Waar erger je je aan #5

Stomme opmerking van hem. Was je er eerst zelf wel blij mee? Het staat vast gewoon leuk!

Aan die stomme voetbal altijd. We hebben nu ook zo’n zender waar 24/7 voetbal op is ofzo. En altijd die domme interviews na de wedstrijd.

2 likes

Oh ja begrijpelijk! Mijn ex ging altijd naar de wedstrijd en keek daarna thuis ook nog de samenvatting en dan nog studio sport ofzo
 Echt dude je was er bij waarom nog 3 keer kijken :roll_eyes: mis dat dan ook echt niet hahah

2 likes

Aan het hele concept fake news, echt why, we hebben al genoeg real nieuws donderdop met je gemanipuleer!

Oh jaaa of bij ons gaan ze dan vaak door de ramen al gluren en zwaaien, terwijl ze gewoon kunnen aanbellen zodat ik op mn gemak open kan doen

Ik zit momenteel in het laatste semester van mijn studie, waarbij we samen met andere studies moeten werken aan een project. Ben er echt zoooo klaar mee dat iedereen een andere mening heeft en mensen niet logisch na lijken te denken. Bijvoorbeeld over het maken van kosten zonder dat de opdrachtgever er van weet terwijl hij benadrukt heeft bij mij (projectmanager) dat we eerst moeten overleggen. De groep vond het prima om desnoods zelf die €20 pp bij te leggen ivm tijdsnood, maar ik vind dat echt idioot. Opdrachtgever zegt niets voor niets dat we moeten overleggen met hem. Dit gaat met heel veel dingen zo, men roept en doet maar en beslist voor anderen zonder dat iedereen het er mee eens is. Ik ben dan iemand die er wel wat van zegt, ook omdat ik degene ben die met de opdrachtgever communiceert en het moet verantwoorden. Maar uiteindelijk krijg ik tijdens de peerreview te lezen dat een deel van de groep vindt dat ik niet naar de meningen van anderen luister, niet goed samenwerk en niet tegen feedback kan. Ja doehoei. In het werkveld beslis je toch ook geen dingen zonder dat de klant het er mee eens is of iedereen akkoord gaat. En die feedback komt dan ook nog eens van de mensen die juist het minst doen. Ben blij als het eind januari is.

Ik erger me dat we gaan gourmetten vanavond. Elke keer krijg ik steeds meer afkeer tegen dat volproppen met vlees wat gebakken is in een pannetje met veel te veel boter. Het duurt ook te lang waardoor ik mezelf ga volstoppen met brood. En die lucht. Ik wilde mijn haar pas morgen wassen maar dat moet dus vanavond.

1 like

De trein is fucking druk en ik heb een heeeel kwetsbare surprise bij me omg als dit maar goed gaat😭 had 'm gelukkig thuis al wel op de foto gezet voor een vriendin want mogelijk komt ie in gestampte vorm aan. Ik zelf trouwens ook.

Het woord “naar”. Sinds een tijdje is alles “naar”. Ben blij als die trend weer over is gewaaid.

De pauze knop van mijn nieuwe wasdroogmachine werkt niet. Of hij reageert er niet op. Nu twijfel ik of hiervoor moet bellen oid. Kans is dan groot dat ik een nieuwe krijg maar weet niet of ik daar zin in heb. Maar aan de ene kant vind ik het ook irritant dat die knop het niet doet want nu kan ik nooit tussentijds bij de was

Ik heb gister een mega zak met daarin kleine zakjes popcorn gekocht en in de bijkeuken/het washok gelegd en nu is die hele zak open gebeten en zijn er 5 zakjes leeg :rage: Dus er zit gewoon echt een smerig beest en ik vind het zooooo erg hÚ bah bah is echt één van mijn grootste angsten

M’n moeder durft die kamer nu ook niet meer in dus iedere ochtend voor m’n stiefvader gaat werken geven we een lijst met spullen aan hem door die we nodig hebben en dan haalt hij alles uit die kamer zodat we er niet in moeten zijn. We hebben al spul gekocht dus hopelijk werkt het snel.

Vind het zoooo vies hĂš

En dan had ik het dus toch goed gezien woensdag avond

3 likes

Bij een wasmachine kun je volgens mij nooit zo maar op pauze drukken en meteen de deur open doen, zit een wachttijd op van 5 min ofzo ivm het water dat er uit moet. Hoe dat bij een wasdroogmachine zit weet ik niet, kun je wel na een paar minuten bij de was als je die knop indrukt?

Ben er gisteren achter gekomen dat die knop het alleen doet bij het drogen indd!

Dat ze in de radioreclame van Douglas of Ici Paris spreken over parfum van 30 ML en het dan uitspreken als ‘30 em el’ ipv 30 milliliter. Maar dat zal wel hip zijn of zo.

4 likes

Ja ICI idd, zal wel passen bij XL ofzo :sweat_smile: klonk nergens naar.

Nee precies, komt gelijk mijn innerlijke Kenny B naar boven ‘Praat Nederlands met me!’

2 likes

Ik zou vandaag met een vriend naar de stad gaan
 niet echt afgesproken hoe laat. Alleen is hij gister om 4 naar (of vanmorgen ;p) bed gegaan
 dus ja nu ben ik eigenlijk aan het wachten.

Een goede winterjas (mantel) vinden is zoooo moeilijk. Ik heb er nu al 4 besteld en geprobeerd en ze zijn het allemaal niet

Ik wil me echt geen geplette worst voelen in een winterjas, wat ik tot nu toe al bij alle heb gehad
 En brede schouders + mantel zijn ook geen goede combi

1 like

Waarschijnlijk omdat 't korter is. Iedere lettergreep telt als je zendtijd per seconde betaalt haha.

Ik weet niet of dit een ergernis of een biecht is, maar ik vind stofzuigen zo stom, dat ik vorige week m’n hele huis met de kruimeldief gedaan heb :roll_eyes:
Nu is m’n huis niet zo groot, maar toch 60m2 en ik had al spierpijn van het sporten, toch sqauttend door het huis omdat ik me zo stoor aan die stofzuiger: het geluid, het snoer, onhandig ding dat overal tegenaan botst!!

Een snoerloze stofzuiger staat bovenaan de wishlist hoor, maar voor nu me nogmaals ergeren eraan want m’n kruimeldief is leeg dus nu moet ik wel :sob:

6 likes