Lijkt net of ie hoeren zegt of ligt dat aan mijđ
Huhhh wat een raar verhaal, wat een vreemde verkoopsters! Laat jou lekker kopen wat je wil kopen, anders hadden ze het maar als set moeten ophangen
Wow nu je het zegt. Heb hier lang naar moeten luisteren maar dacht heel onschuldig dat ie hoera roep 
@Evert steeds als het stil werd dacht ik yes hij is weg, maar dan hoorde ik hem weer dichterbij komen. Gelukkig regent het nu!
Van muziek wordt ik altijd nerveus op een of andere manier (als het ineens sneller gaat denk ik shit tempo werk sneller). Ik vind lo-fi beats altijd wel fijn, maar dan komt er ineens een rare panfluit doorheen (of gewoon een minder âsaaiâ deuntje) en dan ben ik er weer helemaal uit haha
Maar ga eens wat andere lijsten proberen!
Dit nummer zou het enige juiste antwoord zijn.
De wasmachine gaf een foutcode aan. Na internet te hebben geraadpleegd, moet ik de wasmachine gekanteld laten drogen voor 24 uur.
Zit je dan met een zeiknatte was. 
Mijn vriend wilde perse witte sonossen ipv de zwarte die we al hadden. Maar sinds we de nieuwe hebben luistert Google niet meer naar mij 
Neen, ik hoorde ook âhoere!â
Ik gooi echt nooit eten weg, maar ik werd hier zo gefrustreerd van dat ik alles heb fijn geknepen en in de prullenbak heb geflikkerd. De maaltijd zonder wraps gegeten.
Dit had ik vorige week ook en snap zooo je frustratie hahah ik was ook bijna in staat het weg te smijten haha zo irritant!!
Ik ben echt zo emotioneel de laatste twee dagen. Ik huil dan wel niet echt maar de tranen zitten echt om de kleinste dingen (leuk en minder leuk) achter mân ogen te prikken.
Mijn ex schoonmoeder heeft vandaag mijn kinderen gehad, omdat mijn ex onverwachts moest werken en het eigenlijk zijn dag was maar goed, ze heeft een behoorlijke hekel aan mij en we hebben op een parkeerplaats afgesproken om kwart voor 8. Ze was heel druk en moest per se op tijd, nou prima tijd. Nu appte ze mij terwijl ik sta te wachten het wordt 3 kwartier later
Echt dit is zo pesten
Ah jemig wat kinderachtig van haar!
Dit is echt onbehoorlijk! Als ze enigzins respect wil uiten naar de moeder van haar kleinkinderen dan doe je dit niet. Ik hoop dat jouw ex haar hierop aanspreekt. Is al iets om op een parkeerplaats af te spreken maar dan ook nog driekwartier wachen. Echt niet oké. Jij kan hier niets aan doen en heel veel sterkte, dit verdien je niet 
Kan echt niet wachten tot het 2 januarie is en de histerie voorbij is.
Edit .Ohnee wacht dan moet ik nog een week lang doen alsof ik iedereen het beste wensâŠ
Dat de familie van mijn vriend niet even kan beslissen wat ze met kerst willen. De ene dag gaat het wel door (met heel de familie) en dan weer niet. Wil gewoon weten waar ik aan toe ben, vind het al vermoeiend genoeg om een hele dag met zoveel mensen door te brengen, en straks verheug ik me op lekker kerstavond met mijn vriend thuis en dan moet ik toch daarheen.
Oh wat lief van je! Ja ze is gewoon heel kinderachtig. Ze is het met veel dingen niet eens wat ik doe. Ze had al commentaar of ik de volgende keer wanneer ik kleding mee geef het niet zo in een tas wil proppen want dan komen er vouwen in. Nu moest ze alles strijken inclusief de pyjamaâs.
Had het gewoon opgevouwen in een tas gedaan maar goed, ze is gelukkig wel lief voor de kinderen.
Ik erger me kapot aan de H&M website
De laatste tijd gaat het iedere keer mis met dat kut winkelmandje
Dan gooi ik er bijv 12 stuks in, kijk nog even rond en dan na 5 minuten gooi ik nog een artikel in mân winkelmandje en dan opeens is mân winkelmand leeg?! Heb het al vaak gerefreshed maar blijft op 0. Nu moet ik weer opnieuw beginnen blegh
Is nou al de 6e keer dat dit zo gaat in de laatste weken
Dat heb ik ook! Ik heb hier wel eens gelezen dat je gewoon alles moet âfavorietenâ. Dan pas als je klaar bent alles in winkelmandje en dan gelijk afrekenen. Kut dat het zo moet maar het werkt wel 
Kunnen jullie niet je eigen plan trekken, dan weet je waar je aan toe bent. Je hebt toch helemaal geen zin om dan opeens op te moeten draven op een avond waarop je eigenlijk iets anders zou willen.
Misschien kun jij het voortouw nemen om iets te organiseren (als je daar zin in hebt). Dan weet je in ieder geval waar je aantoe bent. Dan maak je bijvoorbeeld een leuke pub quiz en vraag je iedereen om een lekker hapje mee te nemen.
Of je stelt voor om met zân allen te gaan eten waarbij ieder een gang maakt. Het hoeft niet eens bij jou thuis, maar als jij de knoop doorhakt van dit gaan we doen, staat er in ieder geval een plan vast. Zo heb ik dit ook gedaan met Sinterklaas met mijn schoonfamilie en dat was wel heel chill. Mijn schoonmoeder was allang al blij dat ik iets wilde regelen en iedereen vond het uiteindelijk heel erg gezellig.