Waar erger je je aan #5

Ik heb dat ook wel eens zomaar. Het is een soort spierpijn in je kaak. Heb dit wel eens als ik lang bij de tandarts met mijn mond open heb gezeten of als ik stress heb en daardoor 's nachts mijn kaak heb geklemd ofzo. Heel irritant want je kan dan niet normaal met een vork eten in je mond doen omdat je je mond niet goed open krijgt en het pijnlijk is.
Gaat na 2 dagen ofzo vanzelf weer over. Beetje oefenen helpt ook (rekken strekken zoals bij spierpijn)

1 like

Er is hier een buurkind dat echt altijd als hij buiten aan het schreeuwen is. Maar meer een soort grunten alsof ie in een metalband zit. Élke keer weer denk ik shit iemand is gevallen ofzo, maar nee het is gewoon dat kind.
Ik heb tentamenweek en zit echt te wachten tot ie naar binnen gaat. Mocht er iemand tips hebben voor muziek zonder tekst oid. Oordoppen vind ik heel kut omdat ik mezelf dan hoor ademen en slikken

Nu heeft ie een deuntje gevonden wat ie al een paar min aan het roepen is. Misschien zit ie wel echt in een kindermetalband en is ie lekker aan het opwarmen ofzo

25 likes

Jeetje :joy::joy:

1 like

Omg. Klinkt als een dier uit de dierentuin.
Misschien oerwoud geluiden erbij opzetten?

5 likes

Hahahaha dan doe ik de verwarming heel hoog en m’n jungle outfit aan. Dan lijkt het net of ik in de tropen ben!

8 likes

Ik was vanochtend een blazer aan het passen in de kringloop en wilde m wel kopen. Toen ik het pashokje uitliep zag ik het meisje naast me de rok passen die er blijkbaar bij hoorde. Zij was eerder dan mij al overal door geweest dus ze had blijkbaar de blazer ervan laten hangen. Ze stond buiten het hokje de rok te showen aan twee medewerkers van de kringloop. Die zagen toen dat ik het jasje vast had en riepen dat die absoluut bij de rok hoorde en dat ik die aan dat meisje moest geven want de rok stond haar oh zo mooi dus het hele pakje vast ook? Toen zei ik dat ik niet eens wist dat er een rok bij hoorde, omdat ik alleen de blazer had zien hangen en dat ik die graag wilde kopen. Maar ze bleven maar doorgaan en werden ook een beetje boos? Want het hoorde absoluut bij elkaar en zij moest dat hebben. :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

Ben uiteindelijk gewoon met de blazer vertrokken want kom nou. Ging me uiteindelijk niet eens meer om het kledingstuk, maar om het principe. En nu ben ik er een beetje geĂŻrriteerd over dus ik hoop dat het hier opschrijven helpt om het los te laten haha.

80 likes

Haha jeetje wat bizar. Alsof zij er meer recht op heeft? Vanuit die medewerkers ook heel onaardig

1 like

Wilde die meid de blazer erbij kopen of vonden de medewerkers alleen dat het hoorde?

1 like

Hahahaha wauw :joy:

Lijkt net of ie hoeren zegt of ligt dat aan mij😅

3 likes

Huhhh wat een raar verhaal, wat een vreemde verkoopsters! Laat jou lekker kopen wat je wil kopen, anders hadden ze het maar als set moeten ophangen

2 likes

Wow nu je het zegt. Heb hier lang naar moeten luisteren maar dacht heel onschuldig dat ie hoera roep :nerd_face:

@Evert steeds als het stil werd dacht ik yes hij is weg, maar dan hoorde ik hem weer dichterbij komen. Gelukkig regent het nu!
Van muziek wordt ik altijd nerveus op een of andere manier (als het ineens sneller gaat denk ik shit tempo werk sneller). Ik vind lo-fi beats altijd wel fijn, maar dan komt er ineens een rare panfluit doorheen (of gewoon een minder ‘saai’ deuntje) en dan ben ik er weer helemaal uit haha
Maar ga eens wat andere lijsten proberen!

Dit nummer zou het enige juiste antwoord zijn.

4 likes

De wasmachine gaf een foutcode aan. Na internet te hebben geraadpleegd, moet ik de wasmachine gekanteld laten drogen voor 24 uur.

Zit je dan met een zeiknatte was. :roll_eyes:

Mijn vriend wilde perse witte sonossen ipv de zwarte die we al hadden. Maar sinds we de nieuwe hebben luistert Google niet meer naar mij :cry:

Neen, ik hoorde ook “hoere!”

Ik gooi echt nooit eten weg, maar ik werd hier zo gefrustreerd van dat ik alles heb fijn geknepen en in de prullenbak heb geflikkerd. De maaltijd zonder wraps gegeten.

7 likes

Dit had ik vorige week ook en snap zooo je frustratie hahah ik was ook bijna in staat het weg te smijten haha zo irritant!!

1 like

Ik ben echt zo emotioneel de laatste twee dagen. Ik huil dan wel niet echt maar de tranen zitten echt om de kleinste dingen (leuk en minder leuk) achter m’n ogen te prikken.

Mijn ex schoonmoeder heeft vandaag mijn kinderen gehad, omdat mijn ex onverwachts moest werken en het eigenlijk zijn dag was maar goed, ze heeft een behoorlijke hekel aan mij en we hebben op een parkeerplaats afgesproken om kwart voor 8. Ze was heel druk en moest per se op tijd, nou prima tijd. Nu appte ze mij terwijl ik sta te wachten het wordt 3 kwartier later

Echt dit is zo pesten

4 likes