Waar erger je je aan #5

Ik wens je nog een fijne dag! :sparkles:

:nauseated_face::nauseated_face:

1 like

echt he. :woman_facepalming:

@DonnieDarko het delen van screenshots van privégesprekken is niet toegestaan. Graag je berichten aanpassen of eventueel verwijderen. In eigen bewoording vertellen, is geen probleem.

Maar het is zo “rewarding” om wat enkele basis dingen te leren denk ik dan. M’n gemiddelde studiegenoot weet niet eens wat ze moeten zeggen als een cassiére “wilt u het bonnetje” vraagt. Heb wel echt het idee dat er anders op je gereageerd wordt ook als je in ieder geval laat zien dat je het probeert.

5 likes

tja ik vind dat gewoon niet zo beleefd.

2 likes

dit had ik laatst ook​:sob::sob: het leek me zo’n toffe cursus ook maar helaas, rol echt niet zo vroeg m’n bed uit voor zoiets

Oh ja zo kan ook inderdaad, zitten waarschijnlijk allemaal gepensioneerde boomers op die cursus dan haha

1 like

Ik word echt GEK van de stress. Voel zoveel spanning in mijn buik. Gvd laat het snel donderdag zijn.

“ok kerstboomer”

Wauw :ok_hand: :joy:

24 likes

Dit is mijn droombaan.

Edit: @VickyViolence @grace kunnen we ons niet als webcare team in laten huren door bedrijven. Wij zouden hier echt goed in zijn.

4 likes

Haha moest echt lachen om deze post sorry, 10 uur vroeg? Het voelt als zo’n andere wereld als iemand zoiets zegt, het eerste waaraan ik dacht was idd “dan zit je toch op je werk” zoals @monkeyslut zei. 10 uur vroeg noemen doet me denken aan m’n studententijd, rip💔
(Edit: hoop dat dit niet kut overkomt want zo bedoel ik het niet, beetje weemoedig lachen vooral :cry:)

16 likes

Lijkt me geweldig om jullie live commentaar of reactie te horen telkens als ik weer een bullshit mail of review krijg van een klant :laughing: love sarcasm.

2 likes

Hahaha nee begrijp ik, heb echt een héél verstoord ritme ook

1 like

Ik vind deze wel écht nice :clap:

Lange Frans heeft opgetreden op het congres van FvD, gezellig samen met Thierry. Dus ja, ik vind hem een vieze kwal. Frank is niet meteen helemaal afgeschreven, maar ik vind het wel teleurstellend dat hij zo iemand een podium geeft (want ik had meer van hem verwacht).

5 likes

Ja klopt dat kan ook, maar dat geldt voor mij niet dus daarom dacht ik daar niet aan.

Oooh dat wist ik niet van Frans! Teleurstellend zeg.

1 like

Om 6 uur had mijn vriend sushi besteld, zou een uur duren. 1 uur en 20 minuten later moest ik bellen van hem. Toen zei die vrouw we zijn het nu aan het maken en het komt eraan.

Ja dan heb je de verkeerde aan de lijn :exploding_head: ik zei het is er binnen 10 minuten anders nemen we het niet meer aan en betalen we ook niet. Toen heeft ze de bestelling geannuleerd dus nu zijn we allebei chagrijnig omdat we zin hadden in sushi

5 likes

Klacht indienen.

3 likes

Is al onderweg naar thuisbezorgd!!!1

1 like