Zou ik inderdaad heel graag willen, maar mijn vriend wil sowieso naar zijn familie toe mocht het wel doorgaan (hij vindt kerst super leuk en familie heel belangrijk). En ik heb niet zo’n zin om dan al een heel plan voor een gezellige avond/menu met lekkere dingen bedacht te hebben en me daarop verheugen en dat ik dan toch alleen ben/daarheen mee moet…
@George dat klinkt goed! Fijn dat dat gewerkt heeft met sinterklaas, ga het voor een andere keer zeker onthouden want zie dit ook wel gebeuren bij ons. Ik twijfel alleen of het in deze situatie iets uit zou maken, in principe stond het hele plan namelijk al (bij mijn schoonouders thuis, tante van mijn vriend zou koken), maar mijn schoonmoeder heeft heel rigoureus besloten dat het teveel zou zijn voor mijn schoonvader (die in een burnout zit). En verder heeft niemand van die familie zin om het bij hun thuis te houden. Bij ons thuis is ook niet echt een optie, wij hebben een veel te klein huis daarvoor. Maar mijn vriend vindt kerst dus echt het hoogtepunt van het jaar altijd, dus die praat nu al dagen op z’n moeder in om het toch maar plaats te kunnen laten vinden. En ik vind de onzekerheid gewoon vervelend en mijn vriend zegt ook dat ze de ene dag heel positief is, maar de volgende het weer helemaal niet zit zitten. In plaats van dat het even met m’n schoonvader besproken wordt…

echt stop met die meuk door m’n strot te duwen. Ik heb nu geselecteerd dat s&f nooit meer afgespeeld gaan worden. Als ik ze nu nog een x hoor zeg ik m’n abo op.
dit is zo irritant!