Woooah spierpijn in kuiten is zo erg. Toen ik dengue had en helemaal uitgedroogd was schoot er kramp in mn kuiten tegelijk en ik kreeg het niet meer weg en het deed zo’n pijn. Daarna echt een week krom gelopen van de spierpijn.
Oh vreselijk!!! Dan kan je geen fatsoenlijk gesprek voeren!
En @Suvi kind is 9 dus op zich kan je dan wel een gesprek voeren. Maar ik heb er gewoon geen zin in? Als ik met een kind de stad in zou willen, zou ik wel met mijn eigen kind(eren) gaan?
Ik heb haar overigens gewoon geappt dat ze dan beter gezellig samen met haar kind kan gaan. Want voor een kind is er toch ook geen hol aan on een uur in een cafe te zitten of op een bankje bij de hunkemoller 
Stroomuitval. Gisterenavond was er ergens iets kapot dus heel het dorp en omstreken zat zonder stroom tot ergens in de nacht. Valt het vanmorgen weer uit, omdat er ergens een storing is. Heel de koelkast en vriezer staan vol met boodschappen voor de maand, lekker zonde…
Zolang je de deur dicht houdt moet de schade meevallen. Als het erg lang duurt kan je altijd nog een krat buitenzetten (uit de zon wel) niet zou koud als een koelkast, maar iig koel genoeg om niet te bederven denk ik.
Nee ik bedoel met je vriendin een gesprek voeren
Ja I know maar een 9 jarige geef je een filmpje/spelletje dus is niet zo irritant als een 4 jarige. Maar toch, heb er gewoon geen zin in 
Ik begrijp je!
Erger me zo aan het rolgordijn op mijn slaapkamer. De eerste 3 weken bleef het netjes hangen als ik het losliet, maar nu springt hij telkens weer terug. Sta je daar 30 keer het gordijntje op en af te rollen voordat het een keer gesloten wil blijven
Die van gamma hebben nog een normaal koord.
Ik erger me echt kapot aan Spotify. Omdat ik naar Ronnie en Bizzey luister betekent niet dat ik Marco Borsato en Suzan en Freek leuk vind
echt stop met die meuk door m’n strot te duwen. Ik heb nu geselecteerd dat s&f nooit meer afgespeeld gaan worden. Als ik ze nu nog een x hoor zeg ik m’n abo op.
Dat ik vanmorgen in het park de les gelezen werd door een man die klaagde dat m’n hond had gepoept. Laat me met rust klager 
Ik ben dus niet de enige
dit is zo irritant!
Mijn kat had op de badkamer overgegeven over de wasmachine + verwarming waar de handdoeken op hingen. Was helemaal ingedroogd. En mijn vriend die 1000 x gaat plassen in de nacht deed zo:

Alsof dat pas vanochtend was gebeurd terwijl het al droog was
Ze zijn al weer drie keer voorbij gekomen. Ik snap het echt niet. WAAROM. WHY must you hurt me like this.
Geen idee? Het is oude van IKEA, geen koord aan de zijkant maar een trekdingetje in het midden. Moet dan automatisch blijven hangen op de gewenste lengte maar dat doet het dus niet 
Ik kende dit gordijn niet toen ik hier kwam wonen en snapte niet dat het uit zichzelf moest blijven hangen (want dat ging ook voor geen meter) dus ik drukte trekdingetje maar tussen het gordijn en de overgebleven rol zeg maar, zodat hij niet weer naar boven kon rollen. Doe dit nu al jarenlang hahah
Ik snap je! Hoe heeft je vriendin gereageerd?
Dat het zo druk is op werk en ik me nu alweer loop druk te maken over alles wat ik morgen moet doen.
Ik wil Instagram stalken, maar die site igstories. com doet het al weken niet bij mij. Elke keer van “kan dit profiel niet vinden” terwijl ik zeker ben dat het klopt.