Waar erger je je aan #5

Ik haat mijn telefoon. Heb er al haast niks meer op staan en weet haast ook niet meer wat te verwijderen. :roll_eyes:

2 likes

Ik had dat laatst ook! Bleek ik een aantal reservekopieën te hebben opgeslagen. De laatste heb ik op mijn laptop gezet en nu heb ik weer voldoende ruimte.

Aaargh een youtuber doet dat ook altijd en ik erger me daar echt aan. Praat Nederlands met me.

1 like

Is het dan niet handiger om naar de winkel te gaan en er een paar te passen dan om ze allemaal te bestellen?

4 likes

Ik vond het extra raar (of misschien gewoon typisch) dat hij daarna wel iets over zijn eigen seksleven ging delen. Ik weet niet meer precies war hij zei maar iets van dat hij ook wel van seksen hield ofzo.

*Oh het was dat hij geen banden kon plakken ‘maar neuken wel!!’
Thanks Adriaan. Dat wilden we wel echt weten.

5 likes

Ik doe op m’n werk best vaak telefonisch een overleg, omdat het nou eenmaal niet anders kan. Maar ik heb er zo’n hekel aan. Nu ook weer: ik heb er een ingepland, voor half 12 en nog niemand heeft ingebeld. En nu zit ik hier te wachten op wat komen gaat, terwijl ik er sowieso al geen zin in heb.

Kerrievlekken in kleding.

1 like

Weet iemand of dit ook zo werkt bij een android? Ik kan geen mapje prullenbak vinden. Mijn telefoon zit ook constant vol terwijl ik amper apps heb en video’s etc al lang verwijderd heb. Hij blijft aangeven dat geheugen vol is.

Ik heb een samsung en als ik mijn geheugen wil opschonen (kon dit maar in mijn hoofd hahaha) dan ga ik naar instellingen en dan apparaat onderhoud. En dan klik ik op optimaliseren. Dan ruimt hij alle onnodige data op. (Geen fotos op apps of notities maar vage bestanden die extra zijn opgeslagen ofzo )

Samenvatting

2 likes

Ik krijg mezelf niet opgestart vanochtend :face_with_symbols_over_mouth: ik heb m’n was afgehaald en in m’n kast gelegd en toen vond ik het genoeg en ben in m’n bed gaan liggen met een kruik en een kerstfilm :joy: maar ik moet nog boodschappen doen, douchen, aankleden, maar het wil gewoon niet. Bluh op zulke dagen.

2 likes

Mijn vriend en ik willen graag een auto kopen via marktplaats van een garage, maar ze reageren zooo traag. Heb ook al gebeld maar dat schiet ook niet echt op omdat alles steeds nagevraagd moet worden.

Ik ben aan het bellen met een klantenservice en die gast zit zo hard in de telefoon te ademen, ik word helemaal gek.

Voor mensen met weinig geheugen en spotify app: af en toe de cache van de spotify app leeggooien. Bij mij wordt die soms 1GB groot.
Hier staat het, bij instellingen:

Volgens mij doet hij dat ook als je doet wat @Soy.peor zegt trouwens, maar dat weet ik niet zeker
Edit: net geprobeerd en het cache in Spotify blijft staan dus sowieso goed om het daar ook te doen

5 likes

Ik deed dit ook wel eens met mn facebook. Dit gebruik ik nu niet meer maar voorheen vrat het heeel veel data

1 like

Ja dit doe ik ook regelmatig! @Soy.peor Thanks want er kwam wel eens in beeld dat ik dubbele bestanden had en of ik die weg wilde gooien, maar als ik die melding wegklikte kon ik die optie nooit meer vinden en nu wel (y). Staat bij mij bij instellingen > opslag.

2 likes

Ja! Heb sowieso nog maar <100 foto’s er op staan. Ik zal dat van @MevrWillem eens controleren.

Blokkeren?

Collega’s die (vals) meezingen met muziek en hardop hun mails eigen eigen teksten voorlezen.

1 like

Ik wilde leuk lampjes ophangen in de keuken maar die tyfusteringdingen blijven niet hangen. Krijg echt de pleuris.

En nu zijn ze kapot. Iets te hard de badkamer in geslingerd toen het niet lukte.

5 likes

Ik erger me aan mensen die sigaretten komen halen in de supermarkt en dan niet achteraan in de rij aansluiten maar aan de zijkant van de toonbank gaan staan. En dat de caissière dan niet zegt van: kunt u achteraan gaan staan? Nee dat ze diegene dan ook nog gewoon helpt.

7 likes