Waar erger je je aan #5

Erger me zo aan het rolgordijn op mijn slaapkamer. De eerste 3 weken bleef het netjes hangen als ik het losliet, maar nu springt hij telkens weer terug. Sta je daar 30 keer het gordijntje op en af te rollen voordat het een keer gesloten wil blijven

1 like

Die van gamma hebben nog een normaal koord.

1 like

Ik erger me echt kapot aan Spotify. Omdat ik naar Ronnie en Bizzey luister betekent niet dat ik Marco Borsato en Suzan en Freek leuk vind :rage: echt stop met die meuk door m’n strot te duwen. Ik heb nu geselecteerd dat s&f nooit meer afgespeeld gaan worden. Als ik ze nu nog een x hoor zeg ik m’n abo op.

29 likes

Dat ik vanmorgen in het park de les gelezen werd door een man die klaagde dat m’n hond had gepoept. Laat me met rust klager :weary:

Ik ben dus niet de enige :scream: dit is zo irritant!

Mijn kat had op de badkamer overgegeven over de wasmachine + verwarming waar de handdoeken op hingen. Was helemaal ingedroogd. En mijn vriend die 1000 x gaat plassen in de nacht deed zo:

afbeelding

Alsof dat pas vanochtend was gebeurd terwijl het al droog was

37 likes

Ze zijn al weer drie keer voorbij gekomen. Ik snap het echt niet. WAAROM. WHY must you hurt me like this.

3 likes

Geen idee? Het is oude van IKEA, geen koord aan de zijkant maar een trekdingetje in het midden. Moet dan automatisch blijven hangen op de gewenste lengte maar dat doet het dus niet :rage:

Ik kende dit gordijn niet toen ik hier kwam wonen en snapte niet dat het uit zichzelf moest blijven hangen (want dat ging ook voor geen meter) dus ik drukte trekdingetje maar tussen het gordijn en de overgebleven rol zeg maar, zodat hij niet weer naar boven kon rollen. Doe dit nu al jarenlang hahah

1 like

Ik snap je! Hoe heeft je vriendin gereageerd?

Dat het zo druk is op werk en ik me nu alweer loop druk te maken over alles wat ik morgen moet doen.

Ik wil Instagram stalken, maar die site igstories. com doet het al weken niet bij mij. Elke keer van ā€œkan dit profiel niet vindenā€ terwijl ik zeker ben dat het klopt.

Je wilt verhalen checken? Ik kijk ā€˜altijd’ op de site storiesig.com

Of bedoel je die ook? Haha :joy:

Oh ja ik bedoel die jij ook zegt, zie dat ik het verkeerd heb getypt. Maar die doet het bij mij dus niet! Bij jou wel?

Ohh ik probeer het nu op mijn laptop en daar wel, wat gek. Eerst deed die site het ook gewoon op mijn mobiel.

Ja af en toe heeft die site nog wel eens kuren, maar gelukkig doet ie het op je laptop :joy:!

1 like

Dat je staat te wachten bij de bushalte en een auto keihard door de plas rijdt waardoor je tot je bovenbenen zeiknat bent

Mensen die lekker belerend tegen je zeggen dat je niet op de stoep mag fietsen
en je dan ook een duw geven?

1 like

Klaarblijkelijk kun je de bij de wasmachines en drogers in mijn gebouw alleen betalen met cash. Ik heb geen cent. En nu zit ik met een natte tweepersoons beddengoed set en geen plek om die op te hangen. Ik wil echt huilen

Misschien over de badkamer deur heen? Of als kledingkast deuren sterk genoeg zijn daar ook nog een beetje :frowning_face: echt kut, met een fohn krijg je alleen een klein kledingstuk een beetje droog.

Mijn badkamerdeur is heel hoog, dat lukt me niet. Maar ik ga mn stoelen maar even in een rare opstelling zetten en het daar overheen hangen ofzo?