Ben er gisteren achter gekomen dat die knop het alleen doet bij het drogen indd!
Dat ze in de radioreclame van Douglas of Ici Paris spreken over parfum van 30 ML en het dan uitspreken als â30 em elâ ipv 30 milliliter. Maar dat zal wel hip zijn of zo.
Ja ICI idd, zal wel passen bij XL ofzo
klonk nergens naar.
Nee precies, komt gelijk mijn innerlijke Kenny B naar boven âPraat Nederlands met me!â
Ik zou vandaag met een vriend naar de stad gaan⊠niet echt afgesproken hoe laat. Alleen is hij gister om 4 naar (of vanmorgen ;p) bed gegaan⊠dus ja nu ben ik eigenlijk aan het wachten.
Een goede winterjas (mantel) vinden is zoooo moeilijk. Ik heb er nu al 4 besteld en geprobeerd en ze zijn het allemaal nietâŠ
Ik wil me echt geen geplette worst voelen in een winterjas, wat ik tot nu toe al bij alle heb gehad⊠En brede schouders + mantel zijn ook geen goede combi
Waarschijnlijk omdat 't korter is. Iedere lettergreep telt als je zendtijd per seconde betaalt haha.
Ik weet niet of dit een ergernis of een biecht is, maar ik vind stofzuigen zo stom, dat ik vorige week mân hele huis met de kruimeldief gedaan heb 
Nu is mân huis niet zo groot, maar toch 60m2 en ik had al spierpijn van het sporten, toch sqauttend door het huis omdat ik me zo stoor aan die stofzuiger: het geluid, het snoer, onhandig ding dat overal tegenaan botst!!
Een snoerloze stofzuiger staat bovenaan de wishlist hoor, maar voor nu me nogmaals ergeren eraan want mân kruimeldief is leeg dus nu moet ik wel 
Ik haat mijn telefoon. Heb er al haast niks meer op staan en weet haast ook niet meer wat te verwijderen. 
Ik had dat laatst ook! Bleek ik een aantal reservekopieën te hebben opgeslagen. De laatste heb ik op mijn laptop gezet en nu heb ik weer voldoende ruimte.
Aaargh een youtuber doet dat ook altijd en ik erger me daar echt aan. Praat Nederlands met me.
Is het dan niet handiger om naar de winkel te gaan en er een paar te passen dan om ze allemaal te bestellen?
Ik vond het extra raar (of misschien gewoon typisch) dat hij daarna wel iets over zijn eigen seksleven ging delen. Ik weet niet meer precies war hij zei maar iets van dat hij ook wel van seksen hield ofzo.
*Oh het was dat hij geen banden kon plakken âmaar neuken wel!!â
Thanks Adriaan. Dat wilden we wel echt weten.
Ik doe op mân werk best vaak telefonisch een overleg, omdat het nou eenmaal niet anders kan. Maar ik heb er zoân hekel aan. Nu ook weer: ik heb er een ingepland, voor half 12 en nog niemand heeft ingebeld. En nu zit ik hier te wachten op wat komen gaat, terwijl ik er sowieso al geen zin in heb.
Kerrievlekken in kleding.
Weet iemand of dit ook zo werkt bij een android? Ik kan geen mapje prullenbak vinden. Mijn telefoon zit ook constant vol terwijl ik amper apps heb en videoâs etc al lang verwijderd heb. Hij blijft aangeven dat geheugen vol is.
Ik heb een samsung en als ik mijn geheugen wil opschonen (kon dit maar in mijn hoofd hahaha) dan ga ik naar instellingen en dan apparaat onderhoud. En dan klik ik op optimaliseren. Dan ruimt hij alle onnodige data op. (Geen fotos op apps of notities maar vage bestanden die extra zijn opgeslagen ofzo )
Ik krijg mezelf niet opgestart vanochtend
ik heb mân was afgehaald en in mân kast gelegd en toen vond ik het genoeg en ben in mân bed gaan liggen met een kruik en een kerstfilm
maar ik moet nog boodschappen doen, douchen, aankleden, maar het wil gewoon niet. Bluh op zulke dagen.
Mijn vriend en ik willen graag een auto kopen via marktplaats van een garage, maar ze reageren zooo traag. Heb ook al gebeld maar dat schiet ook niet echt op omdat alles steeds nagevraagd moet worden.
Ik ben aan het bellen met een klantenservice en die gast zit zo hard in de telefoon te ademen, ik word helemaal gek.