Waar erger je je aan #5

Ah jemig wat kinderachtig van haar!

1 like

Dit is echt onbehoorlijk! Als ze enigzins respect wil uiten naar de moeder van haar kleinkinderen dan doe je dit niet. Ik hoop dat jouw ex haar hierop aanspreekt. Is al iets om op een parkeerplaats af te spreken maar dan ook nog driekwartier wachen. Echt niet oké. Jij kan hier niets aan doen en heel veel sterkte, dit verdien je niet :heart:

4 likes

Kan echt niet wachten tot het 2 januarie is en de histerie voorbij is.

Edit .Ohnee wacht dan moet ik nog een week lang doen alsof ik iedereen het beste wens

6 likes

Dat de familie van mijn vriend niet even kan beslissen wat ze met kerst willen. De ene dag gaat het wel door (met heel de familie) en dan weer niet. Wil gewoon weten waar ik aan toe ben, vind het al vermoeiend genoeg om een hele dag met zoveel mensen door te brengen, en straks verheug ik me op lekker kerstavond met mijn vriend thuis en dan moet ik toch daarheen.

1 like

Oh wat lief van je! Ja ze is gewoon heel kinderachtig. Ze is het met veel dingen niet eens wat ik doe. Ze had al commentaar of ik de volgende keer wanneer ik kleding mee geef het niet zo in een tas wil proppen want dan komen er vouwen in. Nu moest ze alles strijken inclusief de pyjama’s.
Had het gewoon opgevouwen in een tas gedaan maar goed, ze is gelukkig wel lief voor de kinderen.

2 likes

Ik erger me kapot aan de H&M website

De laatste tijd gaat het iedere keer mis met dat kut winkelmandje

Dan gooi ik er bijv 12 stuks in, kijk nog even rond en dan na 5 minuten gooi ik nog een artikel in m’n winkelmandje en dan opeens is m’n winkelmand leeg?! Heb het al vaak gerefreshed maar blijft op 0. Nu moet ik weer opnieuw beginnen blegh

Is nou al de 6e keer dat dit zo gaat in de laatste weken

Dat heb ik ook! Ik heb hier wel eens gelezen dat je gewoon alles moet ‘favorieten’. Dan pas als je klaar bent alles in winkelmandje en dan gelijk afrekenen. Kut dat het zo moet maar het werkt wel :wink:

1 like

Kunnen jullie niet je eigen plan trekken, dan weet je waar je aan toe bent. Je hebt toch helemaal geen zin om dan opeens op te moeten draven op een avond waarop je eigenlijk iets anders zou willen.

Misschien kun jij het voortouw nemen om iets te organiseren (als je daar zin in hebt). Dan weet je in ieder geval waar je aantoe bent. Dan maak je bijvoorbeeld een leuke pub quiz en vraag je iedereen om een lekker hapje mee te nemen.
Of je stelt voor om met z’n allen te gaan eten waarbij ieder een gang maakt. Het hoeft niet eens bij jou thuis, maar als jij de knoop doorhakt van dit gaan we doen, staat er in ieder geval een plan vast. Zo heb ik dit ook gedaan met Sinterklaas met mijn schoonfamilie en dat was wel heel chill. Mijn schoonmoeder was allang al blij dat ik iets wilde regelen en iedereen vond het uiteindelijk heel erg gezellig.

Zou ik inderdaad heel graag willen, maar mijn vriend wil sowieso naar zijn familie toe mocht het wel doorgaan (hij vindt kerst super leuk en familie heel belangrijk). En ik heb niet zo’n zin om dan al een heel plan voor een gezellige avond/menu met lekkere dingen bedacht te hebben en me daarop verheugen en dat ik dan toch alleen ben/daarheen mee moet

@George dat klinkt goed! Fijn dat dat gewerkt heeft met sinterklaas, ga het voor een andere keer zeker onthouden want zie dit ook wel gebeuren bij ons. Ik twijfel alleen of het in deze situatie iets uit zou maken, in principe stond het hele plan namelijk al (bij mijn schoonouders thuis, tante van mijn vriend zou koken), maar mijn schoonmoeder heeft heel rigoureus besloten dat het teveel zou zijn voor mijn schoonvader (die in een burnout zit). En verder heeft niemand van die familie zin om het bij hun thuis te houden. Bij ons thuis is ook niet echt een optie, wij hebben een veel te klein huis daarvoor. Maar mijn vriend vindt kerst dus echt het hoogtepunt van het jaar altijd, dus die praat nu al dagen op z’n moeder in om het toch maar plaats te kunnen laten vinden. En ik vind de onzekerheid gewoon vervelend en mijn vriend zegt ook dat ze de ene dag heel positief is, maar de volgende het weer helemaal niet zit zitten. In plaats van dat het even met m’n schoonvader besproken wordt

1 like

Aan mezelf. Veel te laat gaan slapen waardoor ik maar 6u geslapen heb.
En spierpijn in je kuiten is zo random hĂš.

Een vriendin waarmee ik vanmiddag even de stad ik zou gaan en daarna samen ergens wijn gaan drinken. Ze appt net dat haar oudste kind ook mee komt want die wilt graag naar de stad. Rot op, als ik zin heb ik kinderen blijf ik wel thuis? Hoezo zou ik dan wel zin hebben in jouw kind?

Edit; oh dit gaat lekker met mijn titel ja :joy:

54 likes

Woooah spierpijn in kuiten is zo erg. Toen ik dengue had en helemaal uitgedroogd was schoot er kramp in mn kuiten tegelijk en ik kreeg het niet meer weg en het deed zo’n pijn. Daarna echt een week krom gelopen van de spierpijn.

Oh vreselijk!!! Dan kan je geen fatsoenlijk gesprek voeren!

En @Suvi kind is 9 dus op zich kan je dan wel een gesprek voeren. Maar ik heb er gewoon geen zin in? Als ik met een kind de stad in zou willen, zou ik wel met mijn eigen kind(eren) gaan?

Ik heb haar overigens gewoon geappt dat ze dan beter gezellig samen met haar kind kan gaan. Want voor een kind is er toch ook geen hol aan on een uur in een cafe te zitten of op een bankje bij de hunkemoller :woman_shrugging:t3:

11 likes

Stroomuitval. Gisterenavond was er ergens iets kapot dus heel het dorp en omstreken zat zonder stroom tot ergens in de nacht. Valt het vanmorgen weer uit, omdat er ergens een storing is. Heel de koelkast en vriezer staan vol met boodschappen voor de maand, lekker zonde

Zolang je de deur dicht houdt moet de schade meevallen. Als het erg lang duurt kan je altijd nog een krat buitenzetten (uit de zon wel) niet zou koud als een koelkast, maar iig koel genoeg om niet te bederven denk ik.

1 like

Nee ik bedoel met je vriendin een gesprek voeren

Ja I know maar een 9 jarige geef je een filmpje/spelletje dus is niet zo irritant als een 4 jarige. Maar toch, heb er gewoon geen zin in :joy:

Ik begrijp je!

1 like