Mijn vriend praat soms in zn slaap, nu dus ook. En ik kan nu niet meer slapen 
Mijn vriend kwam om half 4 naar bed waardoor ik wakker werd. Nu lig ik al een uur klaar wakker, terwijl hij aan het snurken is. 
Hahahah STOP TRYING TO MAKE THEM HAPPEN. Ik ben er nu eindelijk van af geloof ik. Ik heb aangegeven s&f niet te willen horen en ben al mân daily mix lijsten afgegaan om die liedjes uit te sluiten. Mijn god hĂ© wat een kutmuziek.
Aan pinterest. Dan zie ik iets leuks en dan is het reclame. Ik wil gewoon rustig pinnen en niet ineens naar een website gaan.
Ze kiezen ook wel de meest basic artiesten om bij abonnees te promoten
Aan mensen die zeggen âgeeft nietâ als je helemaal je excuses niet hebt aangeboden.
Een collega van me doet dit bijna dagelijks en ik vind het zooo irritant. Bijvoorbeeld als ik zeg âoh ik wist niet dat dat zo moestâ zegt ze âgeeft niet hoorâ. NEE IK WEET DAT DAT NIET GEEFT.
Ik vind het ook irritant dat als ik een nummer leuk vind, bijvoorbeeld God Only Knows, dat ik dan de hele tijd covers daarvan in mijn discover weekly krijg. Ik vind het origineel leuk, niet de covers!
Dat de wc rol houder op mijn werk bijna achter je hangt, krijg bijna een hernia als ik wc papier wil pakken en het is ook nog van dat dunne rotpapier dat snel scheurt.
Hahaha ja dan wil ik altijd antwoorden: het waren geen excuses hoor.
Dat ik altijd succeks zeg ipv succes 
Ik ben even zooooo chagrijnig. Zou met twee vriendinnen naar de Kerstmarkt vanavond. Eentje heeft afgezegd omdat ze ineens moet werken, de ander vanwege een dubbele afspraak waar ze liever niet onderuit wil (de reden kan ik begrijpen) Maar ik ben zo teleurgesteld 
  van de een zouden we namelijk haar verjaardag vieren dus ik heb allemaal leuke cadeautjes geregeld en ik zou ze allebei vertellen dat ik volgende week soort van in het geheim ga trouwen. Dat wisten ze niet, dus ze doen niks fout, maar ik ben zo teleurgesteld nu. Zit ook te denken om het ze nu zo heel kut per whatsapp te vertellen, maar probeer me in te houden.
Ahw dat is wel echt balen ja. Misschien kan je deze week nog een afspraak maken met ze? En anders mss even bellen met je leuke nieuwtje. Proficiat trouwens!
Ooh jeetje. Ik kan me voorstellen dat je enorm naar vanavond uitgekeken hebt! Kun je evt nog een andere afspraak maken? Of video bellen?
Wat spannend trouwens! Super speciaal ook lijkt me, rond kerst trouwen
Zo irritant dat niet elke Hema pashokjes heeft. Dus ben nu naar Miss Etam (?) om daar eerst aandachtig door de winkel te lopen,  iets te pakken om vervolgens mijn Hema aankoop te passen 
En @Toeptoep dankjulliewel! Het wordt snel in het gemeentehuis hoor, maar kijk er wel enoooorm naar uit. Ik ga proberen nog af te spreken en niet te duur te worden 
Is het een accountantsbureau? Wat slecht dat zo zo met gevoelige en belangrijke gegevens omgaan. Heb je nog bewijs dat ze gereageerd hebbenâŠ? Ook vervelend want uiteindelijk ben je als persoon zelf verantwoordelijk voor je aangiftes en administratie en kan zoân bureau volgens mij hierop niet aangesproken worden. Misschien je geld terug eisen en het ergens anders laten checken als second opinion?
Zeker dat een accountant/boekhouder/iemand met wie jij overeenkomst sloot voor het regelen van je aangifte, aansprakelijk is hoor.
Ja lekker makkelijk, je moet dan toch vragen om een jaaropgave als je die niet gehad hebt, niet zomaar 0 invullen. Is toch hun werk dat ze alle documenten compleet moeten hebben en jou eraan helpen herinneren ofzo niet de omgekeerde wereld.
@Tessa Ohh echt? Dat bureau van Bonnie was toen te laat met haar aangifte doorgeven of het betalen ervan geloof ik, en toen kreeg Bonnie zelf een boete geloof ik.
Anders betaal ik voor niks voor een hele dure aansprakelijkheidsverzekering 

Iedereen op instagram die ineens dezelfde ~quirky en grappige~ caption gebruikt en dan niet doorheeft dat ze niet origineel zijn omdat ze allemaal precies hetzelfde doen