Een rapje schrijven met/voor Holleeder vond ik ook een zeer vreemde zet.
M’n whatsapp heeft storing
Haha wow drastisch. Jij dacht dreigen helpt. Wordt het nu een droge boterham?
Ja kreeg even een koekje van eigen deeg maar nee daarna dominos besteld. Niet hetzelfde natuurlijk maar ook wel lekker
Oh die is er wel snel!
Dat wist ik dan weer niet, maar dat helpt inderdaad ook niet mee nee.
Meisje zei niet zoveel. Andere collega g(ook een jongen) ging beetje meepraten van “ik zei het toch”. Ja mensen konden het gewoon horen al was het wel stil in de winkel. Ik ga misschien nog wel mailen. Was ook echt een gast van 25 ofzo.
Aan het feit dat ik een opberg-ding (mand/kist/doos) wil kopen maar geen enkele webshop kan filteren op maat. Hij moet in een kast passen dus ik ben gebonden aan de maat en ik wil uiteraard een opberger die zoveel mogelijk ruimte benut (zowel l, b als h).
Kom net beneden, heeft een van de katten een onzettend grote muis meegenomen en die verstopte zich onder het kattenspeeltje dat ik optilde
Heb kat weggewerkt, andere kat en ik zijn aan het overleggen hoe we die muis nu weg krijgen
Omg. Muis is weer buiten
Normaal gaat mijn vriend later uit bed dan ik maar vandaag moet hij vroeger beginnen op werk. Het leek hem wel even een goed idee om de badkamer 20 min bezet te houden om te gaan poepen waardoor ik nu moet haasten. En nu is hij verontwaardigd omdat ik op de deur bonkte dat hij op moest schieten.
M’n grootste ergernis op dit moment is verjaardag felicitaties in een groepsapp waarom doen mensen dat, zo van kijk mij eens attent zijn terwijl je waarschijnlijk gewoon op fb zag dat er iemand jarig is
Ik doe het express zodat anderen zien dat iemand jarig is en ook gaan feliciteren. Vind ik leuk voor de jarige
Ik vergeet regelmatig verjaardagen. Ik weet wel wanneer iemand ongeveer jarig is (begin maart, of rond 10 april, dat idee) maar dan iemand lukraak feliciteren is natuurlijk niet handig. Dus ik vind het wel fijn. Zeker sinds ik geen Facebook meer heb
Aan dat ik mijn sjaal kwijt ben :(((
Dat steeds meer winkels om persoonlijke informatie vragen, zoals bijv. je e-mailadres of postcode. Ik was net bij een schoenenwinkel en die vroeger of zij mijn postcode mogen hebben. Laatst ook al bij de kapper. Irritant dat iedereen alles van je wil weten, dus ik geef hem niet of geef een nep mailadres op.
Is vervelend ja, maar anders kan je kans lopen dat je geen reclame meer krijgt. De meeste mensen die bij ons hun postcode niet gaven, kwamen na een tijdje wel vragen waarom ze geen reclame van ons in het pakketje vonden.
Hoe fcking moeilijk is het om een COMPLETE SET ONDERDELEN aan te leveren voor een fitnessapparaat. En de klantenservice is natuurlijk weer op veel te specifieke tijden open. Geen wereldramp hoor, maar balen. Kun je daar weer op gaan wachten.
Lijkt me helemaal prima: jouw huis jouw regels. Ze gaat er maar aan wennen toch? Ik doe negen van de tien keer niet eens open als ik niemand verwacht, mensen moeten mij niet lastig vallen in mijn vrije tijd zonder aankondiging hoor.
@Pantalones vreselijk! Ik snap jou heel goed hierin. Ben blij dat mijn ouders wat verder weg wonen (uurtje rijden) want mijn moeder zou hetzelfde zijn. Als mijn ouders langskomen maak ik me ook altijd al een dag van tevoren druk of alles wel schoon genoeg is, of ze hier of daar geen opmerking over gaat maken. En dan alsnog is het: ‘Zal ik eens even de trap stofzuigen?’ ‘Ik ga even je ramen lappen!’ Zo vermoeiend! Hopelijk kan je het een beetje loslaten.