Heb een kersttrui gekregen op werk. Ik haat kersttruien.
Dat het altijd een grote gok is welke tram het eerst gaat vertrekken omdat ze gewoon random gaan als ze vol zitten of zin hebben om te vertrekken? Vaak kies ik er een die er het langst staat en dan blijft ie nog 5 min staan en de rest vertrekt wel meteen
Heb mailcontact met een klant en die blijft mijn naam met ou schrijven terwijl het met oe is. Het staat notabene in mijn handtekening!!!
Hier ga ik altijd zo slecht op⊠Net als die âhet leven is een feestje, je moet alleen zelf de slingers ophangenâ ik word dan ook opstandig en ga dingen zeggen als âZou Dutroux die ook in zn kelder opgehangen hebben?â
en dan erger ik me weer aan mezelf en mn vieze bekâŠ
Laatst ook een paar weken achter elkaar Jehova getuigen bij de supermarkt met âVerdriet is een keuzeâ borden⊠Hoe is een emotie een keuze? Fokkin sociopatisch
ik denk vooral dat ze een bril nodig hebben want âmuch to smile aboutâ is frustrerend scheef
Megalange voiceberichten. Voelt echt als een soort spreekbeurt waar je niets op hoeft te zeggen.
Wel liefde voor mijn bff wiens reactie was dat ik hem verplicht moest aantrekken: âSchenden ze hiermee niet een of andere arbowet???â
Er is geloof ik een meldpunt voor (in mijn dorp in ieder geval wel) zou gewoon lekker zuur de hele dag dat meldpunt bellen dat ze extra moeten controleren.
Edit: na even googlen blijkt dat het officiĂ«le meldpunt gestopt is, âhet doel is bereiktâ of zoiets. JE kunt nog wel de politie bellen en een melding maken.
Ahh nee daar heb ik helemaal niet aan gedacht
Die meldingen met aanbevelingen van Spotify. Zie ik eruit alsof ik van Maroon 5 hou?!?!
Aan Hope in de serie Virgin River. Zij is echt zoooo irritant blughh
Net zelfbruiner gebruikt inclusief mijn gezicht en nu krijg ik een loopneus
Mijn vriend praat soms in zn slaap, nu dus ook. En ik kan nu niet meer slapen
Mijn vriend kwam om half 4 naar bed waardoor ik wakker werd. Nu lig ik al een uur klaar wakker, terwijl hij aan het snurken is.
Hahahah STOP TRYING TO MAKE THEM HAPPEN. Ik ben er nu eindelijk van af geloof ik. Ik heb aangegeven s&f niet te willen horen en ben al mân daily mix lijsten afgegaan om die liedjes uit te sluiten. Mijn god hĂ© wat een kutmuziek.
Aan pinterest. Dan zie ik iets leuks en dan is het reclame. Ik wil gewoon rustig pinnen en niet ineens naar een website gaan.
Ze kiezen ook wel de meest basic artiesten om bij abonnees te promoten
Aan mensen die zeggen âgeeft nietâ als je helemaal je excuses niet hebt aangeboden.
Een collega van me doet dit bijna dagelijks en ik vind het zooo irritant. Bijvoorbeeld als ik zeg âoh ik wist niet dat dat zo moestâ zegt ze âgeeft niet hoorâ. NEE IK WEET DAT DAT NIET GEEFT.
Ik vind het ook irritant dat als ik een nummer leuk vind, bijvoorbeeld God Only Knows, dat ik dan de hele tijd covers daarvan in mijn discover weekly krijg. Ik vind het origineel leuk, niet de covers!
Dat de wc rol houder op mijn werk bijna achter je hangt, krijg bijna een hernia als ik wc papier wil pakken en het is ook nog van dat dunne rotpapier dat snel scheurt.