Waar erger je je aan #5

Facturen naar beneden afronden. Eh nee die 0.70 cent hoort er ook gewoon bij? Geen factuurnummer erbij ook, staan meerdere open.
Irritante handelaren.

I feel ya.

1 like

Ja ze zaten ook godverdomme allemaal door mekaar gefrommeld

12 likes

Ik heb micelair water gekocht bij kruidvat van een nieuw merk en mijn huid reageert er een beetje op. Niet heftig ofzo met garnier gebeurde dat niet. En het is ook nog een mega fles

Ik heb weleens gehoord dat je bij kruidvat make-up kunt terugbrengen als je er allergisch op reageert, misschien kun je dit ook terugbrengen? Heb het zelf nooit geprobeerd, dus ik weet niet of het echt kan.

Je kunt me stories standaard voor mensen verbergen via vehaalinstellingen. Ook nog een optie, hoef je haar niet helemaal te blokkeren. Heel irritant dat ze dat doet.

Ik las dit in mijn hoofd ook echt op met die stem van Lau, Geweldig :laughing:

Ja dat heb ik hier inderdaad al eens gelezen
 maar heb sowieso geen bon meer en vind dat toch een beetje ongemakkelijk om zo te zeuren in een winkel

Haha, ik dacht n.a.v. je titel dat het misschien wel een optie zou zijn. Maar misschien kan je er beter iemand anders blij mee maken.

Dat Lange Frans ineens op mijn radio was en ik nu dus mijn radio uit moest zetten. En ik ben te wispelturig voor spotify vandaag, ik wil dat andere mensen bepalen welke muziek ik hoor, en een beetje slap ouwehoeren. Maar dan wel met leuke mensen en niet met een vieze kwal. Heel teleurstellend van Frank, ik vond hem altijd zo leuk.

1 like

Ik zeg zo vaak met een Tiny stemmetje: ja het is hier heel gezellig

3 likes

Hahahah ja maar ik ben toch meer een schriftelijke klager :joy: en het is nu mijn eigen fout ipv het kruidvat. Want ik liet me gewoon verleiden door een mooie fles

4 likes

Ik ben super kinderachtig m’n middelvinger aan het opsteken naar het plafond omdat ik m’n bovenbuurvrouw nie ken lije
Helpt wel

21 likes

Ik was net in de AH en een winkelmedewerker zat tegen een andere winkelmedewerker dat zij echt op een kech school zat, echt een school vol kechs en herhaalde dat nog eens 5x tegen andere vakkenvullers. Mensen in een soort vest met AH logo zijn bedrijfsleider daar toch? Of teamleider ofzo? Dan vind ik het nog lomper.
Ik wilde bijna vragen of hij het normaal vond om 1 zulke dingen te zeggen, 2 zulke dingen te zeggen als je aan het werk bent, en 3 zulke dingen te zeggen als je de bedrijfsleider/teamleider bent. Maar ik durfde niet :’)

3 likes

Zoiets had ik ook vandaag en zette toen de spotify lijst ‘Songs to sing in the shower’ aan. Best leuke mix van liedjes om mee te zingen!

2 likes

Je vindt Lange Frans een vieze kwal?
Waarom? En is Frank nu meteen helemaal afgeschreven nu hij een keer Lange Frans heeft gedraaid?

Valt me sowieso op die taal die ze zó hard naar elkaar uitslaan tegenwoordig. Alsof de klanten doof zijn, ofzo? Dat geschreeuw over het weekend, hoeveel vriendjes je hebt gehad en hoe kut de klanten zijn. Zo hoefde ik vroeger echt niet te doen hoor, bij m’n bijbaantje bij de Jumbo.

5 likes

Dat ik mijn eerste schnitzel heb laten aanbranden. Vond de tweede zo lekker dat ik er nog wel een lustte :joy:

1 like

ooooh herkenbaar, heb ook aardig wat studiegenoten die boos worden als er weer eens een nederlands voorbeeld gebruikt wordt want “we doen toch een internationale studie!!!” nouja je hebt er zelf voor gekozen om hier te gaan studeren???

& frans lijkt ook best wel een statustaal te zijn bij mij op de campus? als in, er wordt op je neergekeken als je nederlands spreekt omdat je dan mensen uitsluit van de conversatie, maar Frans, geen probleem?Âż??

Vind het sowieso irritant dat mensen denken dat ze helemaal geen Nederlands hoeven te leren als ze hier studeren, omdat Nederlanders toch allemaal Engels spreken. Vind een beetje basis van een taal leren wel zo geĂŻnteresseerd overkomen en ik kan het waarderen als iemand tenminste in het Nederlands begint/probeert.

Tijdens een paar groeplessen op het sportcentrum was er een docent die aan het begin van de les vroeg: ‘is there anyone who does not speak dutch?’ en er was één meisje die geen Nederlands sprak en toen zei ze: “well, today you are going to learn, we zijn immers in Nederland en we doen deze les gewoon in het Nederlands” en dat kon ik heel erg waarderen. Overigens als ze dat meisje specifiek uitleg gaf, deed ze dat wel in het Engels, dus het was ook niet naar ofzo.

20 likes