Waar erger je je aan #5

Je wilt verhalen checken? Ik kijk ‘altijd’ op de site storiesig.com

Of bedoel je die ook? Haha :joy:

Oh ja ik bedoel die jij ook zegt, zie dat ik het verkeerd heb getypt. Maar die doet het bij mij dus niet! Bij jou wel?

Ohh ik probeer het nu op mijn laptop en daar wel, wat gek. Eerst deed die site het ook gewoon op mijn mobiel.

Ja af en toe heeft die site nog wel eens kuren, maar gelukkig doet ie het op je laptop :joy:!

1 like

Dat je staat te wachten bij de bushalte en een auto keihard door de plas rijdt waardoor je tot je bovenbenen zeiknat bent

Mensen die lekker belerend tegen je zeggen dat je niet op de stoep mag fietsen
en je dan ook een duw geven?

1 like

Klaarblijkelijk kun je de bij de wasmachines en drogers in mijn gebouw alleen betalen met cash. Ik heb geen cent. En nu zit ik met een natte tweepersoons beddengoed set en geen plek om die op te hangen. Ik wil echt huilen

Misschien over de badkamer deur heen? Of als kledingkast deuren sterk genoeg zijn daar ook nog een beetje :frowning_face: echt kut, met een fohn krijg je alleen een klein kledingstuk een beetje droog.

Mijn badkamerdeur is heel hoog, dat lukt me niet. Maar ik ga mn stoelen maar even in een rare opstelling zetten en het daar overheen hangen ofzo?

Ja ik denk dat dat de enige optie is een soort tent bouwen, hopelijk droogt het een beetje!

1 like

Zet de verwarming op moffelen! Nee niet duurzaam.
Of met een föhn aan de gang.

1 like

Hahha ik heb geen föhn! Mn verwarming en afzuiging staat aan. Ik slaap vanavond wel tussen de fleecedekentjes :ok_hand:t2:

2 likes

Dat durf ik niet zo goed… Ik ken hier bijna niemand en heb mn vriendin uit het gebouw gevraagd om geld maar die had niks. En om nou een berichtje op facebook te zetten voor 1,20 euro vind ik ook zo wat. Maar het hangt nu, ik ga morgen maar pinnen en wat cash in een potje doen voor in de toekomst!

Oh dat vind ik een goede tip. Ga ik doen. Thanks!

Best goed want we zitten nu samen aan de wijn :joy: (ze is ff naar de wc dus ik doe tof op mijn mobiel nu hehehehe)

4 likes

Had jij laatst niet zon tip dat je dat als tent over je bed heen deed. ( ik weet het verschil nooit tussen die dingen die allemaal op je bed en om de dekens en weet ik het heen moeten dus wie weet was het een ander ding haha)

Hahhaa ja dat was ik!! Maar zo kan ik natuurlijk niet slapen vannacht, is meer een tip als je netjes om 9 uur sochtends je was ophangt :joy:

2 likes

Hahahaha ohja dat is waar! Ik hoop voor je dat hij op een magische manier toch snel opdroogt

de vriend van mijn huisgenoot, vind ik ontzettend stinken, zo erg dat ik echt niet in een ruimte met hem wil zijn, en daar voel ik me onbeleefd onder maar ik ga echt kokhalzen.

Mensen die zowel een hoge luxestandaard hebben als álles te duur vinden. Ga binnenkort weekendje met vriendinnen weg, maar hostel nee nee nee doen we echt niet, maar alle hotels zijn te duur. Of óveral op zoek naar kortingen voor de trein en dan via ingewikkelde constructies moeten reizen. En schaamteloos aan vrienden vragen of ze ergens in kunnen schrijven op booking.com met creditcard om zo 10% korting te krijgen.

Leef een beetje joh. Word er echt nerveus van.

11 likes

Mensen die hun honden op de stoep voor m’n deur laten schijten en het verdomme niet opruimen. Ik heb zo ontzettend weinig zin om de schijt uit de zool te peuteren met een takje dat ik die (‘gelukkig’ wel oude en afgetrapte) schoenen nu maar gewoon wegflikker.