Waar erger je je aan #5

Voor mensen met weinig geheugen en spotify app: af en toe de cache van de spotify app leeggooien. Bij mij wordt die soms 1GB groot.
Hier staat het, bij instellingen:

Volgens mij doet hij dat ook als je doet wat @Soy.peor zegt trouwens, maar dat weet ik niet zeker
Edit: net geprobeerd en het cache in Spotify blijft staan dus sowieso goed om het daar ook te doen

5 likes

Ik deed dit ook wel eens met mn facebook. Dit gebruik ik nu niet meer maar voorheen vrat het heeel veel data

1 like

Ja dit doe ik ook regelmatig! @Soy.peor Thanks want er kwam wel eens in beeld dat ik dubbele bestanden had en of ik die weg wilde gooien, maar als ik die melding wegklikte kon ik die optie nooit meer vinden en nu wel (y). Staat bij mij bij instellingen > opslag.

2 likes

Ja! Heb sowieso nog maar <100 foto’s er op staan. Ik zal dat van @MevrWillem eens controleren.

Blokkeren?

Collega’s die (vals) meezingen met muziek en hardop hun mails eigen eigen teksten voorlezen.

1 like

Ik wilde leuk lampjes ophangen in de keuken maar die tyfusteringdingen blijven niet hangen. Krijg echt de pleuris.

En nu zijn ze kapot. Iets te hard de badkamer in geslingerd toen het niet lukte.

5 likes

Ik erger me aan mensen die sigaretten komen halen in de supermarkt en dan niet achteraan in de rij aansluiten maar aan de zijkant van de toonbank gaan staan. En dat de caissière dan niet zegt van: kunt u achteraan gaan staan? Nee dat ze diegene dan ook nog gewoon helpt.

7 likes

Facturen naar beneden afronden. Eh nee die 0.70 cent hoort er ook gewoon bij? Geen factuurnummer erbij ook, staan meerdere open.
Irritante handelaren.

I feel ya.

1 like

Ja ze zaten ook godverdomme allemaal door mekaar gefrommeld

12 likes

Ik heb micelair water gekocht bij kruidvat van een nieuw merk en mijn huid reageert er een beetje op. Niet heftig ofzo met garnier gebeurde dat niet. En het is ook nog een mega fles

Ik heb weleens gehoord dat je bij kruidvat make-up kunt terugbrengen als je er allergisch op reageert, misschien kun je dit ook terugbrengen? Heb het zelf nooit geprobeerd, dus ik weet niet of het echt kan.

Je kunt me stories standaard voor mensen verbergen via vehaalinstellingen. Ook nog een optie, hoef je haar niet helemaal te blokkeren. Heel irritant dat ze dat doet.

Ik las dit in mijn hoofd ook echt op met die stem van Lau, Geweldig :laughing:

Ja dat heb ik hier inderdaad al eens gelezen… maar heb sowieso geen bon meer en vind dat toch een beetje ongemakkelijk om zo te zeuren in een winkel

Haha, ik dacht n.a.v. je titel dat het misschien wel een optie zou zijn. Maar misschien kan je er beter iemand anders blij mee maken.

Dat Lange Frans ineens op mijn radio was en ik nu dus mijn radio uit moest zetten. En ik ben te wispelturig voor spotify vandaag, ik wil dat andere mensen bepalen welke muziek ik hoor, en een beetje slap ouwehoeren. Maar dan wel met leuke mensen en niet met een vieze kwal. Heel teleurstellend van Frank, ik vond hem altijd zo leuk.

1 like

Ik zeg zo vaak met een Tiny stemmetje: ja het is hier heel gezellig

3 likes

Hahahah ja maar ik ben toch meer een schriftelijke klager :joy: en het is nu mijn eigen fout ipv het kruidvat. Want ik liet me gewoon verleiden door een mooie fles

4 likes