Oh dat kan wel hoor, maar ik wil dat zelf juist een keer niet. Dus ik wil zelf de moeite doen naar hem te komen en dat heb ik ook al lang beloofd.
Wat is daar mis mee? Love kvw
Kerstbomen met gekleurde knipper lampjes bij de overburen. Soort constante mini disco . Gisteravond met wasknijpers de gordijnen in mijn slaapkamer dichtgedaan. Want de disco kwam door het kiertje heen
Ik heb een dure panty gekocht maar ik trek er direct een gat in dag 10euro
Oei, welke? Ik heb goede ervaringen met oroblu. Denk dat ik ze bij voorzichtig gebruik wel 30 keer kan dragen!
LIDL BY LIDL BY LIDL
kerstfeest in het land voordeel voor de klant
Ik kocht een roze deo want vond die verpakking zo cute super dom want de geur is enorm zoet, krijg er brugklas vogue deo flashbacks van
De mensheid en technologie is zo ver gevorderd en alsnog kunnen we geen panty’s ontwikkelen die niet scheuren
Dat er interessante dingen spelen op kantoor. Maar dat ik veel te weinig ervaring heb dit zelf te doen.
Meekijken is goed, maar wil ook zelf wat kunnen.
Heel lang geleden op het EGF zei iemand dat ze zich ergerde aan en de overvloed van kattenmemes en hoe het vrij plots cool was geworden om een crazy cat lady te zijn. Ik weet nog dat ik die ergernis niet begreep maar eh…
Plantenmemes. Jezus ik begrijp die forummer zo goed nu.
Ja het is sven & nogwat. Huismerk van een winkel hier. Zelfs in oroblu trek ik zo gaten. En de winkeldames maar zeggen dat ik voorzichtiger moet doen.
Ik doe vaak een zwarte legging over mijn penty heen als ik buiten ben! En dan binnen weer uit. Weet niet of je dat hebt liggen?
Of misschien twee over elkaar?
Vind het wel een beetje raar. Als iedereen het doet, zou ik ook even meedoen, een dom pirouetje (?) draaien en zeggen: nu de mannen!
Ik zou gewoon blijven zitten haha. Fuck die shit hoor.
Ik ben net ziek naar huis gegaan van kantoor. Verkouden, huid doet zeer, hoofdpijn, kan niks meer etc. Maar dan NOG voelt het alsof ik nu lig te spijbelen. Hoe kom ik ooit van het idee af dat je je alleen ziek mag melden als je niet meer kan lopen???
Als je een manier hebt gevonden om van dat idee af te komen, please let me know. Ik heb dat ook. De vader van een vriendinnetje vroeger zei altijd ‘als je nog rechtop staat en ademt is er niks aan de hand’ en die is best wel blijven hangen haha.