Waar erger je je aan #5

Ja ik denk dat dat de enige optie is een soort tent bouwen, hopelijk droogt het een beetje!

1 like

Zet de verwarming op moffelen! Nee niet duurzaam.
Of met een föhn aan de gang.

1 like

Hahha ik heb geen föhn! Mn verwarming en afzuiging staat aan. Ik slaap vanavond wel tussen de fleecedekentjes :ok_hand:t2:

2 likes

Dat durf ik niet zo goed
 Ik ken hier bijna niemand en heb mn vriendin uit het gebouw gevraagd om geld maar die had niks. En om nou een berichtje op facebook te zetten voor 1,20 euro vind ik ook zo wat. Maar het hangt nu, ik ga morgen maar pinnen en wat cash in een potje doen voor in de toekomst!

Oh dat vind ik een goede tip. Ga ik doen. Thanks!

Best goed want we zitten nu samen aan de wijn :joy: (ze is ff naar de wc dus ik doe tof op mijn mobiel nu hehehehe)

4 likes

Had jij laatst niet zon tip dat je dat als tent over je bed heen deed. ( ik weet het verschil nooit tussen die dingen die allemaal op je bed en om de dekens en weet ik het heen moeten dus wie weet was het een ander ding haha)

Hahhaa ja dat was ik!! Maar zo kan ik natuurlijk niet slapen vannacht, is meer een tip als je netjes om 9 uur sochtends je was ophangt :joy:

2 likes

Hahahaha ohja dat is waar! Ik hoop voor je dat hij op een magische manier toch snel opdroogt

de vriend van mijn huisgenoot, vind ik ontzettend stinken, zo erg dat ik echt niet in een ruimte met hem wil zijn, en daar voel ik me onbeleefd onder maar ik ga echt kokhalzen.

Mensen die zowel een hoge luxestandaard hebben als ĂĄlles te duur vinden. Ga binnenkort weekendje met vriendinnen weg, maar hostel nee nee nee doen we echt niet, maar alle hotels zijn te duur. Of Ăłveral op zoek naar kortingen voor de trein en dan via ingewikkelde constructies moeten reizen. En schaamteloos aan vrienden vragen of ze ergens in kunnen schrijven op booking.com met creditcard om zo 10% korting te krijgen.

Leef een beetje joh. Word er echt nerveus van.

11 likes

Mensen die hun honden op de stoep voor m’n deur laten schijten en het verdomme niet opruimen. Ik heb zo ontzettend weinig zin om de schijt uit de zool te peuteren met een takje dat ik die (‘gelukkig’ wel oude en afgetrapte) schoenen nu maar gewoon wegflikker.

Vieze tip van een hondeneigenaar die wel poep opruimt maar daarbij geregeld in de schijt staat: zoek een plas op en een grasveld. Maak je schoenzolen goed nat in de plas, daarna schuiven over het grasveld (wel even checken dat je niet door de stront schuift). Paar keer herhalen indien nodig, werkt meestal wel.

Zo’n spotify reclame die begint met “hello Amsterdam!” ik woon niet in Amsterdam :rage:

7 likes

Echt ik haat mensen die bij een andere ingang de metro instappen maar dan echt op een nordic walktempo naar de lege stoelen tegenover mijn ingang lopen. En vooral niet op of om kijken zodat het lijkt alsof ze niet in de gaten hadden dat ik onderweg was naar die stoel maar even even beleefd wachtte tot anderen uitgestapt waren.

5 likes

Vertraging met de trein waardoor ik later op werk ben, waardoor ik langer op werk moet blijven.

Ik woon tegenover een grasveld waar heel veel borden staan dat er een opruimplicht is. Ik roep regelmatig vanuit mijn voordeur dat langslopende mensen vergeten de stront op te ruimen van hun hond. Dat is echt mijn favo bezigheid. En iemand in de straat ging in de zomer aan de slag met stoepkrijt op de stoep. Omcirkelen en dan zette hij erbij: opruimen!

14 likes

Aan de ongemakkelijkheid in wachtkamers. Kom net wachtkamer bij tandarts binnen en iedereen staart me aan of ik een alien ben. Vervolgens zeg ik ‘goedemorgen’ en niemand zegt wat maar men blijft je wel aanstaren totdat je zit.

Beetje op deze manier:

50 likes

Gelukkig is hier wel het live life laugh gehalte on point:

36 likes

Bij deze tandarts:

Lachen wij naar elkaar
Poetsen we netjes onze tanden
Zijn wij dankbaar voor elke tand die wordt getrokken
Stinken wij niet uit onze mond

34 likes