ik vind dat soort statistieken leuk om bij te houden.

56 likes

Heb deze gejat en in mn story geplaatst en mensen voelen zich gelijk aangevallen hahHa

4 likes

Hahaha

Ja sorry iedereen heeft ook zo’n saaie smaak. “Oh hoe interessant, je houdt van singer songwriters die acapela covers maken hoe diep!!!”

12 likes

Ik vind mijn eigen samenvatting niet eens interessant. Laat staan die van een ander.

17 likes

Dat ze bij Paul de Leeuw een ‘grap’ maken dat Sint voor de trein springt als het nog langer gaat duren. :woman_facepalming:t3:

De manier waarop Ozosnel wordt uitgesproken. Voor mijn gevoel leggen ze de klemtoon verkeerd.

Aan mijn ene collega die weer zo nodig een misplaatste opmerking moet maken.Deze week is iedereen in standje stress/drukdrukdruk,dus werk ik een paar avonden over.Krijg ik te horen: “geluk dat jij niemand thuis op je hebt wachten want dan kun je altijd overwerken!!”.Tyf gewoon op.

1 like

Hoe kortzichtig. Alsof je dan helemaal geen leven hebt naast je werk. En al mocht dat zo zijn, dan nog heb je recht op tijd voor jezelf. Stom mens

1 like

M’n schuiframen die niet 's nachts open kunnen als het waait want dan klapperen ze. En ik wil niet met dichte ramen slapen.

Kut voor de partner van diegene dat die collega niet overwerkt

5 likes

Ja liever overwerken dan dat ik op jou zou moeten wachten om mijn vrije avond mee door te brengen…

3 likes

De wasserette die onze kleren alweer in de droger heeft gegooid waardoor nu alweer een korte broek is gekrompen. Inmiddels al een aantal shirts en twee korte broeken die allemaal net niet lekker meer zitten. Kan er echt pissig van worden, het waren gewoon goede kleren. Ik had al niet zoveel kleren en zo blijft er weinig over. De dichtstbijzijnde normale kledingwinkel is 5 uur rijden dus kan ook niet even gauw iets nieuws kopen. Nou ik ga me in mijn strakke broek en te korte shirt hijsen :thumbsup:

Huh waar woon jij dan?