Vieze tip van een hondeneigenaar die wel poep opruimt maar daarbij geregeld in de schijt staat: zoek een plas op en een grasveld. Maak je schoenzolen goed nat in de plas, daarna schuiven over het grasveld (wel even checken dat je niet door de stront schuift). Paar keer herhalen indien nodig, werkt meestal wel.
Zo’n spotify reclame die begint met “hello Amsterdam!” ik woon niet in Amsterdam 
Echt ik haat mensen die bij een andere ingang de metro instappen maar dan echt op een nordic walktempo naar de lege stoelen tegenover mijn ingang lopen. En vooral niet op of om kijken zodat het lijkt alsof ze niet in de gaten hadden dat ik onderweg was naar die stoel maar even even beleefd wachtte tot anderen uitgestapt waren.
Vertraging met de trein waardoor ik later op werk ben, waardoor ik langer op werk moet blijven.
Ik woon tegenover een grasveld waar heel veel borden staan dat er een opruimplicht is. Ik roep regelmatig vanuit mijn voordeur dat langslopende mensen vergeten de stront op te ruimen van hun hond. Dat is echt mijn favo bezigheid. En iemand in de straat ging in de zomer aan de slag met stoepkrijt op de stoep. Omcirkelen en dan zette hij erbij: opruimen!
Aan de ongemakkelijkheid in wachtkamers. Kom net wachtkamer bij tandarts binnen en iedereen staart me aan of ik een alien ben. Vervolgens zeg ik ‘goedemorgen’ en niemand zegt wat maar men blijft je wel aanstaren totdat je zit.
Beetje op deze manier:
Bij deze tandarts:
Lachen wij naar elkaar
Poetsen we netjes onze tanden
Zijn wij dankbaar voor elke tand die wordt getrokken
Stinken wij niet uit onze mond
Heb een kersttrui gekregen op werk. Ik haat kersttruien.
Dat het altijd een grote gok is welke tram het eerst gaat vertrekken omdat ze gewoon random gaan als ze vol zitten of zin hebben om te vertrekken? Vaak kies ik er een die er het langst staat en dan blijft ie nog 5 min staan en de rest vertrekt wel meteen 
Heb mailcontact met een klant en die blijft mijn naam met ou schrijven terwijl het met oe is. Het staat notabene in mijn handtekening!!!
Hier ga ik altijd zo slecht op… Net als die “het leven is een feestje, je moet alleen zelf de slingers ophangen”
ik word dan ook opstandig en ga dingen zeggen als “Zou Dutroux die ook in zn kelder opgehangen hebben?”
en dan erger ik me weer aan mezelf en mn vieze bek…
Laatst ook een paar weken achter elkaar Jehova getuigen bij de supermarkt met “Verdriet is een keuze” borden… Hoe is een emotie een keuze? Fokkin sociopatisch 
ik denk vooral dat ze een bril nodig hebben want “much to smile about” is frustrerend scheef
Megalange voiceberichten. Voelt echt als een soort spreekbeurt waar je niets op hoeft te zeggen.
Wel liefde voor mijn bff wiens reactie was dat ik hem verplicht moest aantrekken: ‘Schenden ze hiermee niet een of andere arbowet???’
Er is geloof ik een meldpunt voor (in mijn dorp in ieder geval wel) zou gewoon lekker zuur de hele dag dat meldpunt bellen dat ze extra moeten controleren.
Edit: na even googlen blijkt dat het officiële meldpunt gestopt is,
‘het doel is bereikt’ of zoiets. JE kunt nog wel de politie bellen en een melding maken.
Ahh nee daar heb ik helemaal niet aan gedacht 
Die meldingen met aanbevelingen van Spotify. Zie ik eruit alsof ik van Maroon 5 hou?!?!
Aan Hope in de serie Virgin River. Zij is echt zoooo irritant blughh 
Net zelfbruiner gebruikt inclusief mijn gezicht en nu krijg ik een loopneus